[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:31

Hes_Han schreef:
@strasshorse Zo dat is een hoge taxatie! Dankjewel! :D

zie dat je €50 en €60 vraagt, naar mijn mening kan je makkelijk €80 vragen :)

zie dat je dichtbij mij in de buurt woont, doe je ook hondjes? :D

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:33

Strasshorse schreef:
Hes_Han schreef:
@strasshorse Zo dat is een hoge taxatie! Dankjewel! :D

zie dat je €50 en €60 vraagt, naar mijn mening kan je makkelijk €80 vragen :)

zie dat je dichtbij mij in de buurt woont, doe je ook hondjes? :D

Nog nooit gedaan eigenlijk! Sta overal voor open ;)

MxW

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:06

Ohh sorry dat ze zo klein zijn! Welke afmetingen zijn toegestaan op bokt? Ik hou eigenlijk altijd 500x333 aan maar dat is dus te klein hihi

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:09

pagina 82

Matedor:
Je foto’s zien er leuk uit maar er mag nog wel wat aan de compositie verbetert worden. Let bijvoorbeeld op ooghoogte en probeer het onderwerp goed te verdelen over de foto. 20 euro

Dizzy505: je foto’s mogen wel een stukje spannender! Voor een goede taxatie is het fijn om een wat breder beeld te hebben van je fotografie want nu zijn het 3 zwartwit foto’s. voor nu zeg ik 20 euro

Maaike_Melis: wauw de foto’s die je met je analoge camera hebt gemaakt vind ik echt heel erg gaaf! Goede compositie en mooie kleuren. Hier zou ik 40 voor geven. De andere 2 foto’s vind ik veel minder goed. Zoals je met je analogefoto’s liet zien kun je mooi spelen met de compositie maar dat zie ik hier helaas niet in terug.

xJikke: wauw wat een heerlijke foto’s. je speelt heel erg fijn met de bewerkingen en de composities zijn ook heel fijn. Soms ogen ze wel een beetje hard maar daardoor vallen ze wel weer op. 80 euro

xMaxxiee: Je hebt leuke foto’s maar ze zijn nog niet erg bijzonder. De scherpte is ook nog niet alles. Verder vind ik het toch wel aansprekende foto’s dus je bent lekker op weg! 25 euro

sunnybellami: je foto’s zien er best wel professioneel uit! Ik vind ze wel teveel verscherpt maar dat kan ook door het uploaden komen. 65 euro

Strasshorse: ik vind de foto’s erg warm ogen en soms ook niet scherp. Wel vind ik je composities erg goed! Je laatste foto vind ik het beste. De kleuren zijn goed en hij is scherp. 50 euro

horserider22: Je gaat elke keer erg vooruit! De kleuren en scherpte zijn beter en je werkt goed aan je composities. 40 euro

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:18

@GerdjeHoran, bedankt voor je taxatie :D

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:10

Gerdjehoran: wow dat is best hoog! Vraag nu 25 euro omdat ik nog niet heel vaak geboekt word( woon op texel en de reiskosten lopen veel op waardoor mensen het 'teduur ' vinden)
ze zien er inderdaad verschept aan maar op mn laptop
Is dat helemaal niet zo.. Komt denk door uploaden heb van allea geprobeerd maarja het blijft niet mooi..

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 14:19

GerdjeHoran schreef:
pagina 82

Strasshorse: ik vind de foto’s erg warm ogen en soms ook niet scherp. Wel vind ik je composities erg goed! Je laatste foto vind ik het beste. De kleuren zijn goed en hij is scherp 50 euro

Dankjewel. Ik vraag nu €20 voor een fotoshoot en voor het deluxe pakket €35.

Heb een nieuwe lens en dat is echt een wereld van verschil. Foto's zijn op origineel allemaal scherp maar door het verkleinen en uploaden is er veel kwaliteit verloren gegaan helaas.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:07

Pagina 82
xJikke: Ik vind je foto's heel mooi. Met name de lichte foto's vind ik heel bijzonder. Die anderen vind ik iets de donker met name foto 7. Doordat de hond ook donker is. Je nieuwe logo is wel heel mooi! 50/60 euro.
xMaxxiee: Je derde foto vind ik enorm leuk! En die van het paard ook daar voel je echt een soort herfstsfeer naar boven komen. De kinderen vind ik dan weer normaal om het zo maar te noemen. Op basis van de foto van de puppy zou ik 35 euro geven.
sunnybellami: Ik vind je foto's echt prachtig. Die eerste is echt hemels. 60 euro.
Strasshorse: Ik vind je 2e foto en de 2 laatste heel mooi. Met de invallende zon krijg je een mooi effect over je foto's. Jammer dat de 2e foto niet helemaal scherp is. 35 euro.
horserider22: Ik vind je foto's qua compositie heel mooi! Wel mis ik soms de scherpte-diepte en ook de scherpte over het algemeen. Voor de rest vind ik de kleuren wel mooi. 25 euro.

