[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MxW

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:48

Leuk om te lezen dat de taxaties zo verschillend zijn haha. Even voor de duidelijkheid: Ik vraag nog helemaal niks, ik wil puur en alleen oefenen en een goed portfolio maken. Maar wel leuk om te lezen! Bedankt voor de taxaties!

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:05

xTitanic Erg mooie foto's ik Denk dat je er zeker 40 voor kunt vragen!
JoviManoe Leuke foto's ! 20 euro
Joeluna Je eerste 2 foto's vind ik niet zo heel mooi, die 3e daarin tegen zeker! Dus ik zou Denk ik 20 doen.
HorseyDude Sorry maar zelf vind ik dat je nog meer mag oefenen, het is een mooi begin maar je moet meer met het licht spelen en hierdoor een scherpere en mooiere foto krijgen.
Joeluna Erg mooie foto's, vooral die laatste 2! Mooie bradpunt afstand gekozen waardoor de focus precies goed ligt! De kleuren komen ook erg mooi naar voren, ik Denk dat 60 wel kan
Horsesm Hele mooie foto's! Veel variatie ook leuk om te zien, mooie hoekpunten gekomen en ontzettend scherp! Denk dat je hier zeker zo een 60 voor kunt vragen!

Zelfde vraag hier! Ben al een tijdje bezig met foto's maken onder de naam KR-Fotografie maar nooit echt geld voor gevraagd omdat ik het gewoon voor de leuk doe. Maar nu ik mijn nieuwe camera heb die toch weer even betere plaatsjes schiet lijkt het me wel leuk om van het voorjaar te beginnen met echte shoots !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ALLE FEEDBACK IS WELKOM!
Laatst bijgewerkt door xkathy_love op 15-01-16 16:28, in het totaal 2 keer bewerkt

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:12

@ xkathy_love, als je zelf taxaties wil moet je ook andere taxeren. Als je er geen ervaring mee hebt, maakt dat niet zo veel uit. Gewoon taxeren wat jij de foto's waard vind.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:14

Even voor de duidelijkheid: alle commentaar en taxaties zijn vanuit mijn eigen standpunt en smaak genomen :j

pagina 79
Joysieee Leuke platen! Qua kleuren zit je goed, bij foto 8 (linkje) heb ik het gevoel dat het paard naar links gaat 'omvallen'. Blackfoto's zijn erg mooi uitgewerkt. €35
louka69 Ik zou zeggen, oefen nog verder. Ik ben benieuwd naar je update :j
Joy_Mennings eerste foto met de hond is gelig/rood. en andere foto's mogen een beetje kleurijker voor mij. €20

pagina 80
love__mandy Er zitten leuke dingen bij, de 3e vind ik erg sprekend. Mag voor mij een beetje kleurijker €15
Joy_Mennings zelfde "commentaar als de foto's op de andere pagina. Ze zijn een beetje flauw qua kleurgebruik.
miroxmill Een beetje ongelukkige composities en kleurgebruik. Niet de nauw kadreren, en naar mijn gevoel zijn de foto's een beetje onderbelicht. Ik zou zeggen, oefen nog lekker door! €10
Fosco Hele mooie scherpte diepte! De foto van het paard valt mij iets tegen, had 'm graag even helder en kleurrijk gezien als de voorgaande. €40
Fading Erg mooie scherptediepte. Niks op aan te merken €50

pagina 81
xBVN Een exact bedrag kan ik er niet op plakken, maar wauw wat een prachtige platen! _/-\o_
Priscilla__ Mooi kleurgebruik. Ik heb het gevoel dat er over de eerste foto een waas hangt. €40
_kimm De eerste is niet scherp, helaas. Ik zou zeggen: oefen nog lekker door en speel een beetje met het nabewerken!
IsaCalixa Ziet er leuk uit. De eerste vindk ik een beetje ongelukkig gekadreerd. een beetje naar rechts had een heel ander beeld gegeven. De 2e had van mij nog meer scherptediepte mogen krijgen, pony ging er dan beter uit springen. €30
louiisaa Jammer van de oren op de eerste foto. Al je foto's mogen van mij wel wat helderder, die konijnen zijn erg leuk! €30
btjeetje De eerste 3 vind ik erg goed, de laatste 3 vallen een beetje tegen. €25
Lynn85 Speciale stijl, spreekt mij erg aan! €40
joeluna De eerste is een beetje krap gekadreerd, en de laatste vind ik de uitdrukking van het meisje een beetje ongemakkelijk. Over het algemeen mogen ze ook wat helderder. €15
Fem erg knap! €40

