[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

mmmarieke

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:24

okee, maar nu moet ik gaan,, daag Lovers

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:25

JETSKeTjee schreef:
nujaro schreef:
Nee, geen ander baantje zo is het juist leuk *LOL*
vooral als jack terugkomt dat word iedereen levend gevilt dat wil ik best meemaken Nagelbijten / Gniffelen

dat zou me wel bevallen Pling

Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:25

dat dacht ik ook ... zat net te denken maar nu kan het niet meer want dan weet iedereen het... Nagelbijten / Gniffelen dommm.. noujaa dat kan dus niet meer ghehe Tong uitsteken
dat zou ik trouwens ook wel willen meemaken Jeltjee Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:26

Danielle_ schreef:
dat dacht ik ook ... zat net te denken maar nu kan het niet meer want dan weet iedereen het... Nagelbijten / Gniffelen dommm.. noujaa dat kan dus niet meer ghehe Tong uitsteken
dat zou ik trouwens ook wel willen meemaken Jeltjee Tong uitsteken

jeltien is de naam, dank je daan

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:26

haha alsjee ... jij noemt mij ook DAAN Bloos! Tong uitsteken ..
daaggg marieke!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:28

Doei Marieke! Knipoog
Ik zie nog wel wat ik doe, maar weer zo`n reddingsactie van Jack ligt wel erg voor de hand he! Clown

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:28

FreiaLover schreef:
Doei Marieke! Knipoog
Ik zie nog wel wat ik doe, maar weer zo`n reddingsactie van Jack ligt wel erg voor de hand he! Clown

haha das waar....

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:28

ja eigelijk wel. moet je van iemand doen van wie wij het totaal niet verwachten.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:34

Tjsa ik denk dat ik al wat weet! Clown

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:35

@ Merel: Whaha, dat zou mij ook wel bevallen *LOL*
Echt superstuk!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:36

oeioeioei Tong uitsteken

jongee... nu ben ik weer benieuwd.....
weetjee zag net die reclame hijs wel leuk....
met dat kindje dat door zijn moeder getroost word "het komt wel goed schatje" en hij het later tegen zijn vader zegt Haha! ... maarJaa dat was ff offtopic (A)

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:37

haalt heel schijnheilig de tekst hier weg Clown
Laatst bijgewerkt door nujaro op 11-09-06 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:37

jaa idd... maar dat moet je niet zeggeee iig niet hierr Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:40

whaha, jaja Haha!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:40

LEUK Haha!

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:20

Weer super stuk Haha! !
Ben echt benieuwd wat volgt Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:22

ik ook Haha!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:54

Mooi stuk weer hoor martine Lachen
Hoop dat het werken in de kroeg niet te erg wordt Nagelbijten / Gniffelen

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 20:55

VOLGENDE DEEL! Haha!

Toen de volgende dag laat in de ochtend wakker werd, zag ik dat het bed van Kelly al leeg was. Ik moet een ander baantje zoeken! ging het door me heen, en vlug kleedde ik me aan. Ik liep de deur uit, meteen naar de kamer van Marieke en Will. Ik klopte aan, en Marieke deed open. `Heej, ben jij ook net wakker?` vroeg ze. Ik knikte, en ze liet me binnen. `Will is een baan aan het zoeken, en Kelly is wat te eten aan het kopen..` legde ze uit. `Aha` begreep ik, en vroeg daarna belangstellend:`Hoe gaat het met jou?` `Goed!` antwoordde Marieke stralend, en legde haar handen op haar buik. `Hij schopt!` Ik legde mijn handen ook op haar buik. Ik voelde zachtjes geschop, en glimlachte. `En hoe was het op je werk gister? Viel het mee?` Mijn glimlach verdween. `Ik moet een andere baan.`Wat dan? Wat is er gebeurd?` vroeg Marieke bezorgd. `Niets!` zei ik fel. Meteen daarna had ik spijt van mijn uitval. `Ik wil er liever niet over praten, ik moet gewoon een andere baan…` Marieke knikte begrijpend. Toen hoorden we geklop op de deur. Marieke deed open, en Kelly kwam binnen, samen met Will. We vielen aan op het eten dat Kelly mee had genomen. Ze had alleen genoeg voor het ontbijt, want ook zij had maar 5 dollar over van wat ze verdiend had. Van de 10 dollar die we samen over hadden, konden we dit nog net betalen. Dus we stonden er opzich weer net zo voor als gister, alleen dan nu mèt een baan. `I`ve got a job!` zei Will opgetogen. We keken hem belangstellend aan, terwijl we brood in onze monden staken. `I can work as a carpenter!` `How much will you make?` vroeg Kelly. `60 dollars a day` was het antwoord. `So we must live on 70 dollars a day` concludeerde ik. Dat moest lukken! `If I can find an other job which would pay 35 dollars a day` zei ik er zachtjes achteraan. Will en Kelly keken me vragend aan. `What happened?` vroeg Will gealarmeerd. `Nothing` probeerde ik hem af te wimpelen. `I don`t wanna talk about it, I just need an other job` herhaalde ik mezelf. Ik zag aan Will`s gezicht dat hij er nog niet klaar mee was, hij had immers aan Jack beloofd me in bescherming te nemen. We aten zwijgend ons ontbijt verder op. Kelly had beloofd aan de eigenaar van het restaurant dat ze nog even kwam werken s`ochtends, en Will moest de hele middag werken. Marieke en ik zaten elkaar aan te kijken, en ik zei:`Nou..dan ga ik maar eens…een baantje zoeken.` `Ik ga even een wandeling maken over het strand` besloot Marieke. Ik stond op. `Veel plezier`
`Ja dankje, en jij succes!` riep ze me na. Ik liep de trap af, en betaalde Marieke en Will`s kamer voor die nacht. Kelly had die van ons al betaald. Daarna liep ik het dorpje in, en snoof de geur op van versgebakken brood, vermengd met dat van rum en zoute zeelucht. Ik liep een willekeurige kant op, en keek in het rond. Opeens kreeg ik een onbehaaglijk gevoel, alsof ik bekeken werd. Ik keek om me heen, en zag mannen snel wegkijken. De meesten moesten in de kroeg gezeten hebben, maar ik herkende ze niet meer, ik had zoveel mannen gezien! Ik zag aan mijn rechterkant een groenten-zaak, en snelde die naar binnen. Een oude man stond achter de toonbank, en ik liep naar hem toe. `Excuse me sir, I was looking for a job, and I wondered if you need someone…` `Well, actually..` begon hij. `Please?` Ik keek hem smekend aan. Hij glimlachte naar me. `Actually I am getting to old for this..` zei hij. Ik glimlachte schaapachtig terug. `So, so you mean I am hired?` stamelde ik. `Yes` Ik wou de man bijna om de nek vliegen, maar kon me nog net beheerdsen. Ik kon weg uit die kroeg! `When can I start?` vroeg ik ongeduldig. `This afternoon, at 1 AM.` Ik lachte naar hem, en liep toen weg. We gingen zometeen alweer middageten, maar ik besloot eerst aan Tony te gaan zeggen dat ik ontslag nam. Ik liep de dorpsstraat door, en de kroeg in. Het was, zoals ik al verwacht had, rustig. Tony stond niet achter de bar, dus ik liep door naar achter. `Tony?` riep ik. Ik hoorde niets. `Tony?` `Ah!` hoord ik opeens achter me. `[***]! Couln`t wait until tonight?` vroeg hij lachend. Ik draaide me om, en zei: `I quit!` Zijn gezicht betrok. `I don`t think so` zei hij onheilspellend. `I know so!` zei ik zelfverzekerd. Opeens pakte hij me bij mijn haren, en trok me mee het kamertje in, waar hij me tegen de muur duwde. Hij stond vlakbij me, en hij ademde in mijn gezicht. Ik kon de alcohol ruiken. `I need a girl, do you hear me! You don`t quit!` Ik trilde als een gek, maar probeerde er zelfverzekerd uit te zien. `What do you want to do? Kill me?` Hij dacht na. `No..not kill you. But I can figure something else!` Ik schrok. Ik keek koortsachtig de kamer rond. Opeens bleven mijn ogen ergens haken. Een zwaard! Er hingen twee zwaarden aan de muur! Als ik er èèn van kon bemachtigen, had ik een goede kans! Jack had me leren zwaardvechten op the Black Pearl, en ik kon mezelf nu best verdedigen. Ik besloot het spelletje mee te spelen, en richtte mijn ogen weer op Tony. Ik was in mijn voordeel, omdat hij aangeschoten of dronken was! Meteen ontspande ik mijn lichaam, en Tony verslapte zijn grip, omdat ik me niet meer verzette. `I am sorry Tony.. I was just kidding..` zei ik, en lachte. Hij keek me verward aan. `It was just a joke..` fluisterde ik, en bracht mijn gezicht steeds dichter naar het zijne. Hij liet me los. Toen hij me bijna kuste, liep ik rustig weg. Ik merkte dat hij me nog steeds niet vertrouwde, en als ik nu naar een zwaard zou willen grijpen, zou hij er eerder zijn als ik, en zou mijn plan mislukken. Ik friemelde aan mijn jurk, en keek hem uitdagend aan. Hij kwam langzaam op me afgelopen. Ja! Zo gaat het goed! dacht ik. Toen hij bijna bij me was, snelde ik me naar de muur, en pakte ik er snel een zwaard vanaf, maar voordat ik het wist had hij er ook al 1 in zijn handen. Ik keek hem vurig aan, en onze zwaarden raakten elkaar. Hij lachte. `Hahaha do you think you even make the slightest chance?` Ik lachte minachtend terug, zoals ik ook dat van Jack had geleerd. `Bring it on!` riep ik. Hij werd boos, omdat hij door een meid niet serieus werdt genomen, en hij maaide met zijn zwaard door de lucht. Ik bukte me, en sloeg toen mijn zwaard tegen het zijne aan. Hij kwam op me af, en ik liet hem terrein winnen. Hij lachte, en dacht dat hij aan het winnen was. Toen ik bijna tegen de muur stond bukte ik me snel onder zijn zwaard door. Hij kon me zo snel niet volgen, en voor hij het wist, stond ik aan zijn andere kant, met mijn zwaard in zijn hals. Nu was ik degene die triomfantelijk lachte. Hij keek me boos aan, en liet zijn zwaard vallen. `I quit!` zei ik nog eens fel, en hij knikte vernederd. `Savvy?` Toen trok ik mijn zwaard terug, en liep snel de kroeg uit. Daar liep ik, met een zwaard over straat, de adrenaline gierde nog door mijn lijf. Snel liep ik richting het hotel, want de mensen keken me wantrouwend aan. Snel liep ik het hotel in, en rende de trap op naar boven. Ik klopte op de deur van Marieke`s kamer, en Will deed open. Ik wierp een vlugge blik naar binnen, zag dat ze al aan het middageten begonnen waren. Will zag het zwaard in mijn handen, en trok me naar binnen. Hij duwde me op het bed, en vroeg:`What happened? And I don`t want ‘nothing’ as an answer!`

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:56

echt een super stuk Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:56

zezijn er ik lees het thuiss...!!! Kusje

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:59

Haha!
Superstukje!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:04

Wauw Haha! echt leuk Haha! haha, zie het ook helemaal voor me Tong uitsteken
Super stuk weer Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:07

super..
maar ik ga naar bedje toe Doei!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 21:10

Haha ik weet wat je bedoeld Stefanie, we hebben het er op MSN over! Haha!
Ik ga ook maar eens naar mijn bedje.. KUS