Eigen foto
Iedereen bedankt voor de feedback. Daar kan ik zeker wat mee. De ruis op die eerste foto's klopt wel inderdaad, maar dit kan ik helaas niet aanpassen. Dit heeft namelijk te maken met het feit dat het een analoge camera is. Ik kan hier dus niks aan doen jammer genoeg. Misschien dat ik nog wat nabewerking kan doen maar daar ben ik nog vrij een leek.

De andere foto's ben ik het mee eens. Die zijn saai. Ik ben daarom druk geweest met het oefenen ook in nabewerken. Ik heb een foto waar ik opzich wat beter resultaat heb. Hoop dat het te zien is ten opzichte van de vorige keer!

Ik heb expres nog geen logo op mijn foto's. Weet ook niet helemaal hoe dat moet :') Zo beginnend ben ik nog. Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die mij helpt (xChantal94 op bokt) en mij heel veel tips geeft.

Ik heb heel veel foto's die ik veel mooier vind maar vanwege privacy etc plaats ik die hier niet. Ze zullen wel op mijn site komen. De onderstaande foto is puur gericht ook op compositie en nabewerking. Vandaar dat het een bloem is.

Afbeelding

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 00:32

Dankjewel voor de taxtatie @maaike_melis! 60 euro is een stuk hoger dan dat ik nu vraag. Laat het nu nog lekker op 35 euro als ik meer aanvraah heb ga ik misschoen kijken of ik mn prijs een stukje omhoog kan doen. Spaar voor een nieuwe body aangezien het kwaliteit van deze wat minder is...

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:27

Pagina 78
_Sillebil: Alleen de laatste foto spreekt mij echt aan! de eerste twee zijn imo niet zo speciaal. De achtergrond bij de vogel had beter gekunt. 10'-
Naomi_King: Ik vind op de meeste foto's dat er te veel storende elementen zijn, kan zijn dat er geen andere optie is maar probeer dan toch wat creatiever te zijn. Bij de eerste had ik het paard omgekeerd gezet want nu valt de schaduw van de zon over heel zijn nek. Verder bevat deze foto wel mooie kleuren! 15'-
CrazyIris: Leuke stijl van bewerken, spreekt denk ik voor iedereen direct aan denk ik dan! Ik vind de foto van het vuur wel heel gaaf, moeilijk om een sprekende foto te maken van vuur vind ik maar jij bent er wel in geslaagd :j 25'-
Elin_: Ik vind weinig kleur terug in je foto's (ja dan heb ik het vooral over de eerste). De tweede heeft een leuk sfeertje :) 15'-
Murosch: De paardenfoto's doen niet echt iets met mij, ik zou meer proberen gebruik maken van scherptediepte in de foto's, maar met wat fotografeer je? De laatste foto vind ik namelijk echt prachtig :) ik zou ook momenteel de prijs niet hoger leggen met paardenfotografie!
Eefsel2109: Ik vind de eerste twee heel mooi! leuk gespeeld met scherptediepte bij die foto's, was het een 2.8 lens? en als ik verder scrolde naar beneden schrok ik een beetje, had me niet verwacht aan die foto's, helemaal anders van stijl heb ik het gevoel? Voor de eerste twee zou ik zeggen 25'-
sheena_4ever: Prachtig _/-\o_ 40'-
LOVESUSHI: mooie foto's, goede kwaliteit :) 30'-
Cleo_: op een groot deel van de foto's vind ik het licht een beetje 'dood', en licht doet véél met een foto. Zou dan toch eens kijken om ze wat sprekender te maken met bewerking? die met de avondzon vallen daar uit he :) 20'-
GerdjeHoran: vind het effectie dat je gebruikt bij de eerste foto echt niet passen, de persoon ziet er veel te roos/paars uit, aangename foto's wel :) 20'-
marijacindy: ik zou rond die prijs blijven :j