pagina 82
billionache Een beetje standaard qua bewerking, voor mij mogen ze iet wat meer levendigheid hebben. €25
SalliBalli Ziet er goed uit, blackfoto vind ik iets té donker €30
Joy_Mennings Er is verbetering te zien, misschien nog iets te geel.
GerdjeHoran Knap werk. De laatste zwart-wit bewerking vind ik niet geslaagd €40
Sicayes Mooi kleurgebruik! €40
matedor zwart wit bewerking vind ik te hard, nog even door oefenen over het algemeen zou ik zeggen.
Dizzy505 Ik mis een beetje scherpte en ik ben ook benieuwd hoe de foto's er uit zouden zien in kleur :j €10
Maaike_Melis Je eerste 2 vind ik erg goed, de 2 laatste zijn niet speciaal. Ga vooral door met oefenen!
xJikke Niks op aan te merken. €40
xMaxxiee Nog even dooroefenen zou ik zeggen!
sunnybellami Op de blackfoto vind ik het paard te donker, en de 3e foto heeft een ongelukkige opname. Ook zie ik er veel ruis. €20
Strasshorse Ik vind ze een beetje te groen en ik mis scherpte. Laatste foto vind ik wel leuk! €20
horserider22 Ik mis scherpte, kleur en helderheid. €15

pagina 83
xTitanic Ziet er goed uit! €40
JoviManoe ik vind ze niet zo spectaculair. De eerste foto is het paard veel te donker en de 2e is te hard bewerkt naar mijn gevoel. Je andere foto's missen kleur. €20
HorseyDude moeilijk te taxeren, onderwaterfotografie is boven mijn kennis. Maar wat een geweldige ervaring moet dat geweest zijn!
horsesm Erg knap! De laatste 2 passen niet bij de rest. €40

pagina 84
xkathy_love Nu zou ik er nog niks voor vragen, nog even oefenen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:00

@LOLLYYWOOD: zo geweldig was het niet. Foto's zijn genomen beneden in het Dolfinarium.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:05

Oh :+ Nu voel ik me best wel dom haha :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:25

LOLLYYwood schreef:
Oh :+ Nu voel ik me best wel dom haha :')

Hoeft niet :)

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:44

Pagina 83
xTitanic ) Bedankt voor je taxatie, Wederom prachtige foto`s, op basis van deze foto`s zeg ik €50,-
JoviManoe ) Vind de foto`s nog niet heel sprekend en de compositie kijkt ook niet altijd even fijn. Voor nu zeg ik €10,-
joeluna ) Mooi scherp maar niet altijd even mooi qua compo of kleuren. €20,-
Murosch ) Bedankt voor je taxatie!
horsesm ) Mooie scherpe foto`s, de laatste twee vind ik enkel wat minder, €30,-

Pagina 84
xkathy_love ) Je foto`s zijn erg klein, en nog een beetje huis tuin en keuken. Fijn blijven oefenen :)
LOLLYYwood ) Bedankt voor je taxatie :) Je foto`s zijn mooi maar vallen soms wat tegen in kleur en kwaliteit. €30,-

Nog wat foto`s van mij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:59

Fosca
HOND: 20€
VROUW: 40€
PAARD: 40€

LOLLYYWOOD

Paarden ieder € 50
Hond € 15
Canadese ganzen € 20
Zwart hoofd € 10

xkathy_love

Paardenfoto's 15 € ieder. (ik vind ze wel wat gewoontjes, probeer wat mee te spelen, zonsondergang met steigeren is wel aardig)

