Als hij daar bij staat zie je dus ook gelijk hoe je het maakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misterylady schreef:Dit topic heeft me iets te veel pagina's om allemaal eerst door te lezen.
Ik ben op zoek naar een uitgebreid fotobewerkingsprogramma, wat zeer gebruiksvriendelijk is (dus ook voor beginners) en wat tevens in het nederlands is.
Ik heb de trailversie gehad van photofilter, maar die was in het engels, snapte er dus niet veel van.
Misterylady schreef:Misterylady schreef:Dit topic heeft me iets te veel pagina's om allemaal eerst door te lezen.
Ik ben op zoek naar een uitgebreid fotobewerkingsprogramma, wat zeer gebruiksvriendelijk is (dus ook voor beginners) en wat tevens in het nederlands is.
Ik heb de trailversie gehad van photofilter, maar die was in het engels, snapte er dus niet veel van.
Ik wil mijn bericht nog even in de herhaling doen
Nederlands zou leuk zijn maar hoeft niet persee. Als het maar gebruiksvriendelijk is en met veel mogelijkheden.
Wat gebruiken jullie zoal?
Venix schreef:Hee.
Ik bewerkte eigenlijk altijd alleen met pf. Maar omdat ik PSP X gratis op deze pc heb staan, wil ik daar iets mee gaan doen.
Maar, ik snap helemaal niks van dat programma, kan iemand me een site ofzo geven waar opstaat wat je er allemaal mee kunt enzo?
Ik hoop het,
XX Venix.
minjon schreef:Hoi,
Ik werk sinds heel kort met psp9.
Nu had ik als ik tekst erbij wil zetten, links zon balk met kleuren die je kon kiezen, of bij de eraser kon ik de grootte kiezen, of de afbeelding groter maken met procenten... die balken zijn weg. hoe krijg ik die terug?