Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Hmmmmm.... De babyCanon is van de site van Canon USA verdwenen...
http://www.canonrumors.com/2014/05/cano ... -web-site/
Ik hoop wel dat ze een doorstart maken voor een M3 of M Pro. Met de nieuwe Dual Pixel AF moet de M serie gewoon veel beter kunnen focussen en beetje kunnen concurreren met de andere systeemcamera's. Ik ben gewoon erg blij met mijn M1 en mss dat ik op kort termijn dan toch nog maar even die adapterring moet gaan scoren zodat ik mijn EF lenzen ook kan gebruiken. In Japan heb ik vorige maand wel de M2 gezien die al niet eens is uitgebracht in USA en Europa.
En ja, ik heb mijn babyCanon voor een "spotprijs" gescoord dit jaar met opzetflitser en kitlens dankzij de cashback actie van Canon.
Bagheera_206 schreef:Mijn ervaring is dat ik het erg fijn vindt om een klein cameraatje te hebben met de ruis/detailverhouding van de 650D.En ook snap hoe de menu's werken en de camera mij ook snapt.
De AF heeft wat minpuntjes, maar voor wat ik er voor betaald heb is het een leuk ding.
xChantal94 schreef:Iemand die mij kan helpen.. ?
Heb dus foto's gemaakt met mijn Canon 70D .
Vorige keer op JPEG, oliebol.
Net dus op RAW ingesteld en nu kan ik ze niet openen? (Photoshop Elements en CS6 )
Edit: 'kan uw verzoek niet uitvoeren omdat het bestand van een cameramodel lijkt te komen dat niet wordt ondersteund door Camera RAW' zoiets zegt ie
JonneN schreef:Is het RAW of sRAW, mRAW? Want dat kan ook allemaal, begreep ik...