Nu de mijne weer, nu aerial foto's...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:23

@HorseyDude, je mag maar om de maand nieuwe foto's plaatsen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 08:26

xTitanic schreef:
@HorseyDude, je mag maar om de maand nieuwe foto's plaatsen

OK, weten we dan ook weer! Sorry :o :o

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:33

Leuk topic! Ik ga er ook eens wat ''taxeren''.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:33

Ik vind dit een leuk topic en wil ook wel andere mensen helpen door te taxeren of in ieder geval tips te geven en ik wil zelf ook wel wat inbrengen, maar is het nou de bedoeling dat we zeggen hoeveel we een hele shoot waard vinden, of is het meer de bedoeling dat we per foto aangeven hoeveel het 'waard' is? Dat laatste vind ik namelijk erg moeilijk en dat is ook meer wat een gek ervoor geeft, ben ik bang.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:50

Mariett: Diezelfde vraag heb ik ook. Ik plak een bedrag op het totale wat hier getoond wordt. En als ik de 1 bedrag x taxeer, dan vergelijk ik 1 met 2. Begrijp je?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:37

Ik denk dat je alle ingeleverde foto's van een post moet bekijken en op basis daarvan zeggen hoeveel je zou betalen voor een shoot van deze persoon als deze de getoonde kwaliteit levert. :j

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:40

Is goed! Dan ga ik er later vandaag even voor zitten :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:41

Ik probeer gewoon eerlijk te zijn, het is allemaal goed bedoeld en ik hoop dat jullie er misschien iets mee kunnen !

Pagina 80
love__mandy - Foto's zijn naar mijn idee goed kwa scherpte, kan misschien nog net ietsjes beter. Maar ik mis iets in de foto's. Ik denk met name dat ik een sfeer erin mis. Ik zou er rond de 5-10 voor geven.
Joy_Mennings - Je ziet duidelijk dat je moeite hebt gedaan voor de foto's, je probeert te spelen met composities en dergelijke. Toch mis ik zoals hierboven een sfeer. Ik vind de springfoto ook duidelijk eruit springen, deze vind ik de beste van deze serie. Ook kwa kleuren. Als ik kijk naar de laatste foto zou ik er 10-15 voor geven. Maar de rest vind ik 5-10.
miroxmill - Ik vind je foto's kwa uitsnedes/composities niet helemaal kloppen. Ook de verhoudingen van het paard lijken hierdoor soms niet helemaal juist te zijn. De foto in de binnenbak daarentegen heb je prima gedaan, het is erg moeilijk om in een binnenbak foto's te maken. :j Foto is vrij scherp en ook vrij goed belicht !
10-15 euro.
Fosco - Ik ben helemaal weg van je eerste foto ! De rest is overigens ook erg goed gelukt, heerlijk scherp en fijn kwa kleuren. Ik heb er vrij weinig op aan te merken eigenlijk gezien je boven mijn niveau zit. Ik zou er zelf 85-90 aan uit geven.
Fading - Ook hele mooie foto's ! Wel lijkt de eerste foto bij mij een beetje scherpte te missen, maar heb ook mijn lenzen nog niet in := Vind de 2e foto ook heel mooi, goede compositie, alleen mis ik hier een beetje een sfeertje in. Ik zou er zelf rond de 60 aan uitgeven !

