blz 82:
DeEiken: hij heeft een zachte uitstraling, maar probeer niet te vegen en de buitenkant niet te omlijnen. manen vink erg mooi gedaan, voorpluk mag wat minder statisch. halster is netjes. €5,-
_Evelijn_: netjes! hals is wat te kort en de haren moet je nog wat meer op oefenen maar verder erg goed gedaan. €10,-
Carita: netjes gedaan. het verschil tussen hoofdstel/paard mag groter zijn, nu valt het wat weg in het paard, net als de manen. €10-15,-
Lontje: Ja jij en ollies gaan super samen! formaat heb je er niet bijgezet? maar ga uit van A3(werkte je volgens mij het meeste op..) €50-70,-
Fnanne: mooi werkje! €40-50,-
janique: Ik vind het erg mooi gedaan, maar is natuurlijk persoonlijk. voor de liefhebber, rond de €30,-
blz 83:
wizzy: probeer de ogen wat levendiger te krijgen, ze zijn nu wat doods wat erg zonde is. bij de Fjord is het jammer dat de neus afgekapt is(door gras
) en het been zo half getekend is. €5-7,50
smeetjoew: lang geleden
je hebt je eigen herkenbare stijl
in het neusgat mag wat meer detail, lijkt er nu net opgeplakt net als he donkere deel van de oren, probeer dat wat meer over te laten lopen. verder netjes! €10-15
pollewopsie7: formaat?
foto lijkt wat overbelicht op sommige punten, das jammer, kijkt wat lastiger. erg schattig, gras lijkt wat afgeraffeld. €30-40
tineke_: nog wat dooroefenen, de verhoudingen kloppen nog niet en het inkleuren mag netter.
Dan weer iets van mij

A4 bladvullend, 3H-5B
Als je iets plaatst, taxeer dan zelf ook een paar mensen!