Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Jacobeho
Meerdere punten waar ik volgende keer op zou letten. Allereerst inderdaad zoals eerder aangegeven vind ik het paard erg lelijk geschoren. Dat is niet jouw schuld, maar het haalt de kwaliteit van de foto omlaag en je zet wel je naam erop. Mensen gaan dat associëren met jouw fotografie kwaliteit en dat klopt dus niet.
Dan perspectief. Wat ik dènk is dat je hebt uitgezoomd en dicht bij het paard bent gaan staan. Hierdoor krijg je het “karikatuur” perspectief en dat maakt het paard ook niet mooier. In zulke gevallen kun je beter inzoomen (zeg tussen 85 en 100mm brandpunt) en dan verder van het onderwerp af gaan staan. Nu lijkt het paard een heel groot hoofd te hebben en een hele zwakke en verlaagde achterhand, snap je?
Wel vind ik de( kleur van de) achtergrond goed gekozen bij dit paard en de scherpte is ook goed.
Agossie schreef:Sterkte, Calice! Gelukkig geen bloedpropje... Je schrikt je rot! Wel erg lastig die hoofdpijn... Ik hoop echt dat het snel over gaat hoor...
Jacobeho: Dàt is het dan geweest!!! Dat heuveltje. Dat verklaart een hoop.Deze foto vind ik echt mooi! Helaas zat het licht niet mee, maar je hebt het paard wel weten te pakken op een leuk moment, hij is mooi scherp en de achtergrond is niet storend. Je zóu de groene lint nog weg kunnen halen, maar ik vind het hier echt niet storen.
__Lauraa schreef:Hier mijn picture of the week vanuit Zwitserland
Ik heb maar 1 dag wat foto's gemaakt en dan meer wat kiekjes om de thuismensen een indruk te geven van waar ik ben.
Ik heb lopen klooien met draadjes wegwerken maar ik heb super weinig tijd en het mislukte steeds dus die moeten jullie dan maar even wegdenken
Verder is het geen hoogstandje, maar vond em wel grappig
[ Afbeelding ]