Pagina 79
DShots: mooie scherpe, kleurrijke foto's, niets op aan te merken :D 40'-
LOLLYYwood: kan je werk niet zo goed inschatten van deze twee foto's. Vind het bij de tweede foto enorm jammer dat je als achtergrond mais hebt genomen :+ uhm, 15'-
Joysieee: heb er niet veel op te zeggen, goede kwaliteit maar spreekt mij in eerste instantie niet direct aan, uhm 20/25
louka69: bij de eerste foto mis ik scherpte. De paardenfoto's vind ik niet speciaal, de laatste foto daarintegen is wel weer leuk :D Ik zou nog niets vragen.
Joy_Mennings: ik mis scherpte in de foto's! de kleuren zijn ook een beetje dof, ik zou nog wat oefenen en ook met bewerking :)

Pagina 80
love__mandy: ik vind de foto's niet helemaal scherp overkomen. De kleuren zouden ook nog beter kunnen! 15/20
miroxmill: alleen de eerste foto spreekt mij aan, maar anders dan anders is ook wat ik liever zie natuurlijk :D met de andere foto's erbij zou ik persoonlijk nog niets vragen.
Fosco: heeerlijke foto's!! lekker scherp, mooie kleuren, niets op aan te merken <3 makkelijk 80/90 of wel meer heb daar niet zo'n idee van :P
Fading:Ik ben beter gewoon van je! ik vind ze niet allemaal scherp overkomen? wel mooi kleurgebruik :j 50'-

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:46

Had even geen zin meer na 3 pagina's :P

Recente foto's van mij!

Afbeelding

Afbeelding

Twee foto's van vandaag. Ik plaats deze foto op een andere computer en de kleuren komen helemaal niet overeen met de kleuren op de computer waarop het bewerkt is := dringend eens mijn scherm laten kalibreren, of nouja ik ben voor een nieuwe computer aan het sparen. Ik vind hem op de ander computer wat gelig uitvallen..
Afbeelding

Afbeelding

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:13

komt ie hoor!!
xBVN; Ik vind dat je een hele leuke stijl hebt, je hebt altijd een beetje vintage. Ik zou zeggen 75-80 euro
Priscilla__ ; Gave fotos ik vind alleen de uitsnedens wat standaard 40 euro.
_kimm ik mis wat scherpte in je fotos en je hebt bij fotos scherpgesteld op de achtergrond. Ik zou gewoon even dooroefenen en niks vragen ;)
IsaCalixa; Je ziet echt dat je een eigen stijl hebt en ik vind dit leuk te zien. Ook hele leuke Keuren. Ik zou hier zeker 70 euro voor geven.
Louiisaa Vooral je studio fotos vind ik leuk. Dapper met die kleur achtergrond :D Je ziet dat je je uitsnedens wat probeert te varieeren. 50/60 euro.
Btjeetje ik mis in sommige wat scherpte - weet niet of dit aan het uploaden licht- maar vind je stijl leuk. Jammer van de schimmel en de hond vind ik dat ze onderbelicht zijn en het weer een hele andere kleuren zijn dan de rest van je fotos. 40 euro.
lunn85 Wat een leuke honden fotos <3 zou mn hond zo bij je op de foto zetten!! echt heel leuk :) Ik vind je stijl ook heel vintage. Leuk! 85 euro.
joeluna je bent nog een beetje aan het uitproberen klopt dit?20 euro ik mis namelijk bij sommige wat licht en scherpte.
fem leuke stijl!! Ook die studio foto vind ik heel leuk met de streepjes (vd weken denk ik?) 80 euro.
billionache ik mis bij sommige wat scherpte maar vind je kleuren en uitsnedens leuk. 40 euro.
SaliBalli Ik vind vooral sommige van je paarden fotos leuk, soms mis ik alleen wat creativiteit bij uitsnedens. (verder inzoomen, closeups enz vooral bij rijfotos) 40/45 euro.
Joy_Mennings Ik mis bij veel scherpte, maar ik zie wel dat je veel composities probeerd. Ik zal met de belichting gaan oefenen dit kan in veel fotos verbeterd worden. 30-35
GerdjeHordan Hele leuke uitsnedens en kleuren. Ik vind 20 euro zeker weinig voor je kwaliteit (en ik weet dan nog niet hoeveel ze krijgen van je kwa fotos) 40-45
Sicayes Die foto van die hond met dat blaadje <3 heel leuk. leuke kleuren ook 50 euro.
Matedor Ik mis bij veel scherpte en belichting klopt bij sommige niet. Ik mis ook wat contrast in de laatste. 25/30.
dizzy505 Ik mis wat contrast in de foto, ik denk dat dit zou helpen. Ik kan ook niet zo goed beoordelen doorat je alleen zwartwit hebt -lastig- ik zou even dooroefenen. En ook proberen wat meer scherpte te krijgen.
maaike_Melis Ik mis bij sommige wat scherpte. 10-15
xjkke hele gave fotos. Fann <3 gave kleuren en scherpte 80/85 euro!!!
xMaxxiee bij sommige kan er meer scherpte in maar ik zie wel je ideen en composities terug (bij composities kan je meer gaan proberen) 25 euro.
SunnyBelami Ik vind vooral je gewonen fotos gaaf (de black ookwel, maar ik vind bij je gewone fotos dat ruizigere wel gaaf) 45
strasshorse ik mis in sommige heel wat scherpte en contrast. 30
horserider22 ik mis scherpte maar zie je ideen. 30 eruo.
maaike_melis ik heb je al gehad!
xtitanic. wat een leuke fotos, vooral die eerste!! 45 euro.

