[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:26

getaxeerd vanaf mijn laatste taxatie ;)

Pagina 83

Maaike_Melis: 1 foto vind ik een beetje weinig om je goed te kunnen taxeren.. Je onderwerp valt een beetje weg in de achtergrond. 10 euro

Xtitanic: Je foto’s zijn erg sprekend en de kleuren zijn perfect! 50 euro

Jovimanoe: je zwartwit bewerkingen vind ik wat te donker maar je composities zijn wel erg leuk al! 30 euro

Joeluna: je hebt al zo’n heerlijke eigen stijl! Soms mogen de kleuren nog wel ietsje vrolijker en lichter maar verder erg goed! 40 euro

Horseydude: de foto’s zijn niet heel spectatculair maar wel leuke ideeën. Je mag wel meer gaan spelen met bewerkingen en dergelijke 20 euro

Horsesm: Wauw hele fijne foto’s! je laatste foto is wel een tikje minder maar de rest is prachtig! 60 euro

Pagina 84

Xkathy_love: nog een beetje simpele foto’s… ik zou nog even lekker door oefenen als ik jou was! Je kleuren zijn wel goed maar je mag nog veel meer gaan uitpakken in je compositie.

LOLLYYwood: prachtige scherpe foto’s! bij de 2e foto jammer van de schaduw op het paard en je laatste is zo heerlijk creatief! 60 euro

Fosco: je foto’s zijn ontzettend goed en ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Voor deze kwaliteit kun je best wel een mooi bedrag vragen denk ik! 80-100 euro toch wel minimaal.

Lisannepruts: je eerste foto is het beste maar nog wel een beetje donker.. je hebt al wel een mooi begin maar als ik jou was zou ik nog even dooroefenen!

Sunnybellami: Goede kwaliteit foto’s waar ik niks op aan te merken heb! 80 euro

Its_juliaa: hele fijne composities maar ik vind ze nog net een tikje te warm! 60 euro

Phiep: ontzettend mooi! Je speelt zo heerlijk met de kleuren en de foto’s zijn ook erg creatief 90 euro

Art_Ificious: de laatste foto vind ik het beste! In de foto’s vind ik het licht soms te fel of te hard. 30 euro

Tijdje geleden dat ik mijn foto's heb geplaatst dus dat word weer eens tijd!

Afbeelding_MG_1812 by winniefotografie, on Flickr

Afbeelding_MG_1909 by winniefotografie, on Flickr

Afbeelding20160106-_MG_2225 by winniefotografie, on Flickr

AfbeeldingSnow by winniefotografie, on Flickr

Deze foto's zijn van een shoot van vrijdag :D
AfbeeldingFotoshoot Marjon by winniefotografie, on Flickr

AfbeeldingFotoshoot Marjon by winniefotografie, on Flickr

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:17

Vanaf pagina 82 :)

- billioache: mooie kleuren en scherpte! Niks op aan te merken. 60 euro
-Salliballi: paarden heel gaaf! 65 euro
-Joy-Mennings: Wat donker en geen fijne kleuren om naar te kijken, de laatste vind ik wel weer mooi, zou nog even dooroefenen, wel goed op weg.
-GerdjeHoran: Laatste 2 vind ik het mooiste, andere ook maar mist nog iets, 20 euro
-Sicayes: mooie foto's en sfeer! 55 euro
-Matedor: leuke foto's! eerste had naar mijn smaak iets meer naar voren gemogen zodat je minder schaduw hebt. Andere 2 missen nog wat scherpte, jammer daarom 10-15
-Dizzy505: Jammer dat ze scherpte missen! 10-15
-Maaike-Melis: eerste 2 mooi! Laatste vind ik dan weer erg gewoontjes, 20 euro
-xJikke: mooie sfeer en kleuren!! Daar hou ik van 60-70 euro
-xmaxxiee: 2de vind ik mooi met het licht, andere helaas wat gewoon, 10-15 euro
-sunnybellami: Erg verscherpt en ruis? ben wel benieuwd naar het origineel, eerste is erg mooi, de blackfoto's vind ik de paarden een beetje rare houding hebben. 15-20
-strasshorse: ze lijken verscherpt of door het uploaden? kleuren komen hier geel/groen over jammer want verder leuke foto's. 20 euro
-horserider22: missen scherpte en fijne kleuren, wel goed op weg, voor nu zou ik nog niks vragen.

