Mijn week 6.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:ann_pam. ik heb bewondering voor jouw werk. ik vind het een hele nette foto en vind het moelijk hier feedback op te geven. ik zou willen dat ik op een dag zulke nette platen kan maken. vind deze heel mooi, het masker geeft geheimen met zich mee maar ook genoeg om te onhullen. ik vind de kleuren erg fijn kijken en het scherpte kijkt ook fijn weg. echt een mooie foto![]()
.
Joey schreef:Jolandaa_ schreef:Joey: ik vind het zelf geen fijne foto om naar te kijken. ik vind het net iets te bewerkt op de handen. je ziet nog goed de barokke lijnen lopen die ik niet zo prettig vind.
Dat was me helemaal niet opgevallen!Inderdaad, je hebt gelijk
Had de texturelaag dus toch wat minder moeten 'laten zien'. Goed dat je het zegt!
Thanks allemaal voor de leuke feedback verder
Deetjeeuh schreef:Nefertarie;
Wauwie, dat vind ik echt een onwijs gave foto! Heb je de plant ook echt voor een witte muur gezet?
Mijn week 6! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen een foto van de natuur en eentje van mijn zusje. Maar ik heb toch maar besloten deze te doen, en die andere foto eens als 'reserve'![]()
Ik ben nog erg aan het spelen/twijfelen met mijn copy. Tips mogen hier dus ook zeker op.
[ Afbeelding ]
Marit schreef:Deetjeeuh schreef:Nefertarie;
Wauwie, dat vind ik echt een onwijs gave foto! Heb je de plant ook echt voor een witte muur gezet?
Mijn week 6! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen een foto van de natuur en eentje van mijn zusje. Maar ik heb toch maar besloten deze te doen, en die andere foto eens als 'reserve'![]()
Ik ben nog erg aan het spelen/twijfelen met mijn copy. Tips mogen hier dus ook zeker op.
[ Afbeelding ]
Ik zou je copyright een stuk simpeler makenJe gebruikt nu 3 verschillende lettertypes, waarvan ook nog eens 2 serifs en 1 script lettertype
Dus 2 soorten en 3 verschillende. Dat maakt het heel druk! Ik zou het versimpelen door maximaal 2 soorten en 2 verschillende lettertypes te gebruiken.