Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).

20 euro
40 euro 
Ik denk zo'n 45 euro!
Maar verder ook echt perfecte foto's! Fijne kleuren, scherp, maar niet overscherpt zegmaar... Gewoon fijne sfeervolle platen! Ik zou hier best 40 euro voor neer willen leggen
Ik zou hier zo 60 euro voor neerleggen hoor!
Voor jou 80+ euro!

_DSC1429 by Maxime Willemsen, on Flickr
Untitled 1 by Maxime Willemsen, on Flickr
_DSC2213© by Maxime Willemsen, on Flickr
_DSC1763© by Maxime Willemsen, on Flickr
_DSC1861© by Maxime Willemsen, on Flickr
_DSC2624© by Maxime Willemsen, on Flickr
GerdjeHoran schreef:@xmaxxiee ja ik upload inderdaad met flickr waardoor het nogal verscherpt word..
xMaxxiee schreef:GerdjeHoran schreef:@xmaxxiee ja ik upload inderdaad met flickr waardoor het nogal verscherpt word..
Ahh zie. Dacht ik al! Ik had precies hetzelfde kwaaltje haha. Ik verklein de foto's nu voor het uploaden in plaats van dat ik Flickr laat verkleinen, scheelt een hoop.
Maar dit betekent in ieder geval dat het origineel waarschijnlijk perfect is qua scherpte! Dus daar hoef je niks meer aan te veranderen!
GerdjeHoran schreef:xMaxxiee schreef:
Ahh zie. Dacht ik al! Ik had precies hetzelfde kwaaltje haha. Ik verklein de foto's nu voor het uploaden in plaats van dat ik Flickr laat verkleinen, scheelt een hoop.
Maar dit betekent in ieder geval dat het origineel waarschijnlijk perfect is qua scherpte! Dus daar hoef je niks meer aan te veranderen!
Haha bedankt! maar hoe verklein jij ze dan?
maar als je de foto in photoshop al verkleint naar boktformaat (960x...) en dan upload naar Flickr en vervolgens bij BBCode kiest voor 'original' dan plaatst hij hem zoals hij is zonder zijn eigen bewerking er overheen te knallen.

Dit zijn allemaal vrij recente foto's. Op http://www.ihsfotografie.nl staan meer foto's.

). Wel vind ik de foto's wat dof. 

foto 3 vind ik wel mooi, mooie zachte kleuren.

) veel mooier vind.