Als bedankje wil ik best wat voor geven, en ik betaal in ieder geval de verzendkosten als 'ie goed is gelukt!
Kies maar:

En in 't groot: http://i56.photobucket.com/albums/g199/ ... icasso.jpg

Deze zonder arm uiteraard. ^

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sexy_back schreef:nee sorry.... misschien het allemaal iets echter maken of komt dat nog??
Nevony schreef:jah, als mensen mij nu een opdrahct geven laat ik ze gewoon vooruit betalen. En als ze hem dan niet willen is het jammer, die 4,- euro missen ze toch niet en dan kan ik weer nieuwe potloodjes kopen
maar als ik zelf een foto uitkies, kost het natuurlijk niets om hem te laten maken
Nevony schreef:Wouw Picassox dat is een mooi paard zeg!
Ben benieuwd als iemand hem wil tekenen hoe die dat dan gaat doen met al die kleine witte vlekjes
Knoesje schreef:@ Calandda:
Ik ben met de tekening van Devlin klaar!
Nu die andere nog
Nevony schreef:Bij mij geven mensen me een opdracht en dan weten ze dus dat ze er 4,- euro voor moeten gaan betalen ( + 1,- verzenden) en dan heb ik hem af en dan stuur ik ze netjes pb en e-mail en ik heb al een keertje gehad dat iemand opeens niet meer wilde, najah kan als je hem niet mooi vindt ofzo, maar ook een keertje dat dat emns niets meer van zich liet horen, heb 4 mailtjes gestuurd en ook 2 pb'tjes en nooit meer iets gehoord, echt laf vind ik dat!
Als je al van te voren weet dta je hem nietw ilt gaan kopen dan moet je ook niet in opdrahct gaan en dan vind ik het helemaal l*llig dat je een ander die 4(!!!!),- euro niet gunt voor alle tijd die zij in die tekening gestopt heeft.
Ook heb ik een keertje gehad dat ik nog 50 cednt overhield nadat ik voor de eerste keer een A3 tekenijg opgestuur dhad, dat bleek duurder dan verwachtmaar leer je weer van haha
Het is ook al heel vaak wel gewoon goed gegaan