Een pastel van mijn kant, was pas de tweede keer dat ik echt met pastel aan de gang was, sorry voor de slechte foto, maar die heeft de tekenleraares gemaakt, om hem op de schoolsite te zetten en daar heb ik hem dus vanaf, bladiebladie ik had er een 8,5 voor
Het randje met de letters moet je even niet meenemen inje beoordeling, want dat was alleen voor de opdracht, als ie thuis is gaat hij in een lijst met een gewoon wit passe-partout
Woest Vind de paardjes qua kleur nog een beetje eentonig, zou meer lichtdonker verschil in mogen zitten, ook vind ik het linkerpaardje mooier dan de rechter, maar wel knap gedaan! €5
Liedje_ Ik doe even je beide tekeningen in een keer, je gaat zeker vooruit! maar vind de eerste er een stuk beter uit zien dan de tweede, deze lijkt wat snelgemaakt doordat de afsnijding een beetje typisch is. Voor je eerste vind ik vijf euro op zijn plaats, de tweede zou ik niets voor vragen.
Nevony Erg mooi gedaan! Heeel sprekend koppie, de enige twee minpuntjes vind ik dat de snoet voor mij wat kort over komt, en zoals al gezegd de voorpluk is een beetje plat al met al €15,-
Astridjhu Bles en de witte lipjes vallen een beetje weg zo, jammer want nu lijkt het paard een beetje misvormd. Zou nog wat meer detail in mogen maar je bent al heel goed opweg!
Cyntje Jaa prachtwerkje! het enige minpuntje is al gezegd dus dat doe ik niet meer! Vind dat je zijn ogen onwijs mooi hebt getekend en die schaduwen en overgangen zijn ook prahctig €15,-
Nujaro Nog even oefenen met verhoudingen! maar goed op weg hoor!
Plaudar Gewoon prachtig PUNT.! €30,-
WanniesannieAl erg leuk, maar er zou naar mijn id meer detail in kunnen €5,-
Vajente Erg leuk om zon portret te krijgen of te hebben van jezelf, het meisje zal er dan ook vast wel heel blij mee zijn! Vind het enige minpuntje dat ze een beetje kaal lijkt linksboven, maar voor de rest echt super €50,-
xXVeronaXx Erg mooi gedaan, niet eens zoveel lijnen maar wel een prachtige gedetailleerde tekening€25,-
Nevony Jammer van de beentjes van de twee achterste witte paarden, maar de voorste twee vind ik wel errrug goed. €7,50
En ik had ook eindelijk weer eens tijd voor een opdrachtje, ik vraag hier momenteel 7,50 + 1,- verzendkosten voor. Vinden jullie dit redelijk? Hoor het graag.
Pagina 86 Plaudar: Heel mooi gedaan! Enige is dat de voorpluk beetje in de vacht valt, maar dat wist je al ehm A3.. € 30-40? Liedje_: Je bent al lekker op weg met detail erin proberen te brengen, probeer dit vloeiender te doen zodat het echter wordt. Het oog kan je door een lichtpuntje al wat meer laten leven. Probeer goed op de verhoudingen te letten. Nog even dooroefenen verzendkosten kan je natuurlijk wel laten vergoeden. WannieSannie: voortaan makkelijk als je het formaat er even bij vermeld Ik vind hem erg lief mag meer detail in. €5-10, mede afhankelijk van hoe groot het schilderij is. Vajente: Mooi werkje weer van jouw pose spreekt mij persoonlijk minder aan.. ehm €50,-? xXVeronaXx: mooi gedaan €20-30?
pagina 87 Nevony: formaat? let goed op de verhoudingen. manen heb je erg mooi gedaan. €5,- janique: mooie zachte uitstraling oren vind ik persoonlijk wat kaal, maar dat kan natuurlijk zo zijn manen zijn erg mooi! ehm... €15-20 A4
Zou fijn zijn als iedereen het formaat er bij wilt zetten En misschien fijn voor degene die getaxeerd worden dat het bedrag een beetje onderbouwd is
ik ben je niet vergeten heb vanaf pagina 86 gepakt.
maar oke; oren zijn wat omlijnd, paard kan misschien wel zulke donkere randen hebben maar zou dan voor het mooie toch proberen het iets door te laten lopen in de rest. voorpluk rechts mag je ook iets meer de haartjes zien het hoofdstel heb je heel mooi gedaan denk dat de prijs die je ervoor gevraagd hebt redelijk is.
xXVeronaXx: Ik denk rond de 20-30 euro in, de uitdrukking van de ogen samen is niet helemaal mooi... Nevony: Ik vind hem niet helemaal kloppen, maar je werkt duidelijk veel met detail en dat lukt je goed met pastel. Ik denk zo'n 7,50 euro, maar blijf aan je verhoudingen werken, dat is zo zonde! janique: Jammer dat de oren niet zo gedetailleerd zijn... Ik vind hem verder goed kloppend. Maar ik weet het niet helemaal zeker door de grote letters erdoorheen . Rond de 15 euro.
ik ben weer aan het tekenen gegaan en heb nu verzonnen om voortaan stalbordjes te tekenen leuk hea, hier mijn eerste getekende stalbordje voor mijn eigen paard, binnenkort laat ik hem incealen en in de stal hangen..
wat vinden jullie van mijn eerste stal bordje?? en hoeveel zou zoiets waard zijn?? ik ben alweer bezig met een tweede die komt dus ook binnenkort hierop te staan!!
groetjes michelle
ps: wil jij ook een stalbordje van jou paard in de stal?? pb mij voor meer info..