Pagina 81
jesicaaaa - Ik zie helaas je foto's niet (meer).
xBVN - Ik vind altijd dat jij een enorme hoeveelheid sfeer weet vast te leggen in een foto, heb er dan ook weinig op aan te merken. Wel had ik persoonlijk bij de eerste foto die paar takjes denk ik nog weggewerkt. En ik moet zeggen dat jij de laatste tijd echt enorm, maar dan ook echt enorm gegroeid bent ! Ik zou er rond de 60 voor geven.
Priscilla__ - Je foto's zijn goed kwa scherpte en je speelt ook met de scherpte-diepte. Zelf zou ik misschien gaan proberen jezelf uit te dagen door te gaan spelen met andere composities. :j Ik zou er 30-40 voor uitgeven.
_kimm - Ik vind dit meer huis-tuin-keuken foto's. De eerste foto is totaal niet scherp en de 2e foto mist ook veel scherpte. Ik zou er (nu nog) geen geld voor geven. Maar met genoeg oefening zal je snel verbeteren !
IsaCalixa - De eerste 3 foto's spreken mij persoonlijk niet aan, de kleuren, composities en (soms) het gebrek aan scherpte. De laatste 3 vind ik al vele malen beter, complimenten ! Ik zou als ik kijk naar de laatste 2 foto's hier 30-40 voor betalen.
louiisaa - De eerste foto spreekt mij niet aan. De 2e vind ik wel erg mooi, ook goed scherp. De rest is ook wel prima maar dan mis ik iets, kan zo niet 1-2-3 zeggen wat. Ik zou er rond de 25-30 aan uitgeven.
btjeetje - Wat mij als eerste op valt is dat je horizon niet geheel recht is op elke foto, daar stoor ik mezelf een beetje aan. Ik vind de de 4e en 5e foto ook vele malen minder dan rest, ze zijn veelste donker naar mijn idee. Ik denk dat wanneer je werkt aan de belichting en de horizon je foto's wel omhoog zullen gaan :j Ik zou er nu rond de 10-15 aan uitgeven.
Lynn85 - Buiten de eerste foto's om vind ik het prachtige foto's, erg scherp en een hele fijne sfeer. Ik zou er zeker rond de 50 aan uitgeven.
joeluna - Ik vind de foto's vrij simpel en er mist een sfeer in de foto's, ze zijn wel goed scherp over het algemeen ! Ik zou er rond de 20 euro aan uitgeven
Fem - Er zit enorm veel sfeer in je foto's en ze zijn ook goed scherp, complimenten ! Ik zou er rond de 50 euro aan uitgeven.

Pagina 82
billionache - De eerste en de 3e foto vind ik erg tof ! De 2e vind ik dan weer wat minder. Wel zijn je foto's goed scherp en speel je goed met de composities. Ik zou er rond de 40-50 aan uitgeven.
SalliBalli - Wat zijn jouw foto's ongelooflijk scherp en erg mooi kwa kleur ! Kom ik weer aan met mijn sfeer Er had alleen nog iets (echt iets) meer sfeer in de foto's gemogen, ondanks dat zou ik hier zeker rond de 80 euro aan uitgeven !
Joy_Mennings - Je vorige serie vond ik beter. Dit vind ik (sorry) echt huis-tuin-keuken foto's en zou ik (nu nog) niks voor geven.
GerdjeHoran - De eerste 2 foto's zijn niet mijn smaak. De andere foto's vind ik al stukken beter, wel stoort de tak heel erg op de 3e foto. Ik vind het vrij lastig om deze te beoordelen maar ik zit rond de 20 euro te denken.
Sicayes - Ik vind de laatste 2 foto's er echt uitspringen, met name de laatste, hele fijne kleuren gebruik je daar ! Goed scherp ook ! Ik zou er rond de 40 aan uitgeven.
matedor - Deze foto's vind ik weer neigen naar huis-tuin-keuken kiekjes. Ik mis scherpte, kleur en belichting. Ik zou er ( nu nog ) niks voor geven. Maar vooral blijven oefenen !
Dizzy505 - Geldt eigenlijk hetzelfde als hierboven. Dat ik kleur mis is logisch want het is zwart-wit dus dat gaat hier niet op :+
Maaike_Melis - Ook dit vind ik weer huis-tuin-keuken kiekjes. Met name in de eerste 2 foto's is er ook veel ruis aanwezig, zonde ! Verder mis ik ook scherpte-diepte, contrast, sfeer en scherpte. Maar met voldoende oefening zal het je zeker lukken om vooruit te gaan !
xJikke - Gave platen ! Mij spreken vooral de 2e, 3e en 5e foto mij aan. De rest vind ik vergeleken met die 3 foto's iets simpeler ogen. Maar dat neemt niet weg dat die 3 enorm mooi zijn. Fijn gebruik van kleuren, licht en scherpte-diepte. Ik zou als ik kijk naar alle foto's hier rond de 30 voor geven. Maar wanneer ik naar die ene 3 foto's kijk zit ik al snel rond de 50 euro !
xMaxxiee - Ik vind de foto van de pup die word vast gehouden enorm schattig <3 Ook de 2e (getoonde) foto is erg mooi. De rest spreekt mij niet zo zeer aan, ik mis hier weer met name een sfeer. Ik zou er rond de 30 euro voor geven.
sunnybellami - Buiten de kwaliteit om spreekt eigenlijk alleen de eerste foto mij aan. De andere zijn niet mijn smaak, ze zijn niet erg voordelig voor het paard als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou er rond de 25 euro voor geven.
Strasshorse - Ik vind de meeste foto's nogal ''gelig'' ogen, dit kan aan mijn scherm liggen ! Verder zijn de foto's vrij simpel, op de laatste na, die vind ik dan ook erg mooi ! Ik zou er rond de 30 euro voor geven.
horserider22 - Ook dit vind ik weer neigen naar huis-tuin-keuken kiekjes, ik mis scherpte, sfeer en ook goede kleuren. Ik zou er rond de 5-10 aan uitgeven.