Pagina 83:

-Maaike-Melis: zie pag 82
- xTitanic: heel mooi! gaaf gebruik van licht 60 euro
-JoviManoe: mist scherpte, leuke plaatjes verder maar nog wat gewoon, 10-15
-Joeluna: leuk! Bij sommige harde schaduwen zoals bij het hondje, dat is jammer. 10-15
-HorseyDude: voor nu nog even leuke kiekjes, zou er nog niks voor vragen.
-Horsesm: mooie kleuren, persoonlijk vind ik bij sommige een grotere uitsnede mooier. 15 euro

Pagina 84:
-xkathy-love: de eerste zou erg mooi zijn als het hek en die paal weggewerkt zouden zijn! Verder zou ik nog even oefenen en nog niks ervoor vragen, wel goed op weg!
-Lollyywood: leuke foto's vind persoonlijk de harde schaduwen minder mooi zoals bij de 2de. ook even op je facebook gekeken maar je wisselt erg van qualiteit, daarom 20-25
-Fosco: Wow echt super mooi!! 90 euro
-Lisannepruts: voor nu nog even leuke kiekjes, zou nog even dooroefenen.
-Sunnybellami: al beter maar nog steeds ruis en erg verscherpt, doe je dit tijdens het bewerken al? Foto's verder zijn mooi, maar ivm ruis en scherpte 20 euro
-Its,Juliaa: mooie frisse kleuren! 30-40 euro
-Phiep: Erg mooi! Fijne kleuren en sfeer. 60-70 euro
-Art-Ificious: leuk maar zou nog even dooroefenen.

Pagina 85:

-GerdjeHoran: Je gaat goed vooruit! 25 euro

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:25

Hier nog een paar van mij van de afgelopen 2 maanden. De eerste is voor sommige misschien al bekend van de ROS fotoblog waar ik mee begonnen ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sunnybellami

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:50

Brenda_85 foto's verscherp ik helemaal niet, in photoshop zien de foto's er ook totaal niet verscherpt uit..
Ruis komt omdat ik helaas een oude body heb, iso gaat bijna nooit hoger dan 400...

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:20

Jammer misschien ander programma uploaden? Je maakt echt mooie foto's, maar hierdoor wordt de taxatie wel minder en dat is zonde.

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:03

Maaike_Melis Het is moeilijk om een taxatie te geven op maar 1 foto, en ik kon nog geen site vinden op je profiel. Ik ben heel benieuwd naar meer werk!
xTitanic de 2e foto is erg gaaf zeg! Ik zou ongeveer 15-20 euro taxeren op basis van deze foto's.
JoviManoe Je bent leuk bezig en ik zie dat je veel verschillende dingen doet. Ik zou nu nog 10 euro taxeren maar ik denk wel dat als je veel gaat oefenen heel goed kunt groeien.
joeluna Ik vind de foto's nog niet heel goed, maar de laatste 3 foto's gaan al de goede kant op. Ik zou nog even dooroefenen en een klein bedrag vragen. Wel erg leuk bezig!
HorseyDude Dit is niet echt te taxeren, omdat het gewoon meer huis tuin keuken foto's zijn. Ik ben benieuwd naar andere foto's? daar zou ik ook best naar willen kijken om een taxatie te geven. Hiermee kan ik eigenlijk niets :) sorry.
horsesm foto 2 en 4 zijn echt super wouw! mooi scherp en erg gaaf! die foto's zou ik 40 op taxeren. De shet en laatste 2 foto's vind ik alleen minder.
xkathy_love Je eerste foto is echt heel gaaf! Leuk dat je een camera hebt nu! Ik zou beginnen met 5 euro. Dit is dan puur voor het idee dat je iets krijgt, maar doordat je dan zo weinig vraagt kun je wel lekker veel klantjes krijgen en dus heel veel oefenen. Dit heb ik zelf ook gedaan aan het begin! :D en het werkt.
LOLLYYwood Je bent super leuk bezig! de probeert veel verschillende dingen uit zie ik. Ik zou rond de 15-20 euro vragen
Fosco 1 woord, WOUW! echt heel gaaf! super mooi. Hele mooie kleuren en super scherp. 80 euro!
LisannePruts
Ik zou er nog even niks voor vragen en vooral lekker veel gratis shoots doen om te oefenen! zo ben je per shoot 1 uurtje lang aan het oefenen en leer je super veel! + dat het erg leuk is! :D
sunnybellami Super goed bezig! Ik vind ze erg leuk! 35
Its_Juliaa WOUWie ik vind je echt super goed bezig! ik zou rond de 50 vragen.
Phiep Super mooie foto's! er zit wel veel verschil tussen je foto's ik zou gemiddeld rond de 40 zitten
Art_Ificious ik zou nog heel veel oefenen, lekker veel gratis shoots doen en zo veel mensen fotograferen. Daar leer je het beste van :D
GerdjeHoran de hondenfoto's zou ik iets lichter hebben gemaakt, de iso iets omhoog gooien helpt al heel goed! ik zou nog even door oefenen, daar kun je super mee groeien
Brenda_85 je bent heel leuk bezig! ik zou rond de 20 vragen

