[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:25

Ik zou deze week even mijn commentaar van week 5 en 6 inleveren

Mijn week 6, ik baal van de ruis maar dat komt waarschijnlijk door het uploaden. Op mijn laptop is ie wel scherp. Hij is inderdaad veel bewerkt, ik had het bewerken een beetje uitgeprobeerd deze week. Ik vind 'm wel iets sfeervols hebben. :)
Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:28

Mijn week 6:

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:30

MarijR: oh wat een schattige <3 Ik vind het een mooi foto, maar ik persoonlijk had het niet met dat blauwe ding gedaan (weet niet wat het is) - vind het nogal storend in de foto, maar verder goed hoor! :o

Fennee: je foto doet me op 1 of andere manier aan kerst denken :+ - je zegt dat hij haarscherp is op je pc dus ik stel me dat dan ook even voor als ik naar jou foto kijk en dan spreekt ie mij wel aan, misschien nog wat lichter...

NatassJa: Hele mooi foto, mooie belichting, mooi scherp! +:)+

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:33

Mijn komt er ook zo aan! :oo

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:38

Op de valreep!
Afbeelding

Totaal niet tevreden over de compositie helaas...

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:57

Week 6

Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:01

Oh chips helemaal vergeten on deze week een foto te maken

Is t goed als ik deze week even oversla? En volgende week gewoon weer meedoe

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:07

Faatxhorse: ik snap waarom je niet tevreden bent met de compo.. vind het wel knap hoe de druppeltjes er zo mee opstaan. Scherpe foto, eens iets anders :)

Lipydo: mooi, sprekende foto! Mooi scherp, knap gedaan! :o

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:22

Ik baal zooooooo enorm. Er zit waarschijnlijk een virus op mijn laptop waardoor ik niks meer kan. Feedback geven op het moment kan ik nu al helemaal vergeten. Hopelijk doet alles het zo snel mogelijk!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 23:56

Je hebt nog de hele week, dus ik hoop dat het gaat lukken!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:58

Ah knudde. Helemaal vergeten in te leveren deze week, ik ben erg druk. Nouja deze week weer een nieuwe ronde :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:33

Ik hoop het ook inderdaad! Wanneer mijn laptopeen helder moment heeft ga ik proberen wat in te leveren!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:09

[quote="Agossie"]Samenvatting van week 6 - 2014:

Agossie> Helder mooie foto.Ik hou van zwart wit
Ann_Pam > Dat oog blijft me naar zich toe trekken dus prima!
Ash>Jammer dat niet de hele kat er op staat maar wat is de kleur prachtig,ik vind het ook leuk dat je van vage pootjes naar scherp koppie toekijkt.
Asselruiter>Hij is niet scherp hier maar wel erg sprookjesachtig,leuk hoor!
Bellatrix>Niet mijn smaak,maar gelukkig verschillen we daar allemaal in.
binky> Hahahahaha Prachtig gelukt moet ik zelf zeggen :D
Bumblehorse> Wat een mooi dier blauwe halster steekt er goed bij af.
calice> Jouw Jesse is een prachtjochie,hoe je die ook vast legt op camera het blijft eenheerlijk kind!
C_estmoi> Mooi!
chip > Geweldig lijkt wel een filmscene,hoe gemaakt?
Deetjeeuh> Het had van mij iets duidelijker gemogen,vind de sfeer wel pakkend.
deviltjh >Prachtig hier hou ik van!
Djura99>Ben je hier geweest? Zou zo het hoofd van mijn welshje kunnen zijn :P
DmNqUe>Wat een heerlijk ondeugend smoeltje helaas ligt je scherpte punt er niet op.
faatxhorse>Dansende ganzen,prachtig mooi
Fellow>Wat een plaatje en wat een pracht kleuren zo bijelkaar{lucht,gras,vacht}
Fennee,Niet scherp...
Fenneeee,Mooi plaatje hoor en een dierbare herrinnering.
Gub,Prachtig kan zo in de etalage van Jamin!
Hanna_94,Wauw ik zie de beweging er mooi in.
HeavensLove, Ik wil zomer!
Irene96,Niet mijn smaak maar kleuren zijn geweldig.
ismy,Foto heeft wel wat,het model heeft blauwe bovenbenen {gloed} en dat stoort me.
Jessica_1998 slaat een weekje over.
JewEmm,Mooi straald rust uit.
jilinda,apart vind hem wel wat hebben
Joey,wat je neer wilde zetten staat er maar ik vind hem te wazig.
Jolandaa_,mooi stukje natuur.
kani_ejj oh koningspoedels die zie je nog weinig foto had van mij wat meer contrast mogen hebben.
Kelszz_ ik had de scherpte op een roos mooier gevonden denk ik.....
_Kiki_,Dat is gewoon mijn Beer! Mooie ogen.
kimberley23 De kou kun je zowat voelen in deze foto,goed hoor.
laurajoy15,Lief!
Lipydo,Prachtig wat heeft je model mooie ogen!
Lizaa01 dit vind ik een prachtfoto!
manonnevot,waar zijn ze benen,zonde....
marit,geweldig sfeerplaatje,mooi hoor.

