Ik heb een foto van een oog van een paard. de foto zelf is heel mooi alleen zie je in de spiegeling van het oog mijzelf zegmaar met de camera, nu is mijn vraag of iemand een andere foto heel wazig in kan zetten. dus zegmaar een normaal paardenoog (kwa kleur) en dan wazig een andere foto erdoorheen?
mocht foto 2 niet mooi worden mag deze evt ook in sepia oid.
resultaat graag via pb, vragen ook:)
ps: weet niet hoe de kwaliteit via mijnalbum is..? mocht het niet goed genoeg zijn: graag pbtje sturen, foto's zijn nl met 8MP camera gemaakt dus het kan vast wel beter als dit..
kan iemand voor mij bij deze foto het touwtje weghalen en de hand? $$
Maydine
Geplaatst: 12-09-11 21:53
Zou iemand voor mij het kettinkje weg kunnen shoppen? En/of eventueel het hele halstertje? Als beide apart zou kunnen, zou echt top zijn! Alvast bedankt!
SaSalover
Geplaatst: 13-09-11 08:49
Hee, kan iemand alsjeblieft die strootjes uit z'n mond halen? Alvast bedankt!
Ik zoek iemand die een mooie collage voor mijn agenda dit jaar wil maken, met de 3 paardjes die ik rijd mooi samen. Gezien de foto's en de achtergronden misschien best allemaal met zwarte achtergrond, en ook iets met sierlijke letters oid Gelieve me te pb'en voor de foto's
Zou iemand voor mij nieuw bewegende avatar maken! met baby blauw randje, graag overspringen naar andere foto in een hartje ( als het niet lukt maak niet uit) en begint met naam Lely dan foto van lely, dan Don Diablo en dan foto van Don Diablo
Is er iemand hier die een banner kan maken? voor mijn site? je mag je helemaal uitleven, zolang er maar de naam; ANN in staat in hoofdletters. Ik hoor het heeeel graag!!
SaraSindy
Geplaatst: 14-09-11 18:05
Heee,
Zou iemand misschien het stroomdraad weg willen werken? PB De foto maar! Alvast heel erg bedankt!
zoExpres
Geplaatst: 15-09-11 11:39
hellleuww !
ik ben zeer blij met mijn avatar nu maar ik heb er sinds kort een lease pony bij die ik graag ook een plekje in mijn avatar wil geven ! graag niet te snel maar ook niet te langzaam in elkaar over laten lopen en als het kan met een baby blauw randje eromheen ?
is er iemand die hier voor mij mischien iets mooie van kan/wil maken heb ze heft liefst samen de bruine is chanel en het zwarte paardje is coco mijn vorige paardje waar ik veelste vroeg afscheid van heb moeten nemen
wie kan van dit filmpje (mag verkort worden van 12-15 sec) een avatar maken?
Gipsylover
Geplaatst: 17-09-11 13:40
Kan iemand voor mij een liedje onder een youtubefilmpje plaatsen? En een filmpje maken van een aantal filmpjes bij elkaar? Graag pben! Super bedankt !
charlotte_L
Geplaatst: 17-09-11 18:27
Wie kan voor mij bij deze foto het paardje er uit knippen (zonder hengstenketting graag ) En dan plakken op een strand achtergrond? Dat ze op de zee uitkijkt. Als je het wilt doen stuur maar een pb'tje