kan iemand hier een leuke blend van maken of iets magisch?? achter grond graag een beetje een donkere kleur..
dankt= u wel al vast!!!
vrgr Olivierlover
Essie73
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-10-09 12:12
afgelopen zondag is onze kat overleden. Kan iemand van deze foto een blackfoto maken en de ogen lichtbruin maken en misschien de tekst erbij "All ways in our harts" Dinges 01-06-08 / 18-10-09
of deze (ogen mogen dan zo blijven)
Marijee
Geplaatst: 25-10-09 18:24
Aangezien ik een ramp ben met computers, 'zoek' ik iemand die voor mij deze afbeelding wil gaan verkleinen(bokt avaterformaat), zwart subtiel kadetje om heen wil doen en evt een hartje. Dit hartje als die er bij zit, wel subtiel zijn. Niet te groot, maar gewoon een mooi klein hartje! En ik zou het helemaal super vinden als ik kon kiezen zonder hartje en met hartje!
Kan iemand deze foto`s misschien scherper krijgen?? Ze zijn met mijn telefoon gemaakt maar ik vind ze wel mooi, alleen heel jammer dat ze zo wazig zijn.
Kan iemand misschien van dit filmpje een bewegende avatar maken? Als het mogelijk is zou ik graag ook een versie van 100x100 pixels hebben voor op een ander forum.
minkie
Geplaatst: 26-10-09 21:09
Ik ben met spoed opzoek naar iemand die deze foto voor mij kan bewerken. Ik wil graag dat ik eraf gephotoshopt wordt. Dus dat alleen het paard nog op de foto staat.
_helga_
Geplaatst: 26-10-09 23:33
wie zou hier een mooie effe achtergrond achter willen doen. geen zwart of iets fels gewoon een zacht kleurtje. het is voor me oma voor aan de muur die had nog geen foto van me neef alvast bedankt!
Ik heb een foto, en die moet juist heel onduidelijk gemaakt worden, en dan allemaal stapjes totdat hij duidelijk is... Doel: Een `powerpoint` met allemaal foto`s achter elkaar. De eerste niet duidelijk, de laatste de echte foto. Er moet namelijk als spel worden geraden welke gebeurtenis er op de foto staat. Het mag ook doormiddel van eerst 1 klein stukje van de foto zichtbaar, dan 2, dan 3 enz...
Ziet iemand hier een uitdaging in? Foto wil ik hier wel neerzetten, maar liefst per mail sturen (dan blijft hij het scherpst )
jaja, weer eens wat anders dan een paard
Cath
Geplaatst: 27-10-09 23:57
Wie zou deze foto willen bewerken? Wil hem heel graag op linnen laten afdrukken, maar de gebouwen, de paal en het hek irriteren mij nogal. En nog wat kleine dingetjes. Ik heb geen fotoshop en kan er ook (nog) niet zo goed mee overweg. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb ook nog een grote foto hiervan maar kan hem heel moeilijk goed uploaden.
Zou iemand voor mij deze tot avatar formaat willen bewerken? Ik heb het zelf al geprobeerd (zie avatar) maar hij wordt bij mij onscherp Het gaat om het meisje en de voskleurige pony.
_x_Vace_x_
Geplaatst: 30-10-09 12:56
Kan er iemand wat leuks voor op mijn kast maken met een Foto van mijn paard Thalinette Flemmingh x Purioso
Is er misschien ook iemand die foto's kan verscherpen? Is dat mogelijk? Ik heb namelijk 2 hele gave foto's maar helaas zijn ze iets wazig, kan je dat ook weghalen of heb ik gewoon vette pech?
(ik heb ze natuurlijk ook in origineel formaat, dan moet je me maar even een berichtje sturen met je emailadres)
Escada
Geplaatst: 01-11-09 16:45
Zou iemand voor mij deze willen bewerken? Niet te saai, en graag Amy (hartje) Jan en misschien nog ergens 22-10-2008
Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien
marius
Geplaatst: 01-11-09 19:53
Kan iemand die schaduw daar linksonder eruit toveren? Heb evt het orginele formaat ook nog wel op de pc staan..
*edit: bedoel linksonder!
horselove88
Geplaatst: 01-11-09 21:24
zou iemand aub deze foto willen bewerken? het paardje en de eigenaar eraf knippen en op een leuke achtergrond plaatsen? alvast heeel bedankt! hier is de foto:
heey! zou iemand deze foto tot een duidelijke ava kunnen maken? ik heb het zelf geprobeerd maar het lukt me niet zou er eventueel ook een zwartrandje, met een klein hartje er op kunnen? alvast bedankt! graag reactie via pb?
het is trouwens niet zo'n groote en scherpe foto, genomen met me mobiel. (het is een stapfoto xD)
groetjes Ils_e
Farolover
Geplaatst: 02-11-09 16:54
Heey, Dit is mijn pony Anouska, die er helaas niet meer is:( wie zou hier wat leuks van willen maken?
met de tekst ; dat ik haar mis,en dat ze voor altijd in m'n hart is.