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben *\o/*

Nu wat foto's van mij. Ik heb eventjes geen shoots meer gedaan door het stomme weer :') maar deze foto's heb ik vrijdag weer gemaakt om een beetje in te komen, en dan in het voorjaar weer lekker aan de slag met shoots. Ik vraag nu 25 euro voor 15-20 foto's, en +/- anderhalf uur. Ik zou het ook waarderen als jullie op mn site zouden kijken voor de taxatie want ik ben benieuwd of ik er aan toe ben iets omhoog te gaan. hoe lager je op mijn paardenfoto's naar beneden scrolt, hoe ouder ze zijn hihi.

Louisahoenstokfotografie.jimdo.com

Nu de foto's :D *\o/* :j

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alvast super bedankt iedereen :j *\o/*

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:45

@louiisaa dat is weer eens een hele andere taxatie. vaak word er bij mij tussen de 20-40 getaxeerd namelijk dus dan ben ik wel benieuwd waar ik nog meer aan kan werken om mijzelf te verbeteren. Dit zijn trouwens ook niet mijn beste foto's aangezien het weer de afgelopen 2 maanden niet heel erg meezat ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:33

Ik zat bij jouw taxatie al met een open mond te kijken GerdjeHoran..
Ben het er dus niet mee eens ;)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:45

Ik had hetzelfde gevoel als Fem beschrijft. Ik vind je juist een hele eigen en bijzondere stijl hebben, GerdjeHoran. Ik heb het gevoel alsof je verder kijkt dan de boekjes, en dat vind ik heel erg leuk en bijzonder! Ik zal dan ook zeker betalen voor een shoot van jou.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:11

Ik verschoot ook van mijn taxatie maar ga er verder niet over miepen, belangrijkste is als je zelf de waarde weet van je foto's denk ik :)

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:16

GerdjeHoran schreef:
@louiisaa dat is weer eens een hele andere taxatie. vaak word er bij mij tussen de 20-40 getaxeerd namelijk dus dan ben ik wel benieuwd waar ik nog meer aan kan werken om mijzelf te verbeteren. Dit zijn trouwens ook niet mijn beste foto's aangezien het weer de afgelopen 2 maanden niet heel erg meezat ;)

Ik heb nog even op je site gekeken, en daar vind ik wel echt hele gafe foto's bij zitten! Ik vind er hele grote verschillen tussen zitten. Ik heb puur naar de foto's die je hebt gepost gekeken. Wat me wel opvalt is dat ik jou foto's van de natuur echt heel gaaf vind. Ik hou zelf heel erg van lichte kleuren en een zonnnige gloed, maar dat is puur mijn smaak natuurlijk! Die foto's heb je wel ook op je site staan! en die vind ik echt heel mooi en goed! op basis van sommige foto's daarzo zou ik zeker 25-30 euro of sommige zelfs iets meer geven, maar de foto's die hier gepost waren heb ik puur beoordeeld op mijn smaak! niets fouts bedoeld natuurlijk :D aan de scherpte licht het niet, en ook de achtergrond is mooi wazig. het is gewoon puur mijn 'ik hou van lichte zonnige gloed foto's' hihi :') maar dit ligt echt zeker niet aan je foto's! _/-\o_

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:21

@louisaa Bedankt voor je reactie! Dit zijn inderdaad niet de zonnigste foto's maar ja in de winter schijnt het zonnetje helaas niet zoveel... verder is mijn stijl vaak ook niet heel licht en meestal meer aan de iets hardere kant en dan is het natuurlijk een kwestie van smaak! ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:21

xTitanic schreef:
Ik verschoot ook van mijn taxatie maar ga er verder niet over miepen, belangrijkste is als je zelf de waarde weet van je foto's denk ik :)

_/-\o_
Precies...
Persoonlijk vind ik meerder mensen in het rijtje slecht (ten nadele) getaxeerd..
Maar hé... het is wat zij er voor over zou hebben..
Is maar goed dat anderen het op een andere manier waarderen ;) !

