Pagina 83
Maaike_Melis: 1 foto vind ik een beetje weinig om je goed te kunnen taxeren.. Je onderwerp valt een beetje weg in de achtergrond. 10 euro
Xtitanic: Je foto’s zijn erg sprekend en de kleuren zijn perfect! 50 euro
Jovimanoe: je zwartwit bewerkingen vind ik wat te donker maar je composities zijn wel erg leuk al! 30 euro
Joeluna: je hebt al zo’n heerlijke eigen stijl! Soms mogen de kleuren nog wel ietsje vrolijker en lichter maar verder erg goed! 40 euro
Horseydude: de foto’s zijn niet heel spectatculair maar wel leuke ideeën. Je mag wel meer gaan spelen met bewerkingen en dergelijke 20 euro
Horsesm: Wauw hele fijne foto’s! je laatste foto is wel een tikje minder maar de rest is prachtig! 60 euro
Pagina 84
Xkathy_love: nog een beetje simpele foto’s… ik zou nog even lekker door oefenen als ik jou was! Je kleuren zijn wel goed maar je mag nog veel meer gaan uitpakken in je compositie.
LOLLYYwood: prachtige scherpe foto’s! bij de 2e foto jammer van de schaduw op het paard en je laatste is zo heerlijk creatief! 60 euro
Fosco: je foto’s zijn ontzettend goed en ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Voor deze kwaliteit kun je best wel een mooi bedrag vragen denk ik! 80-100 euro toch wel minimaal.
Lisannepruts: je eerste foto is het beste maar nog wel een beetje donker.. je hebt al wel een mooi begin maar als ik jou was zou ik nog even dooroefenen!
Sunnybellami: Goede kwaliteit foto’s waar ik niks op aan te merken heb! 80 euro
Its_juliaa: hele fijne composities maar ik vind ze nog net een tikje te warm! 60 euro
Phiep: ontzettend mooi! Je speelt zo heerlijk met de kleuren en de foto’s zijn ook erg creatief 90 euro
Art_Ificious: de laatste foto vind ik het beste! In de foto’s vind ik het licht soms te fel of te hard. 30 euro
Tijdje geleden dat ik mijn foto's heb geplaatst dus dat word weer eens tijd!

Deze foto's zijn van een shoot van vrijdag