Bellatrix schreef:Hoe groot wil je hem afdrukken?
Is hij kwalitatief goed genoeg?
Ik wil er wel even naar kijken?
marliestrap@outlook.com
Ja kwaliteit is heel goed. Ik mail je even de foto. Super bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Hoe groot wil je hem afdrukken?
Is hij kwalitatief goed genoeg?
Ik wil er wel even naar kijken?
marliestrap@outlook.com
Daar ben ik echt heel blij mee. Voor wie dit is gaat er ook echt heel blij mee zijn! Dankjewel!

(of ik ben te onduidelijk..)
Afbeelding stuur ik liever per pb, aangezien ik niet weet of er meegelezen wordt op bokt

yvetjes schreef:Hier weer eens een schopje op dit topic. Wie kan dit plaatje (met AI?) uitbreiden?
Ik ben, samen met vriendlief en aannemer, druk aan de klus in ons huis, en in het voorjaar kunnen we erin. We hebben ons oog op een geweldige plaat laten vallen die we als behang op de muur willen. Nu is het plaatje alleen eigenlijk niet zo goed uitgelijnd. En zoeken we iemand die zo handig is met AI of andere tooling dat deze plaat aan alle kanten een nieuwe extra rand krijgt.
Er staat een mooie ijsvogel in het midden, maar met de bank voor het behang zou die bijvoorbeeld helemaal wegvallen.
Is hier iemand die dit kan of weet waar we hiervoor terecht kunnen? Mag ook tegen betaling.
[ Afbeelding ]
Ik heb de plaat ook in "zwaar formaat"
MariaMaaike schreef:yvetjes schreef:Hier weer eens een schopje op dit topic. Wie kan dit plaatje (met AI?) uitbreiden?
Ik ben, samen met vriendlief en aannemer, druk aan de klus in ons huis, en in het voorjaar kunnen we erin. We hebben ons oog op een geweldige plaat laten vallen die we als behang op de muur willen. Nu is het plaatje alleen eigenlijk niet zo goed uitgelijnd. En zoeken we iemand die zo handig is met AI of andere tooling dat deze plaat aan alle kanten een nieuwe extra rand krijgt.
Er staat een mooie ijsvogel in het midden, maar met de bank voor het behang zou die bijvoorbeeld helemaal wegvallen.
Is hier iemand die dit kan of weet waar we hiervoor terecht kunnen? Mag ook tegen betaling.
[ Afbeelding ]
Ik heb de plaat ook in "zwaar formaat"
Ik weet niet of het me gaat lukken, maar wil wel een poging wagen. Kan je met het hoge resolutie bestand via WeTransfer sturen? Bijv. een wetransferlinkje via PB?