[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 22:08

Bellatrix schreef:
Hoe groot wil je hem afdrukken?
Is hij kwalitatief goed genoeg?
Ik wil er wel even naar kijken?

marliestrap@outlook.com

Ja kwaliteit is heel goed. Ik mail je even de foto. Super bedankt! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 02:22

Dit gaat lukken!

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 06:13

Wat super fijn!! :D Daar ben ik echt heel blij mee. Voor wie dit is gaat er ook echt heel blij mee zijn! Dankjewel! <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 06:24

Foto verstuurd. :D

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 06:28

Bellatrix schreef:
Foto verstuurd. :D

Je bent echt een topper! Ontzettend bedankt! +:)+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 06:31

Graag gedaan. :D

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:41

Hoi! Ik heb een hele leuke foto van mij en mijn paard, maar uit het hoofd van m’n paard komt een ooievaarsnest.. :')

Is er iemand die de foto zou kunnen bewerken dat het nest weg is en de foto qua kleur wat realistischer. De kwaliteit is goed (gemaakt met een iPhone 14 Pro), maar de kleuren vrij knal. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:42

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:13

Bellatrix schreef:
Ik wil het proberen, maar kan niets beloven.

Mail maar naar marliestrap@outlook.com

Ik heb je gemaild! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:18

Het nest is weg. :D

Ik vind de foto op zich wel al bij de rest passen hoor, wat zou je anders willen aan die foto dan?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 16:04

Ben je tevreden of wil je nog wat aangepast hebben? Ik zie dat je hem hebt gedownload.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 13:09

Iemand die de skills heeft om een paard op de achtergrond weg te shoppen op twee springfoto's? De ene foto is wat makkelijker dan de andere (denk ik). Ik kan ze via PB sturen :)

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 15:08

FCSA schreef:
Iemand die de skills heeft om een paard op de achtergrond weg te shoppen op twee springfoto's? De ene foto is wat makkelijker dan de andere (denk ik). Ik kan ze via PB sturen :)

Heel veel dank aan Selina! <3

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 16:08

Mag ik dit topic omhoog schoppen? Misschien kan iemand mij helpen.. Ik probeer als verrassing/cadeau voor iemand een Pixar film afbeelding te maken van haar hondje, voor op een kerstbal.
Echter komen mijn bewerkingsskills niet verder dan ChatGPT, en die snapt mij niet :') (of ik ben te onduidelijk..)
Eigenlijk is de gegenereerde afbeelding perfect, echter blijft de vacht rondom de neus bij ChatGPT wit, en die wil ik graag dezelfde kleur bruin als de rest van het hoofd. Een kleine bewerking, maar na 100x proberen krijg ik het niet voor elkaar...

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen :) Afbeelding stuur ik liever per pb, aangezien ik niet weet of er meegelezen wordt op bokt :))

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 19:14

Hier weer eens een schopje op dit topic. Wie kan dit plaatje (met AI?) uitbreiden?

Ik ben, samen met vriendlief en aannemer, druk aan de klus in ons huis, en in het voorjaar kunnen we erin. We hebben ons oog op een geweldige plaat laten vallen die we als behang op de muur willen. Nu is het plaatje alleen eigenlijk niet zo goed uitgelijnd. En zoeken we iemand die zo handig is met AI of andere tooling dat deze plaat aan alle kanten een nieuwe extra rand krijgt.

Er staat een mooie ijsvogel in het midden, maar met de bank voor het behang zou die bijvoorbeeld helemaal wegvallen.
Is hier iemand die dit kan of weet waar we hiervoor terecht kunnen? Mag ook tegen betaling.

Afbeelding
Ik heb de plaat ook in "zwaar formaat"

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 19:48

yvetjes schreef:
Hier weer eens een schopje op dit topic. Wie kan dit plaatje (met AI?) uitbreiden?

Ik ben, samen met vriendlief en aannemer, druk aan de klus in ons huis, en in het voorjaar kunnen we erin. We hebben ons oog op een geweldige plaat laten vallen die we als behang op de muur willen. Nu is het plaatje alleen eigenlijk niet zo goed uitgelijnd. En zoeken we iemand die zo handig is met AI of andere tooling dat deze plaat aan alle kanten een nieuwe extra rand krijgt.

Er staat een mooie ijsvogel in het midden, maar met de bank voor het behang zou die bijvoorbeeld helemaal wegvallen.
Is hier iemand die dit kan of weet waar we hiervoor terecht kunnen? Mag ook tegen betaling.

[ Afbeelding ]

Ik weet niet of het me gaat lukken, maar wil wel een poging wagen. Kan je met het hoge resolutie bestand via WeTransfer sturen? Bijv. een wetransferlinkje via PB?

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 21:03

MariaMaaike schreef:
yvetjes schreef:

[ Afbeelding ]

Ik weet niet of het me gaat lukken, maar wil wel een poging wagen. Kan je met het hoge resolutie bestand via WeTransfer sturen? Bijv. een wetransferlinkje via PB?

Super! Hij zit in je inbox. _/-\o_