Ik meld mij af voor potw.. ik red het gewoon weg niet helaas
Arianne
Geplaatst: 13-07-18 10:10
MariaMaaike, dank je wel voor je mooie reactie.
Week 28 [url=https://flic.kr/p/296ehPD]
Niobe
Geplaatst: 13-07-18 10:54
Sorry, ik neem me al een tijd voor om even een berichtje te doen, maar het komt er steeds niet van en dan ben je binnen no time een paar weken verder . Maar ik meld me even officieel af voor dit jaar. Wegens allerlei omstandigheden en ik zal jullie niet vervelen met allemaal gedoe, maar het komt er op neer dat het even niet meer gaat en ik van wat "verplichtingen" af moest. Ik fotografeer nog wel, heel veel juist en het wordt zelfs nog meer en het is echt hartstikke leuk! Maar elke week legde ik zo'n megadruk op mezelf om hier steeds mooiere foto's te plaatsen, eigenlijk niet gezond meer, werd zelfs bang voor de feedback terwijl er echt heel correct en aardig feedback gegeven wordt, dus daar ligt het echt niet aan, maar ik sla zelf een beetje door. Maargoed, dat komt dus ook door allerlei andere omstandigheden en ik zit gewoon al met al niet lekker in mijn vel... Dus ja.. Sorry voor het warrige verhaal en bedankt voor alle feedback en de mooie foto's. Ik zal ook zeker nog wel blijven volgen en hopelijk in januari weer met frisse moed opnieuw beginnen