Jaja 98 ontzichtbare personen met ontzichtbare pony's nee geintje haha wist ook niet meer wat ik moest zeggen he maar goed heb al wat bewerkingen gemaakt heb al bijna af die van mijn vriendin is al bijna af nu die voor odette nog
zou er voor my ook iemand asjeblieft zo'n mooie bewerking willen maken:$ ofja, het mogen ook meerdere mensen zyn die dat willen doen, zodat ik er twee of misschien wel drie heb,
de naam van de pony is Ster, hy is ongeveer n jaar en drie maanden geleden verkocht.. en k mis m nog steeds heel erg ik zou graag willen dat zyn 'plasser' om t zo maar even te noemen verwyderd word van de foto.. & als t kan misschien ook de halstertouwen. als die foto van my en ster er by zou komen in een, zou t dan misschien kunnen om myn 'zweetvlekje' te verwyderen t ziet namelyk niet echt uit..
ik zou t leuk vinden als misschien alledrie de foto's in een werden gebruikt, maar ook misschien alledrie apart of wie weet weer iets anders..
laat jullie ideeën maar komen, en maak er wat moois van & als t even kan,, niet té druk, dat is niet helemaal mn smaak
alvast bedankt!!! ik heb alleen een probleem de fotos kryg ik er niet op :S is t ook goed als ik ze in het profiel zet? ik hoop echt dat iemand het voor me wil bewerken!!
zal nog even zeggen wat er dan by de fotos moet gebeuren; foto 1; z'n 'plasser' weg werken aub.. en eventueel de halstertouwen foto 2; als het zou kunnen myn 'zweetvlekje' wegwerken foto 3; dat van sterretje ik mis je wegwerken aub..!
Wie kan die nu online is foto's bewerken?? ik zou heel graag zo veel mogelijk bewerkte foto's krijgen. Met verschillende achtegronden en andere dingen erop.