ergens had ik zo'n voorgevoel dat je dit ging vragen wil jij er ook eens 1 van mijn knolllies maken ? ( als je laptop weer werkt )
@ mamarjon: hoe bedoel je : ' waar blijft de rest?' ?? ik zei dat ik wat ging proberen, maar ik heb wat geprobeerd op Candy en dat heb ik hierop gezet, ik had nog wat meer gedaan, maar op mijn eigen paardjes dus er is geen 'rest' meer van Candy hoor
dierenlover schreef:ja, mooie avatar! idd net een tinker haha , hoe groot is hij eignelijk precies?1.09 Dus dat is geen tinkermaat
ja was ook de bedoeling dat ik een shet nam hea Enuuu voor als je het nog niet wist Shetlanders zijn klein maar wel super fijn
hier zijn de bewerkingen trouwens : ( als je ze in het groot wilt zeg je het maar effe ) ze zijn niet echt goed een fanclub is n,og een idee ik ben lid
leuk! kheb daarstraks nelson z'n neus getrokken :en loopt hij hier niet mooi op ? *lol* ik heb enorm veel foto's van me dierengetrokken vandaag *ik was in een fotostemming *
bij jullie dus ook zo'n dierentuin en wannadoo moest ook op de foto ( ik heb er nog veel meer hoor ) en dan heb iki er nog wat van vliegende honden maar ach wat..
Trouwens ik heb Jolly in een lekker warme stal gedumpt Wat eigenlijk nietde bedoeling is Naja vinden me ouders dan