ik hou van nude kleuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik heb hem zowel als Brush als apart bestand met transparant laag![]()
ik hou van nude kleuren
[ Afbeelding ]
Lienek schreef:Tenno7 schreef:Lienek : oke dan snap ik je vraag nu ook beter haha. In welke stand fotografeer je?
Av voornamelijk en beweging die Tv denk ik?
Gisteren kwam dit wezentje voorbij in de tuin. Was al redelijk donker dus heb het geprobeerd via Lightroom wat op te lichten.
Wat vinden jullie hier van?
50mm lens f1.8 en ISO 1600 (vanwege het weinige licht) 1/200 sec.
[ [url=m/x9n4sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amado7 schreef:Ikke, ik pas mijn iso altijd handmatig aan. Is het slim om hem op auto te zetten? Krijg je dan niet soms ruis in je foto?
Foto van het egeltje is mooi! CoolMocht je hem nog lichter willen had ik mijn sluitertijd wat langer gemaakt.
Amado7 schreef:Ikke, ik pas mijn iso altijd handmatig aan. Is het slim om hem op auto te zetten? Krijg je dan niet soms ruis in je foto?
Foto van het egeltje is mooi! CoolMocht je hem nog lichter willen had ik mijn sluitertijd wat langer gemaakt.
welmoed__ schreef:Bewerk je de wazige achtergrond altijd nog in PS of komt dit zo uit de camera? Ik krijg dit zo echt niet voor elkaar. Al moet ik zeggen dat ik sowieso tegen veel problemen aan loop.
Tenno7 schreef:welmoed__ schreef:Bewerk je de wazige achtergrond altijd nog in PS of komt dit zo uit de camera? Ik krijg dit zo echt niet voor elkaar. Al moet ik zeggen dat ik sowieso tegen veel problemen aan loop.
Nee komt echt zo uit mijn camera, met een laag diafragma lukt dat, de foto hierboven is op f/2.8 geschoten, lager kan hij niet.
Dit is hoe die uit de camera komt. Je mag me best een privé berichtje sturen met waar je tegen aan loopt, misschien dat ik je kan helpen!
[ [url=m/eeA6vD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tenno7 schreef:sneeuw???? Waar dat dan hahaha... hier echt helemaal niks in het hoge noorden!! Prachtige foto!
Ik stel altijd alles bij elke shoot/locatie zelf weer in. Enige waar ik vaak niet aankom is mijn diafragma, staat vrijwel altijd op f/2.8.
Vandaag eens een urban stijl foto proberen te maken voor het eerst! Wat vinden jullie ervan??
[ [url=m/rsuBxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BjsGjg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tenno7 schreef:Ikke : ja dat had idd nog gekunt, was er alleen bang voor dat het gebouw erachter dan teveel aanwezig zou zijn op de foto, daarom wel voor een groot diafragma gekozen.
Viel mij ook best tegen om goeie locaties in mijn buurt te vinden, het is heel anders kijken naar je omgeving,lijnen en wat staat er op de achtergrond. Binnenkort maar ff weer op pad denk ik
Tenno7 schreef:Ikke, ja klopt, maar ik vindt het zelf niet storend en juist wel mooi bij deze foto passen, dus het is ook weer een kwestie van smaak natuurlijk.
Tenno7 schreef:sneeuw???? Waar dat dan hahaha... hier echt helemaal niks in het hoge noorden!! Prachtige foto!
Ik stel altijd alles bij elke shoot/locatie zelf weer in. Enige waar ik vaak niet aankom is mijn diafragma, staat vrijwel altijd op f/2.8.