Tenno7 schreef:Wauw heel gaaf mmvs!!
Thaanksss!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mettee schreef:Ik kom hier weer even binnenvallen als stille meelezer. Weet iemand van jullie een (liefst gratis) Lightroom cursus? Liefst online. Ik merk dat ik moeite heb met de foto’s nabewerken en dat komt mede doordat ik het programma nog niet optimaal weet te gebruiken.
Tenno7 die zijn beide echt erg mooi!
Mettee schreef:Ik kom hier weer even binnenvallen als stille meelezer. Weet iemand van jullie een (liefst gratis) Lightroom cursus? Liefst online. Ik merk dat ik moeite heb met de foto’s nabewerken en dat komt mede doordat ik het programma nog niet optimaal weet te gebruiken.
susupluus schreef:Mettee schreef:Ik kom hier weer even binnenvallen als stille meelezer. Weet iemand van jullie een (liefst gratis) Lightroom cursus? Liefst online. Ik merk dat ik moeite heb met de foto’s nabewerken en dat komt mede doordat ik het programma nog niet optimaal weet te gebruiken.
Ik vind zelf that photography spot op youtube erg fijn. Zoals bijvoorbeeld onderstaand filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=vViApmH-IOA
Als je daar doorklikt op haar pagina dan vind je er nog veel meer!
Myponyhoward schreef:Ik heb gister weer een shoot gehad! Ik ben geholpen door Kim met bLackfoto's maken van haar prachtige paard mouse! Voor de eerste keer ben ik best wel tevreden (: Ik heb ook nog wat foto's van ze buiten gemaakt!
[ [url=m/fPgoKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ojOygp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/828QZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bqWQrb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Myponyhoward schreef:Ik heb gister weer een shoot gehad! Ik ben geholpen door Kim met bLackfoto's maken van haar prachtige paard mouse! Voor de eerste keer ben ik best wel tevreden (: Ik heb ook nog wat foto's van ze buiten gemaakt!
CoonArt schreef:Meeuwen niet fotogeniek? En zo dan?
[ [url=m/mlMsPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bLrIDf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gXEwcW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3McOZm.jpg]Afbeelding[/url] ]