vraag me niet hoe het komt dat zijn been paard lijkt zie het nu voor het eerst heb geen idee hoe dat kan. Hoop dat je hem leuk vind jammer dat de foto;s niet zo helder waren maar heb mijn best voor je gedaan
sterretjes zijn gewoon tubes kan ze ook nog bewegend maken maar had ik ff geen zin in en die schilderij is gewoon een fotolijst staat dr standaart bij o ja ik gebruik paint shop pro 10.2 geloof ik
aanvragingen kunnen via PB, heb namenlijk te weinig tijd om steeds het topic door te lezen, geef dan ook ff aan wat je precies op de collage wil hebben, en wat een beetje je idee is.
kies maar een leuke uit! ik wil het liefst 1 van haar alleen, dus zonder dat je diegene ziet die longeert en zonder lijn/halster en die ene van haar en mijn hoofd heb ik het liefst bewerkt qua achtergrond ofzo. dus daar moeten we wel alle2 op blijven staan:)
biertje ik heb wel een voor je gemaakt,, maar hij is echt niet mooi. omdat de foto's niet echt goed zijn en er allemaal planten voor de benen van je pony zitten. Ik plaats hem toch maar even. link in verband met de grootte http://img208.imageshack.us/img208/3346/boktxp2.jpg