Ja dat vond ik dus ook MOssel. Spotgoedkoop en zoals je ziet zijn het dus echt perfecte ringen.
Nell, je moet ze wel specifiek voor jouw merk camera kopen volgens mij. Ik heb ook de ringen voor de canon besteld, zou niet weten of andere ringen dan ook zouden passen.
Whaha nee dan wacht je tot je een ons weegt denk ik Ben vandaag gewoon de natuur ingegaan en als je goed om je heen kijkt zit er op bijna iedere bloem wel een vlieg. Je gaat veel beter kijken als je een camera hebt.
Jaa dat heb ik ook, was van de week de wei aan het maaien zie ik ineens een mega grote sprinkhaan dan baal je dat je de camera niet bij hebt en alleen een telefoon
NatassJa
Geplaatst: 06-07-12 03:39
Ik ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden. Broertje wilde wel even model staan voor een paar shots. Ik vind het zelf vrij lastig om mannen te fotograferen. En vond deze wel redelijk "mannelijk" Weet nooit precies hoe ik ze moet "neerzetten".
Edit: Ik weet niet meer waar ik mee moet uploaden hoor.. Tinypic steelt scherpte, Imageshack pikt wat kleur eruit..
whow die ringen zijn echt wel handig, en niet duur (: die site die je in die link hebt staan is die betrouwbaar? dus heb je ze daar ook zelf besteld? @NatassJa ik upload mijn foto's altijd via flickr of photobucket ik vind bij beide geen kwaliteitsverlies En over je foto, ik heb zelf ook geen ervaring met mannen dus daar kan ik je geen tips over geven haha helaas heb ik dat in het dagelijkse leven ook niet want ik kies altijd de foute uit, gisteren kreeg ik ook weer van een te horen dat hij zijn ex was tegengekomen en niet wist wat hij wilde, zijn er ook nog ergens figuren die wel over hun ex heen zijn grrrrr, zo dat moest er even uit (: Maar ik zie wel een beetje een groene schijn over de foto?
Goof
Geplaatst: 06-07-12 09:03
Yvttheid schreef:
whow die ringen zijn echt wel handig, en niet duur (: die site die je in die link hebt staan is die betrouwbaar? dus heb je ze daar ook zelf besteld?
Ik weet niet of die vraag voor mij was, maar in dat geval; Ja, ik heb mijn ringen via die link besteld en ja ze waren echt zo spotgoedkoop en ja ze waren er binnen enkele dagen
Jolandaa_; mooi contrast, zo'n wit paard tegen de blauwe lucht. Ik zou het wegwerken van het touwtje even overdoen, want ik kan nog zien waar ie gezeten heeft.. elinevandijk; daar kan ik niets van maken, je foto's zijn ongeveer een vierkante centimeter groot.. NatassJa; hij oogt hier een beetje groenig. Ik vind zijn armen een beetje.. Hoe zeg je dat? Onbeholpen? hangen zo.. Kan het niet zo goed benoemen, maar die storen me.
FrenchFries
Geplaatst: 06-07-12 15:59
hier zijn ze! de kwaliteit is door het uploaden achteruit gegaan!