Pagina 83
Maaike_Melis - Ik vind het op basis van een foto heel lastig te beoordelen, zo kan ik niet echt een goede mening geven denk ik.
xTitanic - Fijne sfeer zit er in je foto's. Vind de laatste vooral een erg fijn beeld, straalt rust uit. De 3e foto zie ik iets aan, maar ik weet niet wat.. Ik zou er rond de 45 voor geven.
JoviManoe - Sommige foto's vind ik meer huis-tuin-keuken foto's (zoals foto 1) maar de rest lijkt er al meer op, ik zou zelf iets meer met de nabewerking doen, de foto's ogen zo vrij saai vind ik persoonlijk. Ik zie wel dat je goede ideeën hebt ! Ik zou er rond de 15-20 voor uitgeven.
joeluna - Ik blijf bij mijn commentaar van pagina 81 :j
HorseyDude - Ontzettend gaaf natuurlijk dat je deze prachtdieren op de foto hebt gezet ! Maar helaas zijn het wel huis-tuin-keuken foto's. Ik zou er dan ook niks voor geven.
horsesm - Ik vind de 2e foto erg mooi maar de rest vind ik erg simpel. Ook had ik op de 2e foto de moeite genomen om de teugels weg te werken. Verder zie ik veel harde schaduwen in je foto's wat zonde is en zijn de kleuren niet helemaal zoals het zou kunnen zijn. Ik zou er rond de 10-15 voor geven.

Pagina 84
xkathy_love - Dit is voor mij weer een kwestie van huis-tuin-keuken foto's. Maar goed blijven oefenen, veel op proberen en dan gaat het helemaal goed komen !
LOLLYwood - Wat is die laatste foto tof zeg ! +:)+ Erg mooi gedaan ! De eerste foto vind ik ook erg mooi. De rest vind ik vrij simpel ogen, ook mis ik soms wat scherpte. Maar je hebt er zeker potentie voor ! Ik zeg nu rond de 30 euro.
Fosco - Ik blijf eigenlijk bij hetzelfde commentaar op pagina 80, vind de foto van Cheyenne ook erg tof ! Complimenten nogmaals !
HorseyDude - Ik blijf bij mijn vorige commentaar op pagina 83 :j

Zo nu ben ik 1,5 uur verder :+ . Zelf ga ik (nu nog) geen foto's plaatsen, heb de laatste tijd niet echt foto's gemaakt waar ik zelf echt blij mee was :n .

