Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JW18 schreef:Zoveel verschilt de 400d niet van de 350d. Dat geld zou ik liever investeren in een goed objectief. Wanneer je goed weet waat je op moet letten kun je denk ik gerust voor een 2ehands camera gaan.
Sander_ schreef:Bedankt voor de tips.Vond de 400D zelf ook niet veel verschillen, en voor die dikke 300€ verschil koop ik idd liever een goed objectief.
Dan over het tweedehands. In principe weet ik de meeste dingetjes wel waar ik op ga letten, ik wil hem ook zien voordat ik hem evt. koop. Maar veel aanbieders van tweedehands-camera's willen hem meteen opsturen of zo, dus dat is wel wat riskanter vind ik, niet? Bij zulke advertenties ben ik dan ook wat sceptischer.
Ik denk dat ik dus gewoon kijk voor een nieuwe, tenzij er zich een kansje voordoet - niet te ver weg - zodat ik langs kan gaan.
Yuri schreef:bij dixons is hij nieuw inclusief kitlens maar 670 euro. Denk niet dat je hem 2re hand heel veel goedkoper aan zult treffen eigenlijk/
Sander_ schreef:Yuri schreef:bij dixons is hij nieuw inclusief kitlens maar 670 euro. Denk niet dat je hem 2re hand heel veel goedkoper aan zult treffen eigenlijk/
Ik zag op FotoKonijnenberg.nl dat hij €639 was incl. kitlens. Ook helemaal nieuw. Maar komen wel nog 12,50 verzendkosten bij, dus komt idd op hetzelfde neer ongeveer.
Tweedehands zitten trouwens best goede aanbiedingen bij, hoor. Weet het niet precies uit mijn hoofd, maar zag een paar dagen geleden een 350D + kitlens voor €500,-... maargoed, dan weet je niet wat er mee aan de hand is.