Hallo, bij deze twee foto's van mij die ik graag bewerkt zou zien en aangezien ik dat echt niet kan, heb diep respect voor de mensen bij wie het wel altijd mooi wordt, plaats ik ze hier maar ff. Als iemand er zin in heeft, ik zou zeggen leef je uit!!!!!
Foto 1: Hier graag mijn zusje en het halstertouw laten verdwijnen
Foto 2: Hier graag het halstertouw laten verdwijnen en voor degene die echt goed is, het rechteroortje naar voren plaatsen
Sorry dat ik nogmaals iets vraag, maar de foto's zijn niet zo goed gelukt. De persoon op de achtergrond wegdoen en evntueel het ketting?? Het witte hekje weg als dat gaat en eventueel de hindernis?? Het bruine hekje weg en de hindernispaal?? De puntjes van de oortjes zijn per ongeluk verdwenen, om deze er terug aan te doen??
Ik ga deze foto's laten uitvergroten dus moeten ze een beetje deftig zijn en juist de mooiste zijn een beetje mislukt. Zou iemand deze willen verbeteren??
velinda; als je ze wil laten uitvergroten, helpt het niet als ik nu in deze kleine versies het ga verbeteren. Dan wordt het alsnog lelijk als je de foto zoveel keer vergroot..