Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taarss schreef:IsaCalixa: Jammer van de onscherpe neus maar verder wel een mooie heldere foto. De halsband vind ik wel een beetje jammer, hij lijkt niet helemaal door te lopen? Alsof hij op de huid is geplakt als het ware
IsaCalixa schreef:taarss schreef:IsaCalixa: Jammer van de onscherpe neus maar verder wel een mooie heldere foto. De halsband vind ik wel een beetje jammer, hij lijkt niet helemaal door te lopen? Alsof hij op de huid is geplakt als het ware
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Je ziet de halsband niet helemaal, omdat het haar er gedeeltelijk overheen zit natuurlijk.(en ik vind het ook zoiets om de halsband en de M helemaal weg te shoppen)
NESCAFE schreef:Rechtsonder waar je al die instellingen kunt veranderen zit ook Camera profiel. In de ontwikkelmodule. Het moet er zo uitzien:
[ Afbeelding ]
Sicayes schreef:Volgens mij is het zo dat RAW files een standaard 'JPG Preview' in de data heeft verwerkt- dit zie je dus op het schermpje van je camera en tijdens het laden in Lightroom. Vandaar dat hij misschien dus wat 'overspringt'
Quartel: volgens mij niet? je week 4 waren de puppies toch?