Hier mijn fotos dan. ben benieuwd. Ik studeer op dit moment fotografie en wikkel ontzettend over mn prijzen. -O- *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 13:56

Getaxeerd sinds mijn laatste post :)

Pagina 82
horserider22
Op sommige foto’s mist er wat scherpte en kleur. €15,-

Pagina 83
Maaike_Melis
Qua scherpte erg mooi, persoonlijk vind ik je nabewerking niet zo mooi. Er zit teveel een soort grijze waas overheen. Daarom €20,-
xTitanic
Wauw die scherpte in jouw foto’s is geweldig! Rond de €70,- denk ik :)
JoviManoe
Mooie scherpe foto’s, rond de €50,-

En dan mijn foto’s :D
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 15:15

Komt ie vanaf pagina 80:

80
louka69 Ik zou nog even door oefenen. De eerste 2 foto's spreken me niet aan en de derde is beter, maar ik vind het storend dat de bloem er niet helemaal op staat.
Joy_Mennings Voor nu €10,-. De eerste foto vind ik het meest aansprekend, maar te centraal in het midden.
Love_Mandy €15,-. De foto's zijn scherp op het juiste punt maar ik mis er nog een beetje persoonlijkheid en kleur in.
miroxmill Ik zou zeggen €10,-. Het zijn leuke momenten maar ik vind ze niet echt super gekaderd.

81
Fosco €50,-. Mooie scherpte, goed kleurgebruik, eigenlijk weinig op aan te merken!
Fading €40,- Ik maak 10 euro verschil met Fosco. Jouw foto's vind ik even aansprekend en scherp, alleen zou je misschien nog iets kunnen spelen met de plaats van je onderwerp (nu op de meeste foto's centraal in het midden).
xBVN €40,- ik vind het mooie taferelen, je foto's hebben sfeer en uitdrukking, alleen net als bij Fading zou ik misschien iets meer spelen met de plaats van het onderwerp.
Priscilla_€35,- Ik vind je foto's prima, niet veel op aan te merken alleen spreken ze me op de één of andere manier niet helemaal aan. Ik kan niet echt uitleggen waar het door komt.
_kimm Ik zou hier nu nog niets voor geven. Ik mis kleur en scherpte in je foto's. Lekker door oefenen!
IsaCalixa €20,- ik denk dat je al heel leuk op weg bent hiermee. Je probeert verschillende dingen te laten zien.