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:11

Ik ben wel heel benieuwd wat mijn foto's "waard" zijn..
Even voor de verduidelijking ik fotografeer ong een half jaar nu voor de lol en ik vraag er niks voor en ben ook niet van plan om dit ooit te gaan doen :o

Ook ben ik niet zo goed in taxeren :Y)
Maaike_Melis: €30,-
xtitanic; €45,-
JoviManoe: €55,-
Joeluna:€30,-
Horseydude:€5,-
Horsesm; €65,-
xkathy_love;€10,-
LOLLYYwood: €50,-
Fosco;€45,-

Dierentuin workshop
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h55 ... qOYaPnhBkg

Afbeelding

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 13:08

Zo raar hoe iedereen denkt, de een zegt 10 de andere 55, maar goed dat ik zelf al uit mn prijs ben en mn klanten ook echt 40/60 euro geven aan me :)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:15

wat een verschillen, de ene zegt idd 20 en de andere rond de 60..
Kwaliteit kan ik niks aan doen, heb een super goede lens maar heb een hele oude body waardoor ik met een iso boven de 400 al hartstikke veel ruis heb helaas..:(
Nieuwe body staat op het lijstje maar als 17 jarige die een rijbewijs en een auto en een studie moet gaan betalen binnen 1,5 jaar is dat nog best lastig :p

Horserider22: Ik vindt ze niet scherp en je gebruikt voor mijn gevoel teveel contrast. Zou nog even dooroefenen voordat je iets vraagt.
Xtitanic: gaaf! de eerste2 spreken mij heel erg aan, de andere 2 vind ik erg simpel. 25 euro op basis van deze foto's.
Jovimanoe: Vind de eerste foto veel te donker voor een blackfoto, 2e is mooi maar de grijstinten spreken mij niet zo aan. Bij de 3e vindt ik de compositie mooi maar het stel had beter wat naar links kunnen staan. 4e en 5e foto vind ik erg gaaf. 6e foto vind ik totaal geen mooie compositie. en de 7e foto vind ik mooi maar ook hier spreken de grijstinten mij niet aan. 20 euro.
joeluna: De 1e foto vind ik heel mooi. De 2e foto vind ik beetje ongelukkig eruit zien, paard heeft geen mooie houding hier. 3e foto is gewoon teveel contrast en de schaduw in het midden is niet mooi. 4e foto is netjes maar teveel contrast, 5e foto had je beter vanaf de ooghoogte van het paard kunnen nemen en de schaduw stoort mij.De 6e foto is mooi maar teveel contrast. 15 euro
Horseydue: mooie foto's maar kan dit niet goed taxeren..
horsesm: Vind sommige foto's teveel contrast hebben en een beetje een rare compositie. Foto 2 vind ik het mooiste daarvoor 30 euro en voor de andere 15/20 euro.
Xkathy_love: leuk maar niet speciaal, zal nog even dooroefenen.
Lollywood: mooie foto's wel jammer van de teugels en vind ze niet helemaal scherp ogen. 30 euro
Fosco: ik houd gewoon zoveel van jou foto's! Wel jammer dat bij de eerste foto de hond niet helemaal scherp is. Ik zou er rond de 80+ voor betalen.
Horseydude: Ik kan dit niet goed taxeren, vind ze wel erg gaaf
Lisannepruts: mooi maar ze spreken mij niet echt aan, 10 euro

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:23

Zelf ook maar een paar foto's plaatsen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weet iemand waar ik de foto's kan uploaden dat het kwaliteit niet super erg naar beneden gaan? Deze zijn via flickr gedownload maar toch gaat het kwaliteit super veel naar beneden.. In deze foto's zit namelijk helemaal niet zoveel ruis en ze zijn veel scherper... :( :(

Terre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:07

Ik heb ook even wat getaxeerd vanaf pagina 82. Dit is op eigen smaak en inzicht gedaan.

