[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:14

Bedankt voor alle leuke feedback :). Sorry dat ik al een tijdje geen feedback meer heb gegeven, loop achter op school doordat ik 1 week ziek ben geweest dus heb het super druk -O-.

Mijn week 6.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link website verwijderd.

Ylvy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:15

Mijn week 6,
Heb maar 1 keer deze week foto's kunnen maken,
bah wat is het toch vies weer de laatste tijd :n

Afbeelding

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:21

Maar hij is wel heel erg geslaagd deviltjh!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:21

Dankje! :o

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:38

Jolandaa_ schreef:
ann_pam. ik heb bewondering voor jouw werk. ik vind het een hele nette foto en vind het moelijk hier feedback op te geven. ik zou willen dat ik op een dag zulke nette platen kan maken. vind deze heel mooi, het masker geeft geheimen met zich mee maar ook genoeg om te onhullen. ik vind de kleuren erg fijn kijken en het scherpte kijkt ook fijn weg. echt een mooie foto :j
.

Wow dankje, ik zit hier nu een beetje zwevend op mijn stoel haha, bedankt voor het compliment! :o

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:33

Allemaal weer enorm bedankt voor de feedback van mijn vorige foto.

Opmerking over de tong,die was wel scherp,helaas overbelicht door de reflectie van de zon op de waterbak en de natte tong :) Ga nog eens proberen om heb opnieuw te maken...ooit :D

Hier mijn week 6:

Afbeelding

Gub...leuk idee,is het wat om haar de volgende keer zo verlekkerd naar de lolly te laten kijken??

Ismy...leuk idee al heb ik zelf moeite met foto's waar zo'n groot vlak onscherp is ( medisch :P ) Alleen...dat draadje/steeltje rechts onder in de hoek :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:33

Mijn potw! :)
Afbeelding

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:11

Mijn week 6, voorjaar!! *\o/*

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nefertarie op 10-02-14 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:17

Tammy: Interessante foto, door het licht. Ik mis misschien wel een echte eye-catcher in de foto. (bv een model o.i.d)

deviltjh: Mooie kleuren, ook al is het niet echt een hele spannende foto.

Tinky12: zat je naast Deviltjh?? Ook een mooie zonsondergang, maar hij had misschien iets lichter gemogen.

Sodeletuut: Moioe scherpte-diepte, waardoor de hond mooi uit komt. Prachtige ogen!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:20

Dat hij niet spannend is geef ik je gelijk in,
vind hem zelf ook hartstikke saai :+
Maar helaas niet echt de kans gehad om foto's te maken door het weer

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:20

Ik meld mij denk ik maar af, het lukt me niet om steeds een feedback te moeten schrijven en een foto te plaatsen :o

Elke keer een oude foto is niet leuk en om een snel geschoten kiekje te doen, is ook niet mijn bedoeling het niveau ligt te hoog voor mij :o

Agossie, bedankt voor alle moeite die je er in steekt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:05

Nefertarie;
Wauwie, dat vind ik echt een onwijs gave foto! Heb je de plant ook echt voor een witte muur gezet?

Mijn week 6! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen een foto van de natuur en eentje van mijn zusje. Maar ik heb toch maar besloten deze te doen, en die andere foto eens als 'reserve' :o

Ik ben nog erg aan het spelen/twijfelen met mijn copy. Tips mogen hier dus ook zeker op. :)
Afbeelding

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:09

Wat een mooie foto's komen er weer voorbij!
Als de lijst er is ga ik weer proberen om iedereen feedback te geven.

Hierbij mijn week 6:

Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:02

Joey schreef:
Jolandaa_ schreef:
Joey: ik vind het zelf geen fijne foto om naar te kijken. ik vind het net iets te bewerkt op de handen. je ziet nog goed de barokke lijnen lopen die ik niet zo prettig vind.

Dat was me helemaal niet opgevallen! :oo Inderdaad, je hebt gelijk :j Had de texturelaag dus toch wat minder moeten 'laten zien'. Goed dat je het zegt!