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:22

de taxatie is ook echt puur op mijn smaak en de geposte foto's gericht! :)) Dat betekent helemaal niets, het is alleen wat ik er persoonlijk voor zou geven. Ik zou van heel veel mensen ook meer willen zien, omdat ik het zo super lastig vind om een goede taxatie te geven op basis van maar 3/4 foto's. Sorry als ik mensen teleur heb gesteld, dat is zeker niet mijn bedoeling ! -O-

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:28

pagina 83
Maaike_Melis: Aan de hand van 1 foto kan ik lastig een prijs inschatten. Zou graag meer foto's zien zodra je wat meer foto's hebt gemaakt.
xTitanic: Ben dol op jouw foto's. Ze zijn heel herkenbaar. €50,-
JoviManoe:Ik mis in de 2e foto wat scherpte. Verder mogen wat mij betreft de kleuren nog wat sprekender. €30,-
joeluna:Jammer dat bij de 3e foto het hoofdje van de hond in de schaduw valt. Voor de rest leuke foto's, het valt me alleen op dat alles centraal geplaats is.€25,-
HorseyDude: De foto's spreken mij niet zo aan. Er zitten erg storende krassen op het beeld (ik gok van glas). Ik zou nog even door oefenen.
horsesm: Leuke foto's. Vind de laatste 2 wel wat minder (laatste is ook een beetje donker). €35,-

pagina 84
xkathy_love: De foto's zijn erg klein. Ik vind de laatste 2 niet erg mooi. De actie foto is op een verkeerd moment genomen en je hebt de foto genomen als het paard al een beetje langs je is gelopen. Ik zou voor nu nog even door oefenen.
LOLLYYwood: Erg mooie foto's en kleuren. €40,-
Fosco: Werkelijk prachtig! €90,-
HorseyDude: De foto's spreken me niet erg aan. Ik zou nog even door oefenen.
LisannePruts:I zou nog even niks vragen en door oefenen. De foto's zijn erg donker en de compositie is niet altijd even top. Ook mis ik wat scherpte hier en daar.
sunnybellami:Vind dat de kleuren net wat warmer mogen. €35,-
Its_Juliaa: Erg mooi! €75,-
Phiep: Practige foto's! €80,-
Art_Ificious: Vind de compositie niet bij alle foto's even goed. €15,-

pagina 85
GerdjeHoran: Echt een eigen stijltje. Jammer dat op de 2e foto de kop een beetje donker is.€30,-
Brenda_85: De 2e foto spreekt mij niet zo aan. Model kijkt een beetje in het niets. €15,-
louiisaa: Ik vind de eerste 2 erg mooi! De laatste vind ik een beetje te centraal geplaatst, deze was misschien mooier geweest als het een staande foto was geweest. €30,-

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:30

Louiisaa het taxeren is inderdaad erg lastig en zeker aangezien het zo weinig foto's zijn... Maar als iemand een bepaalde taxatie geeft die bijvoorbeeld erg laag of juist heel hoog is kun je daar zelf en een ander ook weer van leren door er een goede uitleg bij te geven :D Ik merk van mezelf dat ik door dit topic en het potw topic heel anders tegen mijn foto's aan ben gaan kijken door alle feedback die ik kreeg of deze nou positief of negatief was. :j

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:36

Ik plaats weer een keer foto's. Dit keer alleen honden foto's. Taxatie staat hier boven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 18:46

