magda_90 schreef:Jacobeho
Wat enorm balen van je lens, wat voor een apparatuur heb je en heb je nog garantie?
Desondanks vind ik het een prachtig winters portret zo. Wellicht had je tegelijkertijd even een borstel mee kunnen nemen? Qua kleur etc, niets meer aan doen.
Bedankt! Borstel meenemen is een goed idee voor een volgende keer. Ik heb een Sony a500 en een sigma 70-200 f2.8 lens. Heb de camera nu vijf jaar en de lens volgens mij drie jaar. Valt dus helaas buiten de garantie..
Bedankt voor de leuke Feedback Kanzi en Asselruiter!
Mijn week 5:

Ik ben vandaag in het bos wat wezen stoeien met een klein diafragmagetal en manual scherpstellen. De regendruppels zorgde voor 'leuke rondjes' op de achtergrond. Helaas is het takje niet helemaal scherp. Het is ook niet een heel spannend onderwerp, maar vond het voor mezelf wel een leuke eyeopener/leerpuntje. (: Wil hier zeker nog wat vaker mee experimenteren. (Kleuren, zonder onderwerp..). Ik vond het wel een leuke, kleurrijke achtergrond geven, er mist alleen een onderwerp..
Als ik het nog eens ga proberen neem ik wel een paraplu/regenpak mee. Ik kwam nu helaas kletsnat thuis..