xmichxrocky: hij lijkt wel heel schuin, hou ik niet van. Ik kan het niet echt uitleggen maar hij is raar belicht...mis ook kleur. Sanne_com: prima foto, niets op aan te merken. MarijeR: weer een heerlijke plaat, warme kleuren en fijne scherpte. magda_90: ik vind hem wel wat hebben...mis wel wat warmte in de foto. Athelas: sorry maar in mijn beleving gewoon een kiekje. Fototechnisch ook niet heel sterk. NESCAFE: ik vind het zwarte links erg storen en jammer dat de hond er niet helemaal op staat. Ik heb niet zoveel met deze foto. Sorry. LoveUggs: heerlijke spontane foto! Fijne kleuren, belichting en scherpte.' caaramel: mooi! Mis alleen een lading contrast en kleur. F_Orumster: fijne plaat! Mooie sfeer! Persoonlijk had ik er alleen nog wat kleur aan toegevoegd. Marjoow: mooi! Alleen had ik de oortjes er nog opgezet. MarjanB: prachtig! Heb je nabewerkt? Ik vind hem mooi zo hoor! Ik hou alleen wel van extreem dus ik had hem nog wat heftiger bewerkt. Fem: mooi! Fijne scherpte, kleur en belichting. Revanches: Mooi gelukt! Scherpte, kleur en belichting zijn erg fijn! Vind net zoals meerdere haar been stand wat raar. Quir: prima foto hoor! Goeie timing! tesseke: mooi zeg! Fijne scherpte, kleur en belichting. Persoonlijk had ik dat stokje weggewerkt. rosslover: prima foto! Ik had er alleen wat meer kleur ingedaan maar dat is persoonlijk. horses_m: prima foto. Niets op aan te merken. Agossie: ik had graag de hele foto scherp te zien en ik zie nog best wat ruis...jammer. LoveSenna: ik mis scherpte en ik vind de compositie niet interessant. aMomentLT: ik wou dat ik bij de Efteling in de buurt woonde!! Goed gelukte foto hoor! Fijne belichting, kleur en scherpte. Calice: fijne sfeer in de foto! Goeie belichting en scherpte. Murosch: ik had iets meer van zijn lijf willen zien of iig de vorm en de poten...nu zie je een wit iets en dan een kop. Kleur, en scherpte zijn prima. ILoveJip: prima foto, niets op aan te merken. Annetjuuh: fototechnisch okee maar hij doet mij niets eigenlijk. joysjuh1987: mooi hoor!! Ik had de kleuren nog wat extremer gemaakt maar prima foto! AlwaysH: leuke foto! Goeie timing. Scherpte, kleur en belichting is ook prima. Fris: prima foto. Fijne sfeer. Goeie scherpte en belichting. Mariett: knap paard zeg! Ik had liever zijn neus ook gezien maar verder een prima foto. joeluna: fototechnisch een prima foto. Maar persoonlijk trekt hij mij niet. BernetteO: ik mis scherpte, helderheid en kleur. Tigress: wat een schatje!! Fijne sfeer ook in je foto. Pup staat wel centraal maar eigenlijk vind ik dat hier niet eens storen. horserider22: ik mis wat warmte in de foto. Verder prima. GerdjeHoran: ik vind hem op de lichte plekken te licht/overbelicht. Doet bijna zeer aan mijn ogen. Ook jammer van de achtergrond maar daar zal je weinig keus in gehad hebben. Niobe: fijne scherptediepte! Ik had iets meer kleur willen zien maar dat is een kwestie van smaak.