LOLLYYwood Die laatste vind ik onwijs gaaf! Vooral omdat ik niet vaak zulke foto's voorbij zie komen. Voor zo een shoot meer in die richting kan je denk ik zeker rond de 35 vragen. Echter vind ik de 3e foto niet zo mooi, dit komt doordat de pony er door de lichte achtergrond ter hoogte van zijn hoofdje niet mooi in uitkomt en je hierdoor dus eigenlijk een soort van vervaagde scheiding maakt.
Fosco Die 2e en 3e echt wauw!!!! De zachtheid van de kleuren vind ik een onwijs mooie stijl en echt met een perfect shot genomen! Hier zou ik zitten op 50. De 1e foto ben ik niet zo een fan van omdat de hond voor mijn gevoel lichtjes op gaat in de achtergrond.
LisannePruts Zelf heb ik het idee dat de foto's niet helemaal scherp zijn... Foto 1 vind ik opzich wel mooi (ondanks dat deze niet scherp is dus), maar foto 3 is voor mij echt te donker. Ik denk aan 10
sunnybellami Erg fijne stijl! Mooie foto's! 30
Its_Juliaa Prachtig! Alle 3 echt heeeel mooi ! Zeker 50 waard naar mijn idee.
Phiep Die foto met dat meisje met dat paard (3e) en die pup met de vlinder vind ik echt geweldig! 80
Art_Ificious Ik ben niet zo een fan van je foto's, nummer 5 is wel aardig, maar verder vind ik dat je meer kunt proberen te spelen met je hoek waarvan je je foto neemt. Waardoor er bewuster een punt op de foto komt. Voor mij zou het 15 zijn.
GerdjeHoran Die honden en het winterlandschap vind ik erg mooi, voor de rest mogen ze voor mij nog iets mooier. 25.
Brenda_85 Die zonsondergang vind ik niet zo mooi, de kleuren zijn goed, maar de scherpte is eraf.... die 3e van dat paard alleen vind ik wel erg mooi! Daarvoor zou ik denk ik 25 geven bij een shoot.
louiisaa Die blackfoto's zijn erg mooi! Die 2 van dat meisje met het paard vind ik iets standaard, maar wel nog mooi! ik denk aan 30/35
horserider22 Je foto's zijn niet scherp... Die laatste is wel aardig maar bij de rest mis ik echt de focus.... 10

Hier mijn eigen foto's, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! Alle feedback ben ik alleen maar blij mee!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:00

Ik taxeer even verder vanaf pagina 85, ik had laatst ook al een heleboel pagina's getaxeerd zonder zelf iets te posten.

85
LisannePruts Ik vind sommige foto's qua kleur niet top, wat te donker en het is jammer dat bij de poezen de oortjes er net niet helemaal op staan. Voor nu €10,-
sunnybellami Scherpe foto's. Met name de hond spreekt me aan. Zou nog iets meer kleur mogen hebben. Ik zou nu zeggen €20,-
Its_Juliaaa Veel kleur, wel mooi vind ik. €25,-
Phiep gewoon wauw! €80,-
Art_Ificious ik vind het perspectief niet helemaal top. €10,-
GerdjeHoran Ik vind de winter-waterfoto erg mooi. €25,-
Brenda_85 Leuke stijl! €25,-
louisaa Ik vind de blackfoto's wat donker, verder wel leuk. €20,-

86
horserider22 Ik mis wat scherpte in de foto's. Wel mooie compositie. €15,-
xkathy_love leuke serie. €25,-

Mijn foto's dan weer eens:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:53

Ik ga er morgen wat in gooien, vergelijken en later taxeren, maar de prijzen die genoemd worden zouden mensen de foto's daar echt voor kopen? :wow:

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:56

Van welke bedragen vraag jij je dat af dan?
En of je het er voor krijgt.. Tja...
Zoals ik hier nu wordt getaxeerd, dat krijg ik er inderdaad ongeveer voor (afhankelijk van het soort shoot).. :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 08:12

Van alle, natuurlijk ik vind veel foto's hier heeeel mooi maar het lijkt mij lastig er prijskaartjes aan te hangen want ik zelf zou niet gigantisch veel neertellen maar dan kom ik negatief over, ik kan bijv minder uitgeven.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:07

Ik zal ook weer eens een taxatie geven, benieuwd of waar ik op uit kom dan minder verassend is! Geloof dat ik ook nogal van de lage taxaties ben :') Feedback is trouwens alleen gericht op de reden van de taxatie. Dus als het alleen maar 'negatieve' feedback is betekent het niet dat er niets goed is aan de foto's! Maar voor uitgebreide feedback is er natuurlijk weer een ander topic.

