Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natsuki schreef:Ok, stel ik zou voor een canon gaan, zou er dan een lens op kunnen van een analoge canon. De lens kan er daar vanaf, en het is een Canon zoom lens EF 35-105 denk ik.
Of is dat een hele domme vraag?
Telezoom zal k ok naar kijken dan.
ikke schreef:Als je wat onderin de markt zit, zullen de camera's elkaar niet zo veel ontlopen, maar op het moment dat doorgroei naar meer professionele camera's in de planning zit, altijd voor dslr gaan!
ikke schreef:Ik weet niet zo goed waar deze vraag te stellen, dus zet 'm hier maar neer: iemand ervaring met voorzetlensjes op je zoeker?
Ik gebruik ook lenzen van mijn analoge Minolta-set (verloopringen) en ik merk dat scherpstellen via de zoeker niet 100% gaat. Via het scherm (live view) gaat het een stuk beter. Nu weet ik dat ik op de grens van de interne correctie zit, vandaar dat ik me afvraag of zo'n voorzetlensje zinvol zou kunnen zijn. Iemand?
Gwen09 schreef:Mijn camera is binnen!!!!
![]()
Alleen nu zit ik het één en ander te bekijken en lijkt het alsof de kitlens er natuurlijk wel oppast, maar de Tamron krijg ik er niet op???!!Hij lijkt te groot te zijn?! Hoe kan dat? Ik dacht dat de Tamron 70-300 paste op de Nikon D3200.
Iemand die mij kan helpen?
Zie ik iets over het hoofd?