Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammyvriend schreef:Ik ben op zoek naar foto's die met een spiegelreflex zijn gemaakt... Het mogen er meer zijn. Maar het kan lang duren eerdat die af is. Ik wil een voorraadje aanslaan voor de vakantieMaar mijn pww begint overmorgen dus die week zit het er niet in, ik moet ook nog even een andere afmaken voor mijn instructrice...
Voor mijn nieuwste en beste tekening kun je in mijn profiel kijken. Ik teken niet voor mensen die veel te veel plaatsen of die al een tekening hebben. Voor een kleine vergoeding is een tekening van mij te koop.
ElineBungle schreef:sammyvriend schreef:Ik ben op zoek naar foto's die met een spiegelreflex zijn gemaakt... Het mogen er meer zijn. Maar het kan lang duren eerdat die af is. Ik wil een voorraadje aanslaan voor de vakantieMaar mijn pww begint overmorgen dus die week zit het er niet in, ik moet ook nog even een andere afmaken voor mijn instructrice...
Voor mijn nieuwste en beste tekening kun je in mijn profiel kijken. Ik teken niet voor mensen die veel te veel plaatsen of die al een tekening hebben. Voor een kleine vergoeding is een tekening van mij te koop.
Mijn 1ste foto is wel met een spiegelreflex (denk ik toch , de camera van een vriendin) zie vorige pagina
smeetjoew schreef:Misschien zit hier nog iets tussen voor de liefhebber?
http://i28.tinypic.com/mhewlt.jpg
Links zijn opzich ook wel de moeite waard.
Haha, kijk maar. Alles heb ik in huge formaat, dus geef een gil en het ligt in je inbox!
_Anneke_ schreef:Durft iemand deze foto aan? ik hoop het