leuke hondenfoto's weer mijn hond is zoooo inactief net nogwat naar buiten geweest voor foto's, als er wat uitkomt drop ik ze hier even
Colorado
Geplaatst: 27-02-12 12:04
Ik vind die 2e ook erg gaaf Elin! Die eerste vind ik juist wat minder, maar daar vind ik je logo ook erg storen en ik weet niet precies te zeggen waarom ik hem minder fijn vind, dus misschien is dat het wel.
Weer erg gaaf Hipar, hoe krijg je jouw foto's altijd zo scherp, heb je een camera met zo'n 'volgfunctie' dat je zeg maar instelt dat hij het bewegende voorwerp volgt en daarop constant scherpstelt of stel je gewoon steeds zelf scherp? Want in dat laatste geval, *buigt* Met autofocus kan ik écht niet werken met bewegende onderwerpen Nu staat mijn camera er ook om bekend een hele slechte AF te hebben, maar toch.
Milan_lover, gaad die lucht zo! Goede compositie ook. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat het lijkt alsof de ruiter echt aan de teugels hangt om te blijven zitten
Oh navatu, jouw bewerkingen altijd
Thoraklover, mooi moment en wat een lucht. Ik vind de bewerking bij de randen wel erg jammer.
ThreeFingers
Geplaatst: 27-02-12 12:07
@Hipar Die foto van je Avatar.............geweldig
De zwart/wit foto van de zwarte arabier hele mooie foto, het enigste wat stoort is zijn witte baardje. Verder echt een TOP foto.
Milan_lover
Geplaatst: 27-02-12 12:08
Klopt, vond ik ook jammer Maar daar kan ik weinig aan doen denk ik Dat paard maakte zulke rare sprongen, dat het volgensmij al een kunst op zich was om te blijven zitten
Colorado
Geplaatst: 27-02-12 12:16
Ik vind die laatste bewerking uit de link niet zo renee Maar die 2 die je ervoor had geplaatst Die met die maan vind ik juist erg gaaf zo!
Ja, daar kan je inderdaad weinig aan doen. Haha, niet een rustig 'op-commando' steigertje dus?
Hier nog een lentefoto van mij. Niets bewerkt, alleen 'logo' erop gezet zou me eens moeten bezighouden met leren bewerken. Ik heb een vrij oude versie van photoshop en ik denk wel dat ik er heeeel veel mee kan, maar weet absoluut niet hoe dus als iemand tips heeft laat maar horen
mandy_8
Geplaatst: 27-02-12 12:37
Hipar schreef:
Nooor_ schreef:
Inderdaad, gaaf!
Vind ik ook
Elin, ik vind je foto's allebei mooi! Die 2e heeft een lekker sfeertje