82
louiisaa €20,- ik vind je paardenfoto's al leuk. Persoonlijk hou ik niet zo van het gemaakte sfeertje bij de konijnen (zie ze liever in hun natuurlijke habitat), maar dat is echt persoonlijk.
btjeetje €25,- Ziet er goed uit! Probeer nog wat op de juiste momenten te letten (de bewegingsfoto is niet het juiste moment en de standfoto eronder heeft een bewegend been die wat stoort).
lynn85 €60,- Prachtige foto's! Mooie sfeer, spreken me erg aan!
joeluna €25,- Op de eerste foto mist een klein stukje arm, jammer! De andere foto's vind ik erg mooi.
Fem €50,- hele mooie foto's. Ook jou zou ik de tip geven om je onderwerp niet te veel in het midden te centreren.
billionache €25,- vooral de laatste zichtbare foto spreekt me erg aan. Deze straalt een sfeer uit wat bij de foto daar boven een beetje mist (misschien door kleur).
Salliballi €50,- Mooie foto's, niks op aan te merken!
Joy_Mennings Voor de hondenfoto's €15,- maar de dierentuinfoto's vind ik een stuk mooier, dus daarvoor €25,-.
Gerdjehoran €40,- originele foto's!
Sicayes €60,- Prachtige heldere foto's die een verhaal vertellen/
matedor €15,- leuk op weg, ga zo door.
Dizzy505 €20,- mooie sfeer in je foto's maar mag nog iets meer scherpte in.

83
Maaike_Melis Ik zou er denk ik nog even mee door oefenen (wel gaaf, analoog!) en nu nog geen geld gaan vragen.
xJikke €50,- mooie kleuren, mooie sfeer!
xMaxxiee Ik zou ook nog even door oefenen. Ik mis scherpte in je foto's.
sunnybellami €30,- ik vind je eerste foto het mooist uit deze serie.
Strasshorse €35,- de foto's zijn goed qua kleur en scherpte, niet ieder moment spreekt me even veel aan.
horserider22 Ik zou nog verder oefenen op de scherpte, die mis ik in de foto's eigenlijk wat. Misschien stel je niet op het juiste punt scherp?
Maaike_Melis €10,- (ik zie vooruitgang met je eerste foto's)
xTitanic €70,- Ik ben gewoon helemaal fan van jouw stijl. Heerlijke foto's!

84
Jovimanoe €30,- maar misschien is dat ook persoonlijke smaak, want ze spreken me niet heel erg aan. Qua foto's zelf is er niet heel veel op aan te merken.
joeluna €25,- ziet er al prima uit!

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:07

Bedankt voor alle taxaties!
Nu ga ik weer even taxeren.

Bladzijde 82:
xMaxxiee10/15 euro. Leuke foto's maar niet heel speciaal.
sunnybellami 20/25 euro. Ze lijken echt heel erg verscherpt en dit is nogal storend vind ik. Vooral bij de 2e en 3e foto. Verder wel mooi.
Strasshorse 40 euro. Vind alleen op sommige foto's de zon een beetje storend. Verder wel een mooie sfeer.
horserider22 10 euro. De tweede foto lijkt niet helemaal scherp. De rest verder wel mooi maar niet speciaal.

Bladzijde 83:
Maaike_Melis10 euro. Mooie foto.
xTitanic50 euro. Ik vind vooral de eerste twee foto's erg mooi.
JovieManoe20 euro. De eerste foto vind ik te donker. De rest is wel mooi maar niet speciaal.
joeluna20 euro. Mooie foto's alleen op sommige foto's valt de schaduw op het hoofd waardoor het erg donker word.

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:08

Joy_Mennings schreef:
Bedankt voor alle taxaties!
Nu ga ik weer even taxeren.

Bladzijde 82:
xMaxxiee10/15 euro. Leuke foto's maar niet heel speciaal.
sunnybellami 20/25 euro. Ze lijken echt heel erg verscherpt en dit is nogal storend vind ik. Vooral bij de 2e en 3e foto. Verder wel mooi.
Strasshorse 40 euro. Vind alleen op sommige foto's de zon een beetje storend. Verder wel een mooie sfeer.
horserider22 10 euro. De tweede foto lijkt niet helemaal scherp. De rest verder wel mooi maar niet speciaal.

