Oke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
showteam schreef:Thanks voor je feedback marjoow, ik denk dat het aan onze beeldschermen ligt. Ik zie namelijk wel overal verschil tussen de poes en de achtergrond, ook nu op de iPad is dat goed te onderscheiden. En hij is bij mij nergens overbelicht.
Het toont natuurlijk erg licht omdat de poesjes wit zijn en de achtergrond ook erg licht, ik vond dit "zachte" heel goed bij de kittens passen en veel contrast past daar m.i. niet bij.
Zo dat was een hele uitleg haha
Marjoow schreef:showteam schreef:Thanks voor je feedback marjoow, ik denk dat het aan onze beeldschermen ligt. Ik zie namelijk wel overal verschil tussen de poes en de achtergrond, ook nu op de iPad is dat goed te onderscheiden. En hij is bij mij nergens overbelicht.
Het toont natuurlijk erg licht omdat de poesjes wit zijn en de achtergrond ook erg licht, ik vond dit "zachte" heel goed bij de kittens passen en veel contrast past daar m.i. niet bij.
Zo dat was een hele uitleg haha
Misschien ligt het dan aan mijn beeldscherm, maar ik vind hem niet meer zacht, maar juist te fel, te wit en te hard in dat opzicht