Voorlopig mijn laatste vraag hoor *sorry* zou iemand hiervan een avatar willen maken? Het liefste iets van een een hartje oid laten overgaan, als dit moeilijk is maakt het niet uit ik zou al lang heeeel erg blij zijn!
Zou iemand voor mij deze foto willen bewerken ik zou graag willen dat ik en mijn pony worden ''uitgeknipt'' en dat we op het strand worden geplaatst En misschien zouden we iets lichter gemaakt kunnen worden! Alvast bedankt ! Stuur maar via PB!
Voor een spandoek voor de fietscross (totaal andere sport) ben ik op zoek naar een beeldbewerker die van 20 foto's van fietscrossers de achtergrond wil wissen. Ik ben hier zelf druk mee bezig geweest, maar ik doe gemiddeld 2 uur over 1 foto. Geen doen dus.
Is er hier iemand die mij, op korte termijn, wil helpen?
zou hier iemand een bewegende avatar van willen maken ?? de laatste ( van de bruine pony ) mag evt wat dichterbij gehaald worden door allen mij en het paar uit te knippen oid.. ze hoeft er niet persee helemaal op
en verder een mooi randje er omheen ( ben gek op roze ) dus alle creaties zijn welkom
ElineThera
Geplaatst: 20-09-11 12:35
Kan iemand hier een avatar van maken? Dan mag de bovenkant met alle lucht er gewoon af, alleen wij. Gewoon een simpel zwart randje erom heen als het kan en anders wees er ook maar creatief bij Thanks!
Omdat Wanda ook alweer een jaartje ouder is (28 om precies te zijn) heb ik laatst geprobeerd wat mooie foto's van dr te maken. Zou iemand van de volgende foto het halster weg kunnen shoppen, dan is hij echt perfect denk ik =)
en zou volgende foto nog scherper gemaakt kunnen worden (geen idee of dat mogelijk is)?
Ik zou het echt heel fijn vinden als iemand dit voor mij kan doen, aangezien ik graag nog een mooie foto van dr wil voor aan de muur.
Groetjes Renee
B_r_e_n
Geplaatst: 20-09-11 21:44
Beste beeldbewerkers, zou iemand de blauwe strepen achter mn gezicht weg kunnen halen??? Alvast bedankt.
Anoniem
Geplaatst: 21-09-11 18:09
Kan iemand voor mij een avertar maken? van een filmpje? hoor het graag!