Bladzijde 83:
Maaike_Melis10 euro. Mooie foto.
xTitanic50 euro. Ik vind vooral de eerste twee foto's erg mooi.
JovieManoe20 euro. De eerste foto vind ik te donker. De rest is wel mooi maar niet speciaal.
joeluna20 euro. Mooie foto's alleen op sommige foto's valt de schaduw op het hoofd waardoor het erg donker word.
dat is nou n blackfoto?!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:42

JoviManoe schreef:
komt ie hoor!!
xBVN; Ik vind dat je een hele leuke stijl hebt, je hebt altijd een beetje vintage. Ik zou zeggen 75-80 euro
_kimm ik mis wat scherpte in je fotos en je hebt bij fotos scherpgesteld op de achtergrond. Ik zou gewoon even dooroefenen en niks vragen ;)
IsaCalixa; Je ziet echt dat je een eigen stijl hebt en ik vind dit leuk te zien. Ook hele leuke Keuren. Ik zou hier zeker 70 euro voor geven.
Louiisaa Vooral je studio fotos vind ik leuk. Dapper met die kleur achtergrond :D Je ziet dat je je uitsnedens wat probeert te varieeren. 50/60 euro.
Btjeetje ik mis in sommige wat scherpte - weet niet of dit aan het uploaden licht- maar vind je stijl leuk. Jammer van de schimmel en de hond vind ik dat ze onderbelicht zijn en het weer een hele andere kleuren zijn dan de rest van je fotos. 40 euro.
lunn85 Wat een leuke honden fotos <3 zou mn hond zo bij je op de foto zetten!! echt heel leuk :) Ik vind je stijl ook heel vintage. Leuk! 85 euro.
joeluna je bent nog een beetje aan het uitproberen klopt dit?20 euro ik mis namelijk bij sommige wat licht en scherpte.
fem leuke stijl!! Ook die studio foto vind ik heel leuk met de streepjes (vd weken denk ik?) 80 euro.
billionache ik mis bij sommige wat scherpte maar vind je kleuren en uitsnedens leuk. 40 euro.
SaliBalli Ik vind vooral sommige van je paarden fotos leuk, soms mis ik alleen wat creativiteit bij uitsnedens. (verder inzoomen, closeups enz vooral bij rijfotos) 40/45 euro.
Joy_Mennings Ik mis bij veel scherpte, maar ik zie wel dat je veel composities probeerd. Ik zal met de belichting gaan oefenen dit kan in veel fotos verbeterd worden. 30-35
GerdjeHordan Hele leuke uitsnedens en kleuren. Ik vind 20 euro zeker weinig voor je kwaliteit (en ik weet dan nog niet hoeveel ze krijgen van je kwa fotos) 40-45
Sicayes Die foto van die hond met dat blaadje <3 heel leuk. leuke kleuren ook 50 euro.
Matedor Ik mis bij veel scherpte en belichting klopt bij sommige niet. Ik mis ook wat contrast in de laatste. 25/30.
dizzy505 Ik mis wat contrast in de foto, ik denk dat dit zou helpen. Ik kan ook niet zo goed beoordelen doorat je alleen zwartwit hebt -lastig- ik zou even dooroefenen. En ook proberen wat meer scherpte te krijgen.
xMaxxiee bij sommige kan er meer scherpte in maar ik zie wel je ideen en composities terug (bij composities kan je meer gaan proberen) 25 euro.
SunnyBelami Ik vind vooral je gewonen fotos gaaf (de black ookwel, maar ik vind bij je gewone fotos dat ruizigere wel gaaf) 45

Hier mijn fotos dan. ben benieuwd. Ik studeer op dit moment fotografie en wikkel ontzettend over mn prijzen. -O- *\o/*
[img=639x426]http://i66.tinypic.com/mn2c83.jpg[/i*mg]
[img=426x639]http://i67.tinypic.com/5y6c2e.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i67.tinypic.com/2cygrvr.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/2lnic60.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/2le3sqq.jpg[/i*mg]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/v3danb.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i65.tinypic.com/kf03kk.jpg[/im*g]

Mag ik vragen waar het scherptepunt op de foto's ligt? Want ik vind dat er op alle foto's een waas aanwezig is, ik mis een echt goed scherp punt. Of ben ik de enige die dit opvalt? Gezien het commentaar boven mij.. :)

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:46

Naoom_ schreef:
JoviManoe schreef:
komt ie hoor!!

[img=639x426]http://i66.tinypic.com/mn2c83.jpg[/i*mg]
[img=426x639]http://i67.tinypic.com/5y6c2e.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i67.tinypic.com/2cygrvr.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/2lnic60.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/2le3sqq.jpg[/i*mg]
[img=639x426]http://i68.tinypic.com/v3danb.jpg[/im*g]
[img=639x426]http://i65.tinypic.com/kf03kk.jpg[/im*g]

Mag ik vragen waar het scherptepunt op de foto's ligt? Want ik vind dat er op alle foto's een waas aanwezig is, ik mis een echt goed scherp punt. Of ben ik de enige die dit opvalt? Gezien het commentaar boven mij.. :)

dit licht aan tinypic, hierdoor komt er een waas over. op fb en vooral op mijn laptop is het niet.