zo het begin is.....

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:31

Eigenlijk heel simpel Binky, ik stond binnen en zij stond buiten voor een deur met matglas.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:05

Mijn week 7. :D

Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:20

[quote="Bellatrix"]Mijn week 7. :D

Mooi,ik heb alle hoeken al bekeken en gecloncudeerd dat ik niet weet wat het is maar hem wel "spannend "vind.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:20

_O- Het is een ornamentje dat voor het raam hangt bij mij vader thuis. :D

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:38

Hier is mijn commentaar van week 6. Ik probeer tips te geven met hoe ik het beter zou doen. Het kan misschien wat kritisch overkomen soms, maar ja, die lat leg ik ook voor mezelf en ik ben vaak niet tevreden over mijn foto's. Ik hoop vooral dat jullie er mee vooruit kunnen komen!

Agossie verzamelt hier - Ik snap dat je het zelf niet storend vind dat het niet scherp is, de reflectie lijkt namelijk wel scherp, waardoor je het oog in getrokken zou kunnen worden, wat erg goed is. Maar mijn ogen schuiven steeds naar dat ene stukje wenkbrauw dat scherp is. Leidt toch af.
Ann_Pam - Mooi! Toch zou ik hem nog mooier vinden als het oog scherp was.
Ash_ - Wat n pracht dier! En mooie foto. Maar je logo loopt net over de voetjes heen, waardoor ik het gevoel krijg dat ze er niet op staan. Zou iets meer van de voetjes willen zien.
Asselruiter - Erg netjes, maar zou me meer aanspreken als hij vanaf een lager standpunt genomen was, zodat het kasteel meer uit de grond zou rijzen.
Bellatrix - Netjes! Maar het beeld spreekt me niet aan.
binky - Erg leuk! Misschien een andere upload locatie zoeken? Ik denk dat de kwaliteit achteruit gaat waar je hem upload.
Bumblehorse - Deze black foto is al een stuk beter dan je vorige. Let nu meer op hoe het paard staat. Blijven oefenen!
calice - Erg leuk!
C_estmoi - Mooi beeld. Let er volgende keer op wat er op je achtergrond staat. Behalve dat hij wat scheef is, staat je lantaarnpaal half achter je beeld.
chip - Super! Had de handen nóg iets scherper willen zien als dat had gekund.
Deetjeeuh - Leuk. Ik wordt helemaal meegenomen in het weggetje.
deviltjh - Simpel, mooi.
Djura99 - Ik kan hem helaas niet op groot formaat zien, maar ziet er aardig uit.
DmNqUe - Jammer dat de schouder scherp is, en niet het gezicht.
faatxhorse - Probeer volgende keer of je zo'n beeld kan krijgen waar of de zon helemaal niet op staat, of de gans (of ganzen) helemaal wel in de zon staan. Nu heb je 1 vleugel met tegenlicht en een klein stukje gras in de zon en dat leidt een beetje af.
Fellow - Top! Alleen jammer dat je niet echt kan zien hoe het paard erachter staat. Je ziet dat er iets staan, maar niet hoe of wat.
Fennee - Mooi idee, maar hij is niet scherp? Ik zou de twee besjes links in het midden scherp willen zien.
Fenneeee - Mooi, maar net niet helemaal top. Kan alleen niet zeggen waardoor het me niet helemaal aan spreekt, sorry.
Gub verzamelt hier - Erg leuk! Maar ik zou verwachten dat ze naar de lolly keek als ze er zoveel zin in had! Dat straalt ze namelijk wel helemaal uit.
Hanna_94 verzamelt hier - Niets op aan te merken!
HeavensLove verzamelt hier - Prachtig!
Irene96 verzamelt hier - Leuk! Hij is misschien nog niet perfect (de lampen mogen wat minder), maar ik wordt er wel vrolijk van!
ismy - Mooi, maar jammer van het takje vooraan.
Jessica_1998 slaat een weekje over.
JewEmm verzamelt hier - Ben ik, maar ik ben het met al het commentaar eens dat de eigenaar overbelicht is. Ik heb de belichting van haar al wat verdonkerd. Als ik het nog meer zou corrigeren, zou de foto onnatuurlijk lijken.
jilinda - Simpel en mooi. Maar de rand had van mij nog donkerder gemogen.
