voor:

na:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit_P schreef:Gaaf gedaan Ierpier! Vind persoonlijk wel dat het paard iets te blauw is geworden en eigenlijk ook te donker, waardoor er wat details wegvallen.
Ik heb zelf ook even open prutsen. Ben nog niet echt goed in bewerken, weet ook niet of ik er helemaal tevreden mee ben.
Ik irriteer me wel echt aan de arm rechtsvoor, maar daar kon ik niet zo 1, 2, 3 een oplossing voor verzinnen![]()
Voor
[ [url=m/eVB13y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/sPNogI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps. Boktupload doet niet veel goeds met de kwaliteit
darkadia schreef:@Ierpier die van het paard in berglandschap vind ik erg gaaf. Tips/turtorial hoe dat te doen?
Zie hier sowieso heel gave dingen voorbij komen, ik krijg nooit zulke gave uitsnedes netjes geselecteerd. Moet daarvoor echt nog meer thuis worden in photoshop denk ik. Verdwijnt ook altijd wel iets manen mee, of je blijft echt heel duidelijk zien waar ik geknipt heb... Hoe krijgen jullie die overgangen zo netjes? Of zie je ze op groot formaat wel zitten?
Ierpier schreef:Met masks heb ik nooit gewerkt, moet ik misschien ook eens naar kijken x)
voor (foto door celine_famke):
[ [url=m/O302Gc.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/vp0Iy1.png]Afbeelding[/url] ]
showteam schreef:Wat grappig zeg ik had toevallig laatst ook een double exposure 2-luik gemaaktAlleen dan net een beetje anders:
[ Afbeelding ]
Marriet ik vind die eerste (zelfportret) heel mooi gedaan. Roodkapje ook super tof maar in alle 3 de bewerkingen zit vrij veel kleurverschil in de wolf en Roodkapje waardoor het net niet helemaal lekker 1 geheel wordt. Verder vind ik m serieus gaaf!
Captain schreef:Ik vind beide foto's mooier in kleur. Bij de baby vind ik zachtere kleuren veel mooier zoals in de eerste foto. Zwart wit wordt al gauw te hard.