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:17

Euh tinypic geeft geen waas over je foto's hoor! Ik gebruik ook altijd tinypic. Je foto's kunnen veel beter maar dat komt vanzelf wel nu je fotografie studeert. Ik heb in het begin geeneens geld gevraagd. Ben een hobby fotograaf en wilde eerst voldoende leren en oefenen. Nu kan ik er wel geld voor vragen en uit geleerd/geoefend ben ik nog lang niet ;)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:21

Ik upload zelf ook altijd met tinypic, nog nooit een waas gezien. Zou even je lens laten schoonmaken of je sensor. ;)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:54

JoviManoe schreef:
dat is nou n blackfoto?!

Ik weet wat een blackfoto is. Normaal springt een paard er dan echt uit vind ik. Maar bij jou vind ik het paard ook te donker. Maar dat is mijn mening.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:03

Hmmm, het zijn dan wel hele ouwe foto's maargoed..... (toch krijg ik het niet over mijn hart om de dolfijnenfoto's te wissen van mijn harde schijf)

I wonder....

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:12

@HorseyDude: lees even de regels door. Als je zelf reacties wilt is het wel netjes om ook even te reageren op anderen ;-)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:13

billionache schreef:
@HorseyDude: lees even de regels door. Als je zelf reacties wilt is het wel netjes om ook even te reageren op anderen ;-)

Oeps, ernaast gelezen! :)

maaike_melis: Mooi die bloem. Niet al te harde kleuren, denk zo'n 15 euries...
xTitanic: haaaaaaarscherpe foto's, ieder toch zo'n 20 euries waard hoor. Prachtig prachtig! Echt van die platen die je zo uit wil vergroten voor op de muur!
JoviManoe: arm paardje kijkt zo... sikkeneurig in zwartwit... toch leuk. 15 euries ervoor. Paardenneus tegen de buik, 20 euries. Haffie met luchtbellen, ook 20 euries. Toch mooi gedaan.

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:56

Ook ik ga me er aan wagen ! Ben heel slecht in taxeren dus hoop dat het een beetje lukt :')

Pagina 82
billionache Mooie scherpe foto's en heldere kleuren ! Ik schat zo'n 40 euro :)
SalliBalli Prachtige foto's mooi scherp en goede compositie ! Ik gok zo'n 50 euro
Joy_Mennings Leuke foto's maar denk aan jouw positie dus probeer de foto's van een lager standpunt te nemen tevens zijn ze erg gelig. Ik denk 10 euro
GerdjeHoran Mooie foto's goed scherp ook ! 40 euro
Sicayes mooi werk met scherpte verschil etc. 60 euro
Matedor Mooie foto's ik denk dat je er wel 10 euro voor kan vragen ;)
Dizzy505 Ik vind ze niet allemaal even scherp.. 15 euro
Maaike_Melis ik vind de analoge foto's erg mooi met de nieuwe camera moet je aan compositie werken zijn een beetje gewoontjes ;) 10 euro
xJikke Wauw prachtige foto's mooi scherp en mooi lichtinval ! 70 euro
xMaxxiee Ik vind ze een beetje gewoontjes ;) Ik zou een 10tje vragen
Sunnybellami Mooie foto's ! 40 euro
Strasshorse Mooie foto's ! 25 euro
horserider22 Ik mis zo af en toe wat scherpte in je foto's.. ook spreken de kleuren mij niet zo aan.. 5 euro

Pagina 83
xTitanic Mooie foto's spreken mij erg aan ! 30 euro
JoviManoe Leuke foto's ! 20 euro
Joeluna Denk om de lichtinval ! Bij veel foto's valt de helft van het onderwerp in de schaduw.. dit is erg jammer ;) 15 euro
HorseyDude Sorry maar je moet echt nog even oefenen ;) de foto's zijn heel groen blauwig en de compositie is ook niet erg mooi

dan nu mijn foto's :')
Het liefst zet ik mijn hele portfolio hier neer omdat ik niet kan kiezen :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding