Dank je Marlies! Heb er idd niet veel aan bewerkt weet niet zo goed nog hoe om te gaan met de filters Heb nu zelf ook filters besteld, gaan eerdaags naar Zweden en hoop daar mooie foto's te kunnen maken
Baal er van dat er wit tussen zit, ik heb het met zo'n collage maker gemaakt want ik ben er nog niet achter hoe je in GIMP een collage maakt.
tesseke
Geplaatst: 21-07-17 12:37
Week 29
Deze week door mijn nieuwe job eigenlijk geen tijd gehad om te fotograferen, dus een oudere foto. Hopelijk ben ik snel wat gewoon aan mijn werk zodat ik terug energie heb om er 's avonds op uit te trekken met de camera!
JewEmm
Geplaatst: 21-07-17 18:58
Zo. Terug van vakantie. En nu tijd om even een paar weken in te halen.
Week 27 - Ik had eerder het idee dat ik in Frankrijk was in plaats van Schotland
Week 28 - Een van de rendieren van de Cairngorms
Week 29 - National museum of Scotland in Edinburgh
Ik doe vanavond een rondje feedback week 29. Morgen ben ik namelijk de hele dag aan het fotograferen voor de DAWRA/Appeloosa's. Dus als je nog feedback wil heb je vandaag nog om je foto te posten.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 22-07-17 11:52
Week 29, helaas fototechnisch geen heel goede foto, maar erg druk en onder andere hiermee.
(Het klopt dat de planten op de voorgrond bewogen zijn, dat komt omdat het een HDR-foto is en er stond wind.)
@ Bellatrix: Bedankt voor de feedback. De compositie is denk ik een kwestie van smaak, want ik vond het juist net iets anders dan de standaard menfoto's. Over de scherpte geef ik je wel gelijk, het was me eigenlijk nog niet echt opgevallen. Maar ik zie nu wel wat je bedoeld.
Damn, rondje feedback vergeten...dan wordt dat morgen denk ik maar ik probeer nog vanavond...
Muronia
Geplaatst: 23-07-17 07:46
Bedankt voor de feedback Marlies, ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vond het ook juist wel leuk, een Drents heideschaap, liggend in de Drentse heide .
Deze week niet echt iets speciaals, ik was behoorlijk druk (en vandaag ook, dus nu snel plaatsen voordat ik het ga vergeten).