@Carita: Ik vind hem te druk en te veel tekst, ik zou gewoon keizen voor een grote mooie tekening met de naam zeg maar.
Ik heb ook een bordje gemaakt van mijn verzorg pony en daar staat een mooie hoofdfoto van haar nagetekend op en in het groot haar naam, het is immers een naam bordje
Zou ik geen geld voor willen geven, hoewel ik het wel mooi getekend vind
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
at Carita, vind de paardjes mooi getekend,maar inderdaad een beetje te druk als stalbordje, daarvoor ga ik mee met het commentaar van Nevony.. Maar dus wel erg mooi gedaan hoor! €7,50.. taxeer je zelf ook mee?
tuurlijk taxeer ik ook mee alleen zat ik toen op school haha !! ik ben hier niet zo goed in hoor dus hoop dat ik niemand beledig
pagina 83 @ wizzy: 1ste tekening: 5 euro 2de tekening: 5 euro
@smeetjouw: erg mooi zeg!! 15/20 euro
@tineke: ik vind dit eigenlijk nog geen geld waar, je zult nog wat beter moeten oefenen sorry!
@ fantine: mooi getekend alleen lijkt het hoofd super groot en het oog zo klein maar dat kon natuurlijk zo wezen op de foto! denk zo'n 20 euro
@ babe: echt super!! prachtig!! lijkt net een poster denk wel 100/150 euro
pagina 84 @naomi21: echt mooi knap gedaan! 60 euro
@ fnanne: 70/90 euro echt prachtig en wat een mooi sprekend oog!!
@stefke: 100 euro erg mooi!!
pagina 85: @ lessien: ziet er eng uit maar wel knap zeg!! 30 euro denk?
@woest: mooi gedaan zo'n 10 euro
@liedje: hij klopt niet helemaal in verhouding volgens mij, maar wel leuk! 5 euro
@ evelijn : mooi getekend alleen lijkt de neus wat klein?? 20 euro
@ astridjuh: vind het nog geen geld waard sorry maar je ziet niet veel contrast en je ziet het oog nog niet goed die moest veel donkeder
@ syntje: super zeg!! neus lijkt wat raar maar misschien heeft het paard wel zo'n neus haha, mooi veel contrast erin zeg!! 30/40 euro
@nujaro: ik vind hem nog niet zo mooi gelukt het is natuurlijk wel je eerste keer met aquireal ik vind het een beetje raar het oog zo donker en verder alles heel licht, denk dat je hier nog niet echt geld voor kan vragen, verhoudingen kloppen ook niet sorry..
pagina 86: @ plaudar: knap zeg met zo'n wintervacht om na te tekenen!!! echt knap!! 20/25 euro
@ liedje: ik vind deze geen geld waard spijt me maar het oog is nogal gewoon zwart en er kloppen nog wat dingen niet!
@ wanniesannie: leuk!! 10 euro??
@vajente: echt mooi!! 90 euro
@ verona: prachtig zeg!! hondje: 70 euro
pagina 67: @nevony: mooi! 10 euro?
@ janique: prachtig!! mooie sprekende ogen en contrast klopt ook goed zeg!!! 40 euro
@ Carita: Het idee is wel leuk, maar ik zou de naam er iets duidelijker op zetten, en wat minder aan letters erom heen. Verder vind ik de tekeningen appart allemaal leuk behalve die rennende, want de hals en benen kloppen qua verhouding niet echt. Ik zou er tussen de 0 en de 5 voor geven
Haha, oké Janique, dat kan gebeuren. Bedankt voor de taxaties iedereen!
Blz. 85 Astridjhu: Het oog is te licht, een paardenoog hoort veel donkerder te zijn. €5,- Cyntje: Mooi hoor! Ik heb de foto gezien, maar ik vind dat de neus er wat slap bij hangt nu. €15,- Nujaro: Het hoofd mag wat smaller, er mag ook wat meer detail in. €2,50
Blz. 86 Plaudar: Bianc, hij is prachtig. Je kunt die vachtstructuur zó goed weergeven, daardoor wordt het echt een Bianca-stijl! €30,- Liedje_: Het neusje is wat smal en het oog wat dood. Verder ben je al goed op weg. €2,50 WannieSannie: Leuk! Er kan wat meer detail in. €7,50 Vajente: Gewéldig! Echt super! €100,- of misschien wel meer. xXVeronaXx: Zo’n sprekend resultaat met toch zo weinig streepjes, echt mooi! €35,-
Blz. 87 Nevony: Je bent al heel goed op weg! De verhoudingen kunnen nog wat bijgeschaafd, maar het kleurgebruik zit er al goed in! €7,50 Janique: Wauw, die is heel goed gelukt! Jammer dat er minder detail in de oren zit. €30,- Carita: Ik vind hem te druk met al die letters. Ik vind één naam en één paard genoeg voor een naambordje. €5,-