. Talisa: Leuke tekening hoor! Jammer dat je hier en daar details iets te duidelijk eruit laat komen (bv de ader). Rond de 10 euro
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

10 € 

En hoeveel tijd je voor elke rimpel neemt, daar heb ik écht bewondering voor. Ik zou er zeker €100,- voor geven.
€15,-
€75,-
€70,-
Je zou wat meer kunnen gaan spelen met de kleuren. In de kleuren die je op een foto of real life ziet, zie je vaak, als je heel goed kijkt, dat die ene kleur rood b.v. is opgebouwd uit nog veel meer tinten dan alleen die rode kleur. Als je dat in je schilderijen kunt gaan verwerken ben je al heel ver. Daarnaast denk ik dat je in de toekomst nog wel gedetailleerder gaat werken. Voor een werk als dit met enige gelijkenis zou ik verzendkosten + materiaalkosten + 10 euro vragen.
ook wij hebben er soms moeite mee
)
Ik denk in dit geval dat de aquarellen mooier uitgekomen waren op de foto als je ze van ietsje verder af had genomen. De appeltjes op de schimmel echt heel erg netjes! Mooi geheel, ben heel nieuwsgierig naar de serie die je gaat maken! A4 10 euro
Heel mooi gedaan, zonde dat je de haren niet meer verder uit gaat werken (ik weet het is een engelengeduld werkje...) 25 euro A4. Nog een tip voor je begint met tekenen eerst een rand tekenen van ongeveer 2 cm. Daar moet je binnen blijven met je schets. Deze rand valt namelijk de lijst overheen als je hem zou willen inlijsten.
zonder enige twijfel minimaal 50 euro A4!
uhm... je had je naam er niet bij hoeven te zetten hoor ook zonder herken ik je stijl
Mooi gedaan! Kijk wel uit met het teveel aangeven van rondingen, bij deze geeft het een beetje een onnatuurlijke look maar ... misstaat niet. 15 euro A4 Hoop zeer zeker weer vaker wat van je werk te zien 
mooi geworden, heel sfeervol, leuk koppie 30 euro
De hals vind ik bij deze wat statisch, hadden wat meer details ingekunt denk ik.
) voor A3. Ik heb kattentekeningen gezien waarbij het begint bij een 200 euri, als ik die vergelijk met wat jij hier hebt neergezet denk ik dat je daar nog boven zit. De prijzen op je website vind ik zeer zekers te laag!! A4 50 euro A3 75-100 euro en dan langzaam opbouwen 
ik blijf bij mijn schatting van eerder
50 euri A4 A3 tss 75-100 euri
Mooi, mooi gedaan! Zoals ik ook al in je topic schreef zou ik de manen meer uitgewerkt hebben. Die vind ik nu wat teveel 1 vlak ondanks de kleur die je erin verwerkt hebt. De hoofden zelf heb je heel mooi neergezet. Ik schat zo'n 30 a 40 euro.
Jeujjj alles weer gehad.
is geen HK dus mag maar 100 pagina's
. Ik open weer een nieuwe.

die had ik er al bij staan... is inderdaad niet leuk dat met regelmaat weinig door anderen getaxeerd wordt. Maar... die van mij heb je altijd!
(anders is het een per ongeluk foutje
) 
Lontje schreef:@Cyntje: Bordeaux Dog? Jij wordt ook al beter met kleur! Ik mis alleen wat diepte door gemis aan schaduwaccenten denk ik? Ik vind het hoofd wat plat lijken. Verder ziet het er al goed uit. A4 20 euro.

, zou je het formaat en materiaal er nog even bij kunnen zetten?
(of iemand zoeken met veel fantasie die dat gaat doen
) Lontje schreef:Lontje schreef:@Cyntje: Bordeaux Dog? Jij wordt ook al beter met kleur! Ik mis alleen wat diepte door gemis aan schaduwaccenten denk ik? Ik vind het hoofd wat plat lijken. Verder ziet het er al goed uit. A4 20 euro.
Deze Cyntje?
zie blz. 74
, maarja zo ver ben ik nog niet helemaal gekomen.

daar is dit heel mooi voor... hji/zij straalt op zich ook al een verhaal uit vind ik. Knap gedaan Lessien!!

Ik ben er zelf niet zo fan van, maar ik denk dat het voor de liefhebber wel 50/60 euro waard is!
€5,-
Jammer van het linkeroor, er zitten lijnen doorheen waardoor hij niet helemaal klopt. De neus mag ook iets gedetailleerder.
€7,50
ik denk vijftien euro?
maar voor mijn gevoel zit het neusgat ietsje te ver naar links ook tien euro?
dertig euro?

kon het niet laten