hoop dat je hem mooi vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nouskaatje schreef:Zoudne Jullie deze willen bewerken ?
Poownie heet Rufus
peres19 schreef:ik heb bij harry ff wat bijgemaakt :
voor lisanne_
ik vond hem nog zo kaal
ittheclown schreef:ben blij dat je hem leuk vindik ga eerst even rondkijken of ik meer fotolijstjes kan downloaden word wel erg eentopnig telkens die goude. Mischien dat ik dr dan nog wel eentje maak
En je hebt een bewerkings programma nodig om het te maken ik gebruik paint shop pro ik weet eigenlijk niet zo goed wleke je nog meer kan gebruiken en voor de sterretjes heb ik animatie shop gebruikt
ikenindi schreef:ittheclown schreef:ben blij dat je hem leuk vindik ga eerst even rondkijken of ik meer fotolijstjes kan downloaden word wel erg eentopnig telkens die goude. Mischien dat ik dr dan nog wel eentje maak
En je hebt een bewerkings programma nodig om het te maken ik gebruik paint shop pro ik weet eigenlijk niet zo goed wleke je nog meer kan gebruiken en voor de sterretjes heb ik animatie shop gebruikt
ik ben nu paint shop pro aant downloaden. heb er idd wel eens mee gewerkt voor school. kun je mooi figuren mee uitknippen dacht ik. en die achtrergronden kan je die ook van internet halen? zo bewegend?
janique schreef:At kidkatlover..ik heb op bladzijde 80 een bewerking voor je gemaakt, weet niet of je die al had gezien.
ittheclown schreef:Nee dat bewegende moet je zelf maken je weet toch wel dat de psp die je nu aan het downloaden is maar 60 dagen werkt ?
esther_sonja schreef:jup en wie wil die van mij doen op blz 87
ittheclown schreef:mmm ik ben dr niet tevreden over :S
maar mischien vind jij hem wel mooiModeratoropmerking:Geen afbeeldingen quoten!
Fairie
geef maar een gil van wat je dr van vind