Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke schreef:Van wie "moet" je fotografernen in een binnenbak dan?
Als je niet weet hoe je dat het beste aan kunt pakken, lijkt het me dat je nog niet klaar bent voor iets dat "moet".
Dan zou ik zeggen: ga vooral gewoon in je vrije tijd eens een paar dagen oefenen.
Want helaas kun je bij fotografie niet zeggen dat je déze instelling moet gebruiken voor díe situatie.
Iedere situatie is uniek en voor 100% afhankelijk van de omstandigheden en de hoeveelheid licht op dát moment dat je aan het fotograferen bent.
Welke dingen je kunt doen voor een optimaal resultaat is inmiddels al een aantal keer hier in het topic beschreven. Even met de zoekfunctie rondsnuffelen, en je komt het antwoord vanzelf tegen
Dat is een stuk minder werk dan mij (of iemand anders) precies hetzelfde verhaal nog een keer opnieuw te laten typen
Wat je eventueel ook kunt doen is mijn gratis mini-gids met paardenfotografie tips downloaden.
Hij staat sinds gisteren online: http://hypofocus.com/gratis-ebook.html
Daar staat op het eind een hoofdstuk in met tips over fotograferen in een binnenbak.
AnneXxX schreef:Ze kan beter even je mini gids downloaden inderdaad...
Celiien schreef:Ik had graag wat tips e.d.!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb het idee dat er wat mist.. maar weet niet wat
korbakimmy8 schreef:Wie weet er een goede betaalbare (onder de 35 euro) trigger voor de Nikon D50?
Ik moet er met spoed eentje hebben. Heb er op verschillende gereageerd op MP, maar opeens reageerd niemand meer.