kellykeuhh schreef:welk paardje mag ik tekene ?? ben even in een creatieve bui :p
Mijne!.. Foto's in me profiel haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimbalover schreef:er staat dat ze na goedkeuring pas opstuurt en dat weet je toch pas als de tekening af is????
maarja twas een beetje domme vraag..maar snap niej hoe ze dan van te voren weet of ze nou op speciaal of normaal papier gaat tekenen
(misschien helderziend ofzo)
mandy_b_s schreef:cowgirltjuh aan jou de zelfde vraag als aan nikoezzz ; wil je niet steeds die lange lijsten plaatsen het maakt het zo onoverzichtelijk. kun je ze niet pben naar mensen als je er een nieuwe iemand bij hebt ofzoiets ?
niet zeikirig bedoeld ofzo, maar nikoezz probeert er ook rekening me te houden
CoWgIrLtJuHh schreef:Niekoezz heeft het al vrij goed uitgelegd![]()
Iemand kan van te voren toch al weten of hij/zij de tekening opgestuurd wil hebben? Aangezien de meesten toch wel meerdere tekeningen van mij hebben gezien. Om te voorkomen dat mensen MOETEN terwijl ze de tekening eigenlijk niks vinden, heb ik gezegd: als je de tekening niet mooi genoeg vind, houd ik hem zelf ipv op te sturen. Ik heb dan wel op mooi papier getekend, maar pech dan. Als iemand het echt niet weet van te voren, kan ik het alsnog opsturen als ze dat perse willen, maar dan is het niet op mooi papier. Het is best duur papier en ik vind het eigenlijk wel zonde als de tekeningen van mensen die het toch niet opgestuurd willen hebben thuis ergens op een stapel te leggen. Op de scan of foto zie je toch de papierkwaliteit niet dus vandaar![]()
ik hoop dat het nu duidelijk is
Quote schreef:Ik had zo graag een gratis tekening gehad voor mijn verjaardag.
Ik heb een hoop foto's in mijn profiel..O:)
Ik zou zeggen, zoek een mooie uit en teken hem na als je wilt
Groetjes