Joey - Interessant. Blijft boeien. Maar haar hoofd lijkt ineens verdwenen aan de bovenkant? Of komt dat doordat ze een muts draagt?
Jolandaa_ - Mooi, hij lijkt een tikkeltje overbelicht. Ik had zelf nog wat meer lucht/ruimte boven en langs de boom willen zien.
kani_ejj - Leuk, maar hij lijkt wat overbelicht, waardoor de hoofdjes in elkaar overvloeien.
Kelszz_ - De achtergrond stoort me. En ik mis contrast. Deze foto zegt ook niet zo veel. Wat wilde je hier mee laten zien? Probeer dat volgende keer meer uit te drukken. Dan maakt het minder uit of de foto wel of niet technisch goed is.
_Kiki_ verzamelt hier - Ik kan niet zie waar hij nou scherp is. De blik van je kat is grappig, maar de reflectie in z'n ogen spreekt niet aan.
kimberley23 verzamelt hier - Leuk gespeeld met de kleuren! Leuke foto.
laurajoy15 - Lief!
Lipydo - Mooie foto. Ik wordt erg naar het oog toe getrokken, die springt er gewoon uit. Misschiendat ik daarom wel wat meer op het oog ingezoomd had willen zien.
Lizaa01 - Erg leuk! Volgende keer misschien iets verder van beneden een foto maken?
manonnevot - Mooi moment. Volgende keer opletten dat de oren er ook op staan. Het is ook jammer dat de benen deels in de schaduw van de omheining zijn.
marit - Mooi!
MarijeR - Lief en leuk uitgeprobeerd met compositie. maar ik vind het toch storend, die balk ervoor. En jammer dat het veulentje geheel in de schaduw staat, terwijl de achtergrond in de zon zit.
Marjoow verzamelt hier - Leuk! Alleen je logo misschien iets verder naar beneden plaatsen?
Mb_foto - Erg leuk! Maar de chips lijken een beetje groenig en ik vind de dubbele reflectie toch jammer. Al zou je dan ook kunnen denken dat je te diep in het glaasje hebt gekeken...
MichieldeM - Erg mooi! Lekker zomers.
monbyou - Leuk! Maar op een of andere manier lijkt de kont wel erg op de achtergrond geplakt.
MyHu - Leuk idee. Maar je upload kwaliteit is niet goed. Probeer hem al met max. 900 pixels breedte of hoogte ergens anders te uploaden. Nu lijkt het namelijk zo dat er niets scherp is.
naomi_g1998 - Ik kan niet inzoomen. Ziet er wel leuk uit, maar ik houd toch meer van een lager standpunt.
NatassJa - Mooi! Al is het haar wel erg overbelicht.
Nayomie - Leuk, maar jammer dat hij net z'n oogjes een beetje dicht knijpt. Je achtergrond ziet er ook erg gefotoshopt uit en z'n snorharen dus ook.
Nefertarie - Wauw.
Racheel verzamelt hier - Mooi! Misschien nog iets meer oplichten.
Revanches - Erg lief en fototechnisch goed. Maar ik vind het toch een beetje raar lijken dat zijn voetjes hoger liggen dan z'n hoofd.
Robin_Rikkie - Mooi. Hij is alleen net wat overbelicht, waardoor je het randje van het oog met de overgang naar de lucht niet echt ziet.
Sanne_com - Bij deze foto droom ik even weg in jeugdherinneringen...!
showteam - Heel er leuk en goed!
Sodeletuut - Erg mooie foto. Al kan je bij deze afsnede van je hond nog wat creatiever zijn in je compositie. Je had bijvoorbeeld nog veel meer achtergrond links kunnen laten zien. Maar blijft een goede foto.
Suuszels - Leuk, alleen jammer dat het gespetter links er niet helemaal op staat.
TammyVN verzamelt hier - Erg mooi. Mag misschien ietsjes lichter.
tesseke verzamelt hier - Mooi! Maar probeer of je volgende keer met nabewerken kan kijken of je het wit ook echt wit krijgt van je kat.
Tinky12 verzamelt hier - Mooi! Alleen jammer dat er net een stukje boom voor je zon zit. Als de zon tussen de opening van 2 bomen had gezeten was hij nog mooier geweest.
TrendyLover - Mooie foto.
XiiaaooNaa - Leuk eens wat anders. Mooie helderheid in de glazen ook. Daar richt ik dan (uiteindelijk) mijn focus dan op. Maar ik zou óf meer, óf minder van de kamer willen zien in de foto.
xLoki - Gave foto!
Yvonne_V - Mooi, maar misschien wat overbelicht. Ben niet helemaal fan van de compositie.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:41

