_piccolo_ schreef:Ojah leuk..
Ik heb je even een mail gestuurd en dat gaat even over mijn zusje (stijgertjuhh) //![]()
dus als je even je mail wilt lezen ik bedoel prive bericht
niet te doorzichtig...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_piccolo_ schreef:Ojah leuk..
Ik heb je even een mail gestuurd en dat gaat even over mijn zusje (stijgertjuhh) //![]()
dus als je even je mail wilt lezen ik bedoel prive bericht
_Piccolo schreef:Wie is stijgertje ?
smeetjoew schreef::P Wat ik wel knap vind van _Picollo die Stijgertje blijkbaar 'niet' is, is dat ze zich vandaag heeft geregistreerd en al meteen een PB heeft gestuurd naar iemand hier op het [centraal] avatar aanvraag topic om een avatar voor haar te maken en dat ze ook al wist hoe je foto's moest plaatsen.
Dat wist ik pas na 4 dagen...
LindeCaspar schreef:smeetjoew schreef:Wat ik wel knap vind van _Picollo die Stijgertje blijkbaar 'niet' is, is dat ze zich vandaag heeft geregistreerd en al meteen een PB heeft gestuurd naar iemand hier op het [centraal] avatar aanvraag topic om een avatar voor haar te maken en dat ze ook al wist hoe je foto's moest plaatsen.
Dat wist ik pas na 4 dagen...
HahahaZe weet ook al hoe je je onderschrift invult enz... en ze is ook al crossende welshruiter, hoe kan je nou na 5/6 posts al in de huiskamer???
![]()
_Welshjes_ schreef:via
user control penal ofziets
slimmerik schreef:voor Susi:
Hoe je hem moet plaatsen staat hierboven (pag 1)
rakkertje13 schreef:Susi aka stijgertjuh aka Picollo ..
Met allemaal Prinsjes & Nora paarden..
heb nog geen pb gehad want ik had er serieus echt de grond in getrapt het wordt zoooo vervelend!
blegh.
Mssn een moddereterer tippen? voor een ban ..
rakkertje13 schreef:Susi aka stijgertjuh aka Picollo ..
Met allemaal Prinsjes & Nora paarden..
heb nog geen pb gehad want ik had er serieus echt de grond in getrapt het wordt zoooo vervelend!
blegh.
Mssn een moddereterer tippen? voor een ban ..
rakkertje13 schreef:Dat kunnen ze in de gaten houden aletje
Ik heb geTeM'd
LindeCaspar schreef::+:
Goed dat je een tem gestuurd heb.....![]()
Rare mensen.....
rakkertje13 schreef:Haha ik zou net vragen zijn er nog aanvragen?
Wil ik ook nog wel maken