Laatst bijgewerkt door Fnanne op 12-10-09 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar; rest in links verandert.
nanoeh
Geplaatst: 11-10-09 19:53
OF
wilt iemand hier een blackphoto van maken ofzo ? met sierletters : Flitz ! of ja.. gewoon er iets moois van maken heel errug bedankt !!
_Bitje_
Geplaatst: 11-10-09 20:13
Hallo kan iemand...LET OP!! kan iemand dit zo bewerken dat je de manen in handlengte hebt? Ik zit er al een tijdje over na te denken om haar manen te trekken..Dus wou graag eens zien hoe dat er uit ziet., Nou hier jullie kans om mijn mooie ponypon te kortwieken!! Ze zijn gelijk al vergroot
Kan iemand hiervan een duidelijke, mooie, scherpe avater van maken?
o0eefje0o
Geplaatst: 12-10-09 11:55
wie kan en wil een mooie bewerking van de volgende foto voor mij maken! eventueel mag 1 van de volgende er ook in verwerkt worden! maar hoeft niet http://www.mijnalbum.nl/Album=FNLWKP6R
goedemiddag dames, ik had een topic geopend met de vraag of iemand me kon helpen maar die is gesloten met de mededeling dat ik het hier maar moest vragen, het gaat niet om een paardenfoto of leuke bewerking maar om het volgende: nou ik vraag het hier met de goede hoop dat hier iemand zit die wel weet hoe het moet....
een hele goede vriend van ons is ernstig ziek en zal hoogstwaarschijnlijk het einde van dit jaar niet gaan halen, nu hebben we dus een hele mooi foto maar hij is niet scherp....hij is verre van scherp zelfs
we kunnen de foto onmogelijk opnieuw maken, die grijns op zijn koppie komt er echt niet meer op
als iemand me zou willen helpen, heel graag!
als de orginele foto nodig is dan mail ik hem natuurlijk graag.
dank jullie wel alvast
nicolailover
Geplaatst: 12-10-09 17:00
heey ik wil graag mijn vriendin een kadotje geven en toen dacht ik een mooie kanvas foto. ik wou vragen of iemand een mooie beweking wil maken van de foto en dan met haar haflinger op een leuke manier met een leuke achtergrond ofzo. als de foto van de halinger worden gebruikt graag wel aleen de haflinger gebruiken. alvast bedankt.
ka bij deze foto het zusje op de achtergrand weggerwerkt kunnen worden?
Zijn er hier handige mensen die van de achterkant of de bovenkant van deze peugeot een wrak kunnen maken?? En als het mogelijk is de wielen scheef er onderplaatsen (alsof hij door zijn hoeven is gezakt
Het gaat om een geintje met mijn zwager Die is namelijk op vakantie en we hebben hem wijsgemaakt dat er een kuilbaal van de stapel is gevallen Boven op zijn geliefde autootje
Staan meerdere foto's in.. dus zoek de beste maar uit
_x_Vace_x_
Geplaatst: 19-10-09 11:30
Zou er iemand voor mij een collage willen maken met foto's uit dit topic bijv. dat we een paar x in een bak rijden of alle foto's bij elkaar als collage maak er maar wat moois van Iets totaal anders mag ook natuurlijk !!!!!!!! Alvast SUPERRRR bedankt [RIJ-ITP] Sanne & Thalinette voorstellen en clinic bij Mike Balm
Zou iemand deze foto leuk willen bewerken? Ik heb geen eisen, laat je creativiteit er maar op los. En, als je inspiratieloos bent. - wazige achtergrond - een mooie tekst er bij - andere achtergrond (andere locatie)
Ik ben opzoek naar iemand die een overbelichte foto iets beter kan maken. Ik ben al blij met elk beetje verbetering! Het is een jpg bestand. Ik kan hem alleen per mail sturen (wil dat formaat behouden).
Laura1589
Geplaatst: 21-10-09 16:27
Halloo!
Ik ben benieuwd of iemand deze foto voor mij wil bewerken:
Ik vind de achtergrond niet mooi, ik vind dat ik door de witte achtergrond en de witte rijbroek heel dik lijk. Ook lijkt het door mijn houding alsof ik een hele dikke onderbuik heb (gedeelte waar rijbroek begint), ik lijk wel een soort kerstman . Is er iemand die hier iets aan kan doen?
Groetjes!
MARKdeGROOT
Geplaatst: 21-10-09 20:25
Kan iemand voor mij 1 van deze foto`s bewerken? Het is voor een profielfoto op hyves
ik ben bezig met een schoolproject, en een onderdeel daarvan is een logo te ontwerpen. Dit gaat opzich wel goed, alleen zijn we niet zo goed in het 'uitknippen' van een foto. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
De bedoeling is dat de toekan en de tak uitgeknipt worden.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 23-10-09 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:2 foto's in link gezet, max. 2 mogen er zichtbaar zijn.
xJitske
Geplaatst: 23-10-09 17:04
Zou iemand een of meerdere van deze foto's mooi willen bewerken? Ik zal de namen er even bij zetten, ze hoeven er niet persé op te staan, mag je zelf weten. Het liefst wil ik Balou en Hendrik bewerkt, maar Rianta zou ook leuk zijn