MarijeR Waarom die paal ervoor,vind ik jammer het is zo'n schatje die wil ik helemaal zien!
Marjoow Wauw!!
MichieldeM Ik weet het niet zie toch liever je motorfoto's :)
monbyou leuke pony maar de foto is niet helemaal mijn smaak
MyHu jammer dat de kaarstjes of in ieder geval de vlammetjes niet allemaal scherp zijn het idee vind ik wel heel leuk.
naomi_g1998 Leuk hondje maar op mijn beeldscherm erg wazig.
NatassJa Ze blijft me trekken met haar ogen dus dit lijkt me een goede foto
Nayomie Ik had geprobeerd het stukje groen er af te snijden,want dat leid me af.
Nefertarie heerlijk he die voorjaarsbloemen,en vooral die heerlijk ruikende hyacint!
Racheel mooi die bloesems.
Revanches ohhhhhh wat een plaatje maar ook ik had de hele achtergrond liever wit of zwart gezien.
Robin_Rikkie nu ik weer kijk naar je foto zie ik pas je hand hij was me nog niet eerder opgevallen...
Sanne_com Heb jij ook mogen genieten van Marokko? Prachtige foto's kun je daar maken en zo kleurrijk.
showteam Wat een bekkie,deze zou ik zo in de kamer op hangen!
Sodeletuut Hij loenst wat maar dat maakt hem juist zo leuk!
Suuszels Mooi hoor de weerspiegeling in het water en de opspattende druppels.
TammyVN niet mijn ding maar wel erg artistiek!
tesseke Mooi al had ik het nog mooier gevonden als de kat je recht aan zou kijken.
Tinky12 Weer eentje waar ik helemaal bij weg kan dromen.
TrendyLover Niet mijn smaak die tint ,ik had hem in kleur gedaan
XiiaaooNaa Kijk daar was het vast erg gezellig en warm!
xLoki Nemoooooooooooo, en zo duidelijk!
Yvonne_V en nog een poesekind, wat op scherp staat,lief!

Zo dat was het,ik bekijk de foto en schrijf maar op wat er op dat moment in mij opkomt.
Ik ga dit niet elke week doen maar vind het wel zo eerlijk tegen over de gene die het ook doen om ook mijn mening eens te geven over hun foto's dus maak ik er van af nu soms even tijd voor. Gaat nu met fotocamera de tuin in voor week 7
*\o/*

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:09

Feedback week 6:

Agossie
Heel mooi gedaan! Leuk, de omzetting naar zwart/wit.

Ann_Pam
Wauw! Hele mooie compositie en kleuren!

Ash_
Mooie ‘zachte’ foto. Op het goede punt scherp. Heel leuk!

Asselruiter
Prachtig gebouw zeg! Heel leuk om het pad er zo bij te fotograferen, maakt de foto helemaal af.

Bellatrix
Mooie kleuren in de foto! Persoonlijk vind ik de mast niet zo mooi, ik had hem nog meer naar de zijkant gezet, minder in het midden.

binky
Geweldige, interessante foto! Mooie kleuren. Er gebeurt echt iets op de foto, zodat je blijft kijken.

Bumblehorse
Het paard lijkt niet helemaal scherp, dat is jammer, maar toch een mooie foto. De achtergrond is mooi egaal. Het blauwe touwhalster voegt echt iets toe aan de foto, maakt het minder donker.

calice
Heel leuk! De ogen spreken echt op de foto, heel mooi.

C_estmoi
Deze foto spreekt me niet zo aan, sorry. Ik weet niet precies waar het aan ligt. De lantaarn stoort mij persoonlijk. Het beeld is wel heel mooi.

chip
Deze foto vind ik echt geweldig! Hij spreekt me erg aan. Heel mooi gedaan!

Deetjeeuh
Mooi compositie en omzetting naar zwart/wit! Wel mis ik een beetje scherpte in de foto.

deviltjh
Heel mooi gedaan! Erg mooi hoe je die wolken door de bomen heen ziet.

Djura99
Wat jammer dat hij niet scherp is, (of het ligt aan mijn computer). De compositie vind ik wel mooi.

DmNqUe
Wat leuk gedaan zeg! Het model heeft een mooie blik. De foto heeft echt iets “ouds”, alsof het een foto van vroeger is. Mooi gedaan!

faatxhorse
Mooi moment vastgelegd! De ganzen zijn goed scherp. Jammer van de huizen op de achtergrond, maar verder een mooie foto!

Fellow
Prachtige foto!!

Fennee
Hele mooie kleuren, geeft een mooi beeld! Jammer dat hij niet helemaal scherp lijkt te zijn.

Fenneeee
Leuk gedaan zeg! Mooi scherp en een mooie achtergrond. Jammer dat ze er niet helemaal op staan.

Gub
Wat een leuke foto! Vrolijke kleuren en goed scherp. Heel mooi gedaan!

Hanna_94
Mooie, scherpe foto!

HeavensLove
Mooie foto zeg! Leuk hoe de drie ‘lagen’ zijn vastgelegd.

Irene96
Hele mooie kleuren! Leuk idee zo met de boom!

ismy
Deze foto vind ik echt heel erg mooi! Het takje(?) op de voorgrond zou ik misschien weggelaten hebben maar de foto vind ik echt geweldig!

JewEmm
Heel mooi gedaan! De modellen hebben een mooie houding. Het lijkt alsof er echt een ‘kader’ om hen heen is, met de boom links en de takken boven. Heel leuk!

jilinda
De kleuren spreken me erg aan! Ik weet niet zo goed wat ik er nog meer over moet zeggen, er gebeurd niet heel veel op de foto maar toch heeft hij wel iets!

Joey
Interessante foto! Een beetje ‘eng’ maar toch mooi.

Jolandaa_
Prachtige kleuren!

kani_ejj
Wat schattig, mooi moment vastgelegd! Niet heel scherp maar toch stoort dit niet erg.

Kelszz_
Deze foto spreekt me niet zo aan, sorry! De achtergrond stoort me een beetje en hij lijkt niet helemaal scherp.

_Kiki_
Mooi de kat zo voor een lichte achtergrond! De blik van de kat spreekt me minder aan, maar ik kan de vinger er niet echt op leggen.

kimberley23
Mooie compositie en scherpte! Ik mis wel een beetje kleur in de foto.

laurajoy15
Hele mooie foto! Mooie kleuren en scherpte!

Lipydo
Prachtig!!

manonnevot
Mooi scherp! Ik vind het wel leuk dat de oren er niet op staan, eens wat anders!

marit
Tja wat moet ik hier over zeggen :D Ik ben natuurlijk enorm bevooroordeeld, maar hij is echt prachtig!!

MarijeR
Schattig hoe hij zo om het hoekje kijkt. Vanuit dat opzicht heeft dat blauwe wel iets!

Marjoow
Wow heel mooi! Geweldige kleuren en mooi scherp, echt mooi!

Mb_foto
Wat een leuk idee! Jammer dat de chips wat wazig worden in de spiegel, dit maakt het een beetje ‘rommelig’.

MichieldeM
Mooi zomers plaatje! Heel leuk gedaan!

monbyou
Mooie egale achtergrond! Pony is mooi scherp. Wel vind ik de compositie wat minder mooi, maar kan niet goed zeggen wat maakt dat ik dat vind.

MyHu
Mooi sfeervol plaatje! Het voorste kaarsje lijkt niet helemaal scherp, dat is wel wat jammer.

naomi_g1998
Wat een schattig hondje! Ik vind de foto wel wat saai, denk dat dat komt door de grijzige achtergrond. Het kleed is wel weer erg leuk!

NatassJa
Heel mooi zeg! Prachtige zachte kleuren. Het gezicht lijkt wel wat overbelicht.

Nayomie
Mooie scherpe foto! Ik had zelf wel het stukje groen linksboven weggelaten. En ik zit steeds te kijken, bij de borst van de kat loopt zo’n licht stuk muur(?), het lijkt alsof daar een poot zit en dat blijf ik er nu steeds in zien haha :+

Nefertarie
Mooie foto! Mooie kleurencombinatie.

Racheel
Heel mooi!

Revanches
Wauw, prachtige foto!

Robin_Rikkie
Mooie foto en vanuit een leuke hoek genomen. Ik mis wel een beetje scherpte.

Sanne_com
Wauw prachtig! Het voorste zandstuk is wat wazig waardoor het lijkt alsof het zacht weg waait, heel mooi effect.

showteam
Wat een aandoenlijke foto! Echt heel mooi, leuke compositie ook! Persoonlijk vind ik dat er links naast het geitje nog net iets te veel “stengels” te zien zijn.

Sodeletuut
Mooie foto!

Suuszels
Hihi die haren op de rug, erg leuk! Mooie foto, leuk moment en goed scherp!

TammyVN
Aan de ene kant vind ik deze foto wat saai, maar aan de andere kant heeft hij ook wel weer iets waardoor ik blijf kijken. Leuk gedaan!

tesseke
Heel leuk zo in die mand! Mooie kleuren en scherpte. Een mooie foto!

Tinky12
Mooie foto zeg! Prachtige lucht! Zelf had ik die twee kleine takjes linksboven eraf gehaald.

TrendyLover
De kleuren vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar het is verder wel een mooie foto!

XiiaaooNaa
Prachtig sfeervol plaatje! Heel mooi gedaan!

xLoki
Wauw wat een mooie kleuren! Mooie foto!

Yvonne_V
Wat goed scherp is hij! Hele mooie blik van de kat. Mooi gedaan!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:15

Hihihi dankjeweeeel :D

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:02

Bedankt voor het commentaar!

Scherpte weet ik van. Origeneel is wel scherp.
Helaas kan ik niet bij een bewerkprogramma, dus verkleinen gaat via bokt.

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:53

Zooo Week 7, eindelijk mijn triggerset voor mijn flitser is binnen :D

Afbeelding

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:42

Dankjewel voor de feedback !