mandyy schreef:ik vind um mooi!!! zou iemand (gratis) voor mij willen tekenen?
dat zou ik wel willen doen als jij mij een foto stuurt dan wil ik hem wel voor je tekenen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Khartoum schreef:Zou je dat ook voor mij willen doen?? (dan pb ik wel een foto)
exprelady schreef:nou ik hoop dat je hem mooi vind want hij is af de vroegere verzorgpony
van ? sorry vergeten
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=VTQERQAI
Citaat:Als ik de tekening opstuur teken ik op speciaal papier (kreukt minder en is mooier) Ik verstuur de tekening op in een kartonnen enveloppe zodat de tekening niet beschadigd. Ik verstuur pas na goedkeuring van het resultaat
Wie wil dat ik de tekening opstuur voor 2 Euro (all incl.)?
-Niekoezz (is verstuurd)
-Newie
-Soraya1998
Als ik voor je ga tekenen pb me dan even van te voren als je de tekening opgestuurd wilt. Als je te laat bent met zeggen verstuur ik alsnog, maar dan op minder mooi papier. Dus graag van te voren laten weten!
Citaat:ik snap iets niet..je schrijft dat je hem pas opstuurt na goedkeuring maar dat doe je dan op ''speciaal'' papier...maar je tekent normaal op ''normaal'' papier...maar hoe weet je dan van te voren of je op ''speciaal'' of ''normaal'' papier moet tekenen???
Niekoezz schreef:De mensen zeggen van te voren, dus voordat cowgirltjuuhh gaat tekenen of ze hem opgestuurd willen of niet. Dan tekent ze de tekening op speciaal papier. Als ze de tekening af heeft laat ze hem goed of afkeuren om op te sturen. Nou, als je hem goed heb gestuurd stuurt ze hem op. En als je hem af hebt gekeurd, dan houdt ze dus zelf de tekening thuis op mooi papier. Helaas dan. Maar meestal willen de mensen hem wel opgestuurd krijgen.
Groetjes Aniek.