Thanks allemaal voor de leuke feedback verder :)

vind verder de blik in haar/jouw ogen wel aansprekend, de angst zit er in. :j

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:10

tammyvn: hele mooie kleuren, goed in evenwicht :j
deviltjeh: hele mooie wolkenpartij heb je vast gelegd. fijne foto om naar te kijken.
tinky12: vind de kleuren erg mooi, mis alleen scherpte op de foto.
sodeletuut: hele mooie scherpe foto. vind alleen de positie niet zo fijn. veel ruimte aan de linkerkant.
nefertary. hele leuke foto. hoe heb je dit gedaan? vind de kleuren heel fijn kijken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:31

Deetjeeuh schreef:
Nefertarie;
Wauwie, dat vind ik echt een onwijs gave foto! Heb je de plant ook echt voor een witte muur gezet?

Mijn week 6! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen een foto van de natuur en eentje van mijn zusje. Maar ik heb toch maar besloten deze te doen, en die andere foto eens als 'reserve' :o

Ik ben nog erg aan het spelen/twijfelen met mijn copy. Tips mogen hier dus ook zeker op. :)
[ Afbeelding ]

Ik zou je copyright een stuk simpeler maken :) Je gebruikt nu 3 verschillende lettertypes, waarvan ook nog eens 2 serifs en 1 script lettertype :+ Dus 2 soorten en 3 verschillende. Dat maakt het heel druk! Ik zou het versimpelen door maximaal 2 soorten en 2 verschillende lettertypes te gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:33

Marit schreef:
Deetjeeuh schreef:
Nefertarie;

[ Afbeelding ]

Ik zou je copyright een stuk simpeler maken :) Je gebruikt nu 3 verschillende lettertypes, waarvan ook nog eens 2 serifs en 1 script lettertype :+ Dus 2 soorten en 3 verschillende. Dat maakt het heel druk! Ik zou het versimpelen door maximaal 2 soorten en 2 verschillende lettertypes te gebruiken.

Super, bedankt voor de tip! :)
Ik heb inderdaad nog wel een ideetje ja, dus ik zal dat ook eens op deze foto proberen. :D

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:30

gister heb ik flink zitten klooien, echt van alles uitgeprobeerd alleen maar weinig echt mooi gelukte foto's :')

mijn week#6 :
Afbeelding

is er hier ook iemand die mij een beetje kan helpen? ik heb voor een schoolproject een selectie foto's, maar nu moet ik die foto's met 1 emotie omschrijven..... maar ik zou het echt niet weten:')klik

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:42

Afbeelding

Mijn foto. Baal van de harde schaduw, maar reflectieschermen zijn bij dit soort paarden, die niks kennen, natuurlijk geen realistische optie. :P

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:49

TammyVN: Je foto spreekt me eerlijk gezegd helemaal niet aan... Sorry Tammy!

Deviltjh: <3 Prachtig!

Tinky12: Leuke sfeerplaat! ;) Ik had wel de takjes links nog weggewerkt; ik vind ze wat storend.

Sodeletuut: Mooie! ;) Mooi scherp op de ogen van de hond. Jammer van het overbelichte stuk thv de romp van de hond.

Nefertarie: De kleuren vind ik heel mooi op deze foto, zeker samen met het potje. :o Maar verder vind ik de foto eigenlijk veel te licht (naar achtergrond toe) en dit stoort mij als ik naar de foto kijk.

Deetjeeuh: Leuke sfeerplaat, ik krijg er een beetje een Halloweengevoel bij :+ Ik vind je logo goed hoor ;)

Lizaa01: Ik vind het een hele nette foto, wat een leuk hondje! +:)+ Leuke compositie, leuke kleuren.

Jilinda: Ik denk dat je idee achter de foto heel leuk is, maar ik vind je foto niet echt boeien.. Het idee met de spiegel er onder is wel leuk :)

Fellow: hele mooie foto! Inderdaad wat jammer van de schaduw, maar anderzijds stoort de schaduw mij ook niet zo heel erg. Leuke kleuren! :o

Ik hoop dat ik nu niet te hard was...

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:03

Agossie, mag deze ipv de foto die ik eerder gepost heb? Vind deze toch nog wat beter :P
Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:09

Op de valreep, mijn Picture of the week #06
Afbeelding

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:14

Ik kan echt niet wachten tot het weer zomer is (of iig dat de zomertijd weer in gaat). Dus een zomers plaatje dan maar

Edit. Zucht. Speciaal voor bokt nog een keer geresized

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:16

Revanches: wat schattig! <3 Hele leuke foto, maar ik vind het wat jammer van de zwarte achtergrond, had het liever licht gezien :)

MichieldeM: Mooie zomerse plaat, straalt de zomer uit.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:39

Mijn week #6:
Afbeelding