Pagina 84
LOLLYwood: Je fotografeert veel in de zon, ik zou verplaatsen naar de schaduw voor mooier belichte en rustige beelden :) Je belichting vind ik daarom nu nog niet zo fijn. €25,-
Fosco: Ik vind je foto's heerlijk :D €80,-/€100,-
LisannePruts: Vind ze nog geen echt tarief waard op dit moment :)
sunnybellami: Ik vind je hondenfoto's beter dan je paardenfoto's! Ze zijn mooi scherp maar vind ze af en toe nog wat flets ogen. €30,-
Its_Juliaa: Vind dit niet eens je beste platen :D €70,-
Phiep: Leuke beelden, alleen vind ik je kleuren soms wat oververzadigd. €40,-
Art_Ificious: Vind ze nog even geen echt tarief waard, lekker doorrekenen (als je in opdracht wil werken natuurlijk) :D

Pagina 85
GerdjeHoran: Prima bezig! Vind alleen je bewerkingen af en toe wat hard. €30,-
Brenda_85: Dit vind ik absoluut niet je beste foto's niet, op je Facebook staan er meer die een heel ander beeld geven! Op basis van deze foto's zou ik €10/€20 zeggen, op basis van je Facebook €40,-.
louiisaa: Leuke foto's, en vooral heel goed scherp en prima belicht! €30/€40
horserider22: Niet overal even scherp en licht mag ook nog wat sfeervoller van mij. €10/€20
xkathy_love: Weinig foto's om op te beoordelen, maar zo'n €10/€20 euro. Verhoudingen zijn niet ideaal en ook kleuren mogen nog wat sfeervoller!
Murosch: Ik denk zo'n €10/€20. Nog niet constante kwaliteit en scherpte mist hier en daar.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:46

Ik zal ook weer eens foto's plaatsen. Maar eerst even taxeren.

Bladzijde 83:
HorseyDude Leuke foto's maar ik zou nog even door blijven oefenen. Ik zou er nu nog niks voor geven.
horsesm De eerste foto's vind ik er mooi! De laatste twee iets minder. Denk dat dat komt door het kleurgebebruik. De laatste twee zijn minder fel van kleur. Op basis van de eerste foto's zou ik er €50/60 voor geven.

Bladzijde 84:
xkathy_love De eerste foto vind ik erg mooi, de andere twee niet. Ik zou er nu €5/10 voor geven.
LOLLYYwood Mooie foto´s. Ik zou er ong. €40 voor geven.
Fosco Wauww! Ik zou er €80/100 voor geven.
HorseyDude De eerste en laatste zijn mooi. Ik zou toch nog steeds even door oefenen.
LisannePruts Ik vind de kleuren een beetje saai. En sommige foto's vind ik iets te donker. Ik zou er €10/15 voor geven.
sunnybellami Mooie foto's ik zou er €30/40 voor geven.
Its_Juliaa Mooie foto's! Ik zou er ong. €50 voor geven.
Phiep Sommige foto's spreken me meer aan dan andere maar ik vind ze allemaal mooi. Ik zou er ong. €50 voor geven.
Art_Ificious De foto's spreken me niet echt aan. Ik zou er ong. €10 voor geven.

Bladzijde 85:
GerdjeHoran Sommige foto's vind ik iets te bewerkt. Voor de rest erg mooie foto's. Ik zou er €30/40 voor geven.
Brenda_85 De eerste foto lijkt niet scherp. Ik zou er €10/20 voor geven.
louiisaa Mooie foto's. De blackfoto's vind ik iets aan de donkere kant. Ik zou er ong. €30 voor geven.
horserider22 De foto's van de witte hond zijn niet helemaal scherp. Ik zou er nu ong. €10 voor geven.
xkathy_love De laatste foto vind ik erg mooi. De rest vind ik iets minder. Ik zou er nog steeds €5/10 voor geven.
Murosch Niet alle foto's zijn scherp. Jammer want anders waren ze meer waard geweest! Ik zou er nu €10/15 voor geven.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:52

Dit zijn mijn foto's. Ik vraag momenteel nog niks voor mijn foto's.
Voor mijn gevoel zijn de foto's nu niet meer gelig/groenig maar als dit wel zo is hoor ik dit graag.
En sorry voor zoveel foto's.
Ik heb al een aantal maanden niks meer geplaatst dus kon niet zo goed kiezen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding