Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
droomy schreef:joysjuh ik snap je vraag eigenlijk niet zo goed![]()
Heb je misschien een voorbeeld? (Screenshot?)
Ierpier schreef:Ambitieus? Neuh
[ [url=m/qMRe99.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBde74.png]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:Ierpier schreef:Ambitieus? Neuh
[ [url=m/qMRe99.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBde74.png]Afbeelding[/url] ]
En hier precies het probleem wat ik ook heb met knippen. Je blijft t zien met name bij manen en staart.
Maar ik heb van de week een turtorials gekeken over het werken met maskers en daar ga ik zeker keer mee aan de slag. Thanks voor die tip! (Weet niet meer van wie haha)
joysjuh1987 schreef:@Droomy bedankt voor je tip
zie idd wat je bedoelt. Door de frollar (veren om zn nek) lijkt het als of het voorste paardje een enorm hooft heeft. Het zou een mooier effect geven wanneer het gewoon wit eronder zou zijn ipv de frollar
De poses waar ze in staan is kenmerkend voor het miniatuur paardje alleen zou ik dan bij de schoft het moeten vervagen? is dat wat je bedoelt?
darkadia schreef:Hier ook een simpele telefoonfoto, vanuit de trein gemaakt.
Van dit:
[ [url=m/UC7fKA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar:
[ [url=m/dqApD8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel de onderste miss iets blauw/groen is vind ik die persoonlijk meer de winterse sfeer weergeven. Bewerking overigens ook op tel gedaan. Onderste is van screenshot, daardoor kwaliteitsverlies. Op m'n instagram betere versie.
savieralover schreef:Volg jullie al tijden in stilte en wat komen er een gave dingen voorbij! Wil nu zelf ook eens wat laten zien. Foto's zijn gewoon gemaakt met mijn mobiel en voor de rest bewerkt met Lightroom
Voor:
[ [url=m/kE3dy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/jTtqGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor:
[ [url=m/4vHFTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/Jkzm0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
joysjuh1987 schreef:@savieralover die van de zee lijkt ineens in een warmer jaargetij zo
Hier ook even een voor en na (bokt upload):
[ [url=m/1P1SVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AiriRc.jpg]Afbeelding[/url] ]