Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dieketje schreef:MadelonSunny schreef:Wanneer begint die korting bij de mediamarkt?
Morgen tot en met zaterdag
Focussed schreef:MerelxG_R schreef:Omdat ik zelf de kennis niet heb om te zien of ze nog in een nette staat zijn en vanwege de garantie die vaak niet meer geldt.
Je kan eventueel een occassion kopen bij een winkel, zoals bij Kamera Express, Camera Nu etc. Daar heb je iets meer zekerheid (maar zijn ze ook duurder omdat hun winstmarge boven de inkoopsprijs komt) omdat je dan niet particulier koopt. En je moet net geluk hebben dat ze jouw lens tweedehands hebben op het moment.
En heb je anders iemand in je omgeving die goed met fotografie is? Ik heb bij mijn Canon 70-200 2.8 een goede vriend die fotograaf is meegenomen. Deze heeft de lens dik een half uur uitgeprobeerd met mijn body, vervolgens nog helemaal geïnspecteerd (hoe de foto's waren, of de lens geen rare geluiden maakte, kwaliteit van het glas etc.). Zijn daar zeker een uur op de koffie geweest bij die verkoper. Maar uiteindelijk "goedgekeurd" en meegenomen. En nog geen dag spijt van gehad.
Heb zelfs nog contact met de verkoper (hij was professioneel fotograaf voor makelaars) en stuur zo nu en dan een foto naar hem om te laten zien hoe de lens me bevalt.
lovey_ou schreef:Hier een topic waarin de tamron 10-24 is gebruikt. Sinds dit topic staat ie ook op mijn verlanglijstje
[FK] [FOTO] Jaar lang beginner :)
dieketje schreef:waarom moeten ze nou bij de mediamarkt weer korting gaan doen nu wil ik toch wel echt heel graag een 70-200 f2.8 gaan kopen ...
maar dan bestel ik natuurlijk ook een 50 mm met f 1.8 (is die goed om te gebruiken in een binnenbak heb meestal al genoeg aan mijn kitlens kwa lengte) maar wil gewoon wat meer licht sterkte (sta midden in de bak vandaar dat ik er genoeg aan heb haha)
Nikka schreef:dieketje schreef:waarom moeten ze nou bij de mediamarkt weer korting gaan doen nu wil ik toch wel echt heel graag een 70-200 f2.8 gaan kopen ...
maar dan bestel ik natuurlijk ook een 50 mm met f 1.8 (is die goed om te gebruiken in een binnenbak heb meestal al genoeg aan mijn kitlens kwa lengte) maar wil gewoon wat meer licht sterkte (sta midden in de bak vandaar dat ik er genoeg aan heb haha)
Die eerste kan je helaas vergeten, want dat is een L lens en daar gaat geen korting op bij mediamarkt volgens de voorwaarden.
Nikka schreef:dieketje schreef:waarom moeten ze nou bij de mediamarkt weer korting gaan doen nu wil ik toch wel echt heel graag een 70-200 f2.8 gaan kopen ...
Die eerste kan je helaas vergeten, want dat is een L lens en daar gaat geen korting op bij mediamarkt volgens de voorwaarden.