Billionache - Mooie heldere foto's. De derde foto vind ik persoon wat minder mooi, te oranje. €30,-
SalliBalli- Goede scherpte diepte. €40,-
Joy_Mennings- Wat donkere foto's en wat te geel/groen. €10,-
GerdjeHoran- Mooie foto's, goede scherpte, mooie sfeer. €35,-
Sicayes- Mooie foto's en prachtige sfeer. €55,-
Matedor- Wisselende kwaliteit. Voor nu €10,-
Dizzy505- Nette foto's, maar ze mogen scherper. €15,-
Maaike_Melis- Analoge foto's goed, mooie sfeer. De anderen zijn minder. €15,-
xJikke- Nette foto's en goede sfeer. €50,-
xMaxxjee- Blijf oefenen, voor nu €15,-
SunnyBellami- Hondenfoto is mooi, de paarden vind ik minder, maar dat komt door de onrust die ze uitstralen in hun ogen. €25,-
Strasshorse- Mis scherpte op foto 2 en 3. Verder netjes. €25,-
Horserider22- Bij de paarden mis ik scherpte, de hondenfoto's zijn netjes. €20,-

83
Maaike-Melis- Nette foto maar de bewerking vind ik wat minder mooi. €15,-
xTitanic- Goede scherpte, heerlijke sfeer. €70,-
JoviManoe- Goede scherpte, maar bij enkele mag iets meer sfeer. €40,-
Joeluna- Goede scherpte, mooie sfeer. Sommige composities kunnen wat mooier en denk op het standpunt (bij de hond mocht het lager). €35,-
HorseyDude- Blijf oefenen, voor nu nog niets.
Horsesm- Eerste foto's erg mooie scherptediepte en sfeer. De laatste twee vind ik persoonlijk wat minder. €30,-

84
xkathy_love- Eerste is erg mooi, de anderen vind ik wat minder. Voor nu €10,-
LOLLYYwood- Goede en nette foto's. €50,-
Fosco- Prachtig. €70,-
LisannePruts- Blijf oefenen met de scherpte en compositie. Voor nu €5,-
SunnyBellami- Netjes maar wat 'koud' beeld. €35,-

Mijn foto's volgen nog.

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:24

xkathy_love: Ik zou er persoonlijk nog niets voor geven. De resolutie van de foto's lijken namelijk ook best laag.

LOLLYYwood: Prima foto's :) Nu 30 euro. Als je wat meer kleur en "eigen stijl" krijgt in de toekomst zeker hoger

Fosco: 70 euro voor je honden en paarden fotografie! Portret vind ik ietsjes minder, maar ook gewoon goed: 45-60 euro

LisannePruts: Ik zou er persoonlijk nog niets voor geven

sunnybellami: Leuke foto's. Niet uitmuntend, maar wel leuk! 35-40 euro :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:33

Mijn eerste keer hier en ik zal mijn best doen met het taxeren!

xkathy_love: Je zonsondergang foto is leuk, maar ik zal idd nog even door-oefenen. Oefening baart kunst!
LOLLYYwood: Mooie foto's! Maar qua composities niet altijd mijn smaak en soms mis ik de scherpte, € 30,-
Fosco: Blijf je foto's geweldig vinden, vooral die van het paard en het meisje! Je honden foto mist alleen in mijn ogen wat scherpte, € 75,-
HorseyDude: Lastig te taxeren... Wel gaaf gedaan en leuk bedacht. Komt alleen wat gewoontjes over qua foto (absoluut niet qua standpunt!). Qua prijs weet ik het echt niet.
LisannePruts: Eigenlijk hetzelfde als bij 'xkathy_love'. Oefening baart kunst!
sunnybellami: Mooie foto's! Minder naar mijn smaak qua kleur, komt idd een beetje 'koud' over.
€ 35,-
Its_Juliaa: Geweldige foto's! Alleen lijkt het dat bij de laatste foto wat scherpte mist, € 75,-

Dit is naar mijn mening en andere mensen kunnen het anders zien. Ieder zijn smaak :D

Hierbij mijn foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:15

LisannePruts: vind ze nog niet wauw. Even door oefenen ;)

SunnyBellami: leuk, kleuren vind ik ook passend € 40

Its_Juliaa: foto 1 zou wat minder overheersend mogen zijn over het paard want die vind ik wat wegvallen nu. Verder wel knappe foto's € 60

Phiep: wauw zeker € 80

Nu mijne, zijn zeker niet erg goed maar ik vind dat ik wel verbeterd ben
Olympus E-520
14-54mm f2.8-3.5 lens

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding