Ik spam wel weer ff wat Deze ben ik echt onwijs trots op!
Saskiaa_
Geplaatst: 19-10-12 21:11
MarianneV; Die bovenste! Ik zou hem alleen nóg mooier vinden als er links iets meer ruimte zat, maar zo is ie ook al heel erg gaaf! Tweede is een nette plaat, mooi scherp. Die van de zwangerschapsshoot vind ik mooi, maar het gekleurde knuffeltje een beetje ouderwets ofzo. Compositie vind ik wel heel mooi. Ben wel benieuwd naar meer van die shoot!
IlonavB; Heel erg gaaf! Mooi scherp, goeie compositie, mooi van kleur. Top. Voor ons rechter oog valt inderdaad wel wat weg, maar dat hoort ook wel een beetje. Wanneer je die oplicht, wordt het een heel vreemd beeld.
Ik ben gister even bij de koeien in de wei gedoken.
MarianneV terecht dat je er zo trots op bent, echt fantastisch mooie foto's!
Saskiaa_ eerste doet mij niet veel, maar die 2e onwijf gaaf! Prachtig zoals dat kleintje op de grond ligt en de mama er boven staat..
Lindy1982 opzich mooie foto, ik irriteer mij alleen aan haar hoofd houding. Ze had haar kin niet zo naar beneden moeten trekken, ik vind het heel ongemakkelijk ogen..
Bellatrix; de eerste vind niet heel speciaal maar wel netjes. Tweede is heel mooi met die zonnestralen! IlonavB; Wauw! Indd alleen jammer van het rechteroor maar daardoor lijkt het paard er miss wel wat minder ingeplakt zegmar. MarianneV; Mooi Leuk gedaan met dat knuffeltje in keur. Die andere twee zijn ook super gaaf!! Geen commentaar. Saskiaa_; Ik vind ze een beetje weinig contrast hebben maar die twee is wel heel schattig! Lindy1982; Hij spreekt mij niet zo aan maar dat komt vooral door de blik en de hoofdhouding van het model. IlonavB; Ik vind hem mooi Indd wel heel erg verscherpt maar dat vind ik bij dez foto's wel mooi. Lindy1982; Vind deze wel iets mooier, de focus ligt mooi op haar ogen.