[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:51

bij jou niet daan

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:51

JeeeeeeeeeeJJJ Haha! Haha! Haha! vol verwachting klopt mijn hart Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:52

Wat bij mij niet ? Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:53

valt niet op dat je nieuwsgierig bent naar het volgende stukje Lachen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:53

*LOL*

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:54

nee toch ? Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:54

whaha, ik heb nu echt zin in het volgende stukje Haha!

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:55

we zitten elkaar er gewoon op te verheugen Tong uitsteken Whaha

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:55

haha ik ook.... ik wist niet dat ik zoo nieuwschierig kon zijn zegg.... misschien gaat er wel iets gruwelijks fout in dat bar geval Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:56

volgens mij ook Haha!

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:59

aah dannielee ik ben het helemaal met je eens

super leuk stukje weer trouwens Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:59

haha gelukkig maar.... Haha!

waarmee eigenlijk ? Bloos

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:00

Nagelbijten / Gniffelen

nujaro

Danielle_ schreef:
haha ik ook.... ik wist niet dat ik zoo nieuwschierig kon zijn zegg.... misschien gaat er wel iets gruwelijks fout in dat bar geval Tong uitsteken

daar heb ik de hele tijd ook al zo'n voorgevoel over Tong uitsteken

nujaro

hoeveel woorden heb je martine?

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:02

niet de hele tijd vragen... je haalt haar uit haar concentratie Tong uitsteken

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:02

Danielle_ schreef:

hiermee Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:03

Ik ben nu HEEEEEEL bijna klaar! Clown

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:03

Danielle_ schreef:
niet de hele tijd vragen... je haalt haar uit haar concentratie Tong uitsteken

Precies! Haha!

mmmarieke

aaaaah Haha! Haha!

Danielle_

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ Tong uitsteken

ahaa okee haha Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:04

wieee Go jij! Go jij!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:05

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:05

KOMTIE DAN HE! Clown

`But we still haven`t got anything to eat!` concludeerde Glenn, waarop ik zei:`We didn`t eat yesterday…I guess we could hold out until tomorrow..` De rest knikte, maar waren het er wel mee eens dat we even een toilet op moesten zoeken om even wat water te drinken. In een restaurantje mochten we even naar het toilet, en we dronken allemaal gulzig van het water.
Later liep ik met Jack over het strand. De andere stelletjes waren ook even een wandelingetje gaan maken, om afscheid te nemen. Zwijgend liepen we hand in hand naast elkaar. Ik liep op mijn blote voeten, want al het zand ging in mijn schoenen zitten. `[***]..` begon Jack. We stonden stil, en ik keek hem aan. `We have a tough time behind us, and I know it hasn`t been…like…it used to be between us.` Er sprongen tranen in mijn ogen. Hij zei het zo lief! Ik had zin om nu zijn hoofd in mijn handen te nemen en hem te kussen! `But..now we have the time to clear our minds and..I really hope that you`ll still be here for me when I come back..` Nu rolden de tranen over mijn wangen. De vertrouwde tranen, die in het afgelopen jaar wel minstens 1x per week tevoorschijn kwamen. Ik legde mijn handen in zijn hals en zei:`There will never be an other man for me than you…` Jack keek serieus. Nu sloeg hij zijn armen ook om mij heen, en drukte me tegen zich aan. `I will miss you so much..` snikte ik. `You be careful in that bar! And if something happens, immediately go to Will an quit there!` Ik knikte. We liepen langzaam terug. Er hadden al meerdere mannen zich verzameld, en we zagen de anderen er ook bij staan. Kelly had zich in Jay`s armen genesteld, en Marieke omhelsde Glenn en mr.Gibbs. Alle mannen begonnen al in de vele bootjes te stappen, die hen naar het schip zou voeren dat in de baai op anker lag. Ik gaf Jack een laatste, lange zoen. `You are the only man now, the only one who can protect them! Take care..` fluisterde Jack Will toe. Kelly maakte zich moeizaam los van Jay, en ook zij stapten in een bootje. Ik zag hoe ze naar het schip toevoeren, hoe Jack steeds kleiner werd. Een maand! Ik zuchtte, en we sloften weg, nog maar met z`n viertjes…

Die avond liep ik naar de kroeg, nadat ik van Will op mijn hart gedrukt had gekregen om voorzichtig te zijn. Ik stapte naar binnen, en zag dat het al aardig vol begon te lopen. De man die ik vanmiddag ook al had gezien, zag me, en trok me aan mijn arm mee naar achteren. We kwamen in een klein kamertje, en ik kreeg een jurk in mijn handen gedrukt. `Put this on.` zei de man, en wou weglopen. `How much do I get per hour?` vroeg ik. De man draaide zich om en lachte. `That depends..` Ik keek hem vragend aan. `If the men like you, you will get more, but from me you`ll get 5 dollars an hour..` `5 dollars!` riep ik. De man keek me boos aan. `Yes missy, 5 dollars! If you don`t like it, there is the door!` Ik keek boos terug. De man lachte weer. `And..if you`ll do something extra..you`ll get even more!` Ik keek heb minachtend aan, en drukte de jurk tegen me aan. `I wouldn`t count on it!` De man trok weer een serieus gezicht en vertrok toen. Ik draaide snel het slot om, en zuchtte toen. Zou ik het wel doen? Maar toen dacht ik eraan dat ik wel mòèst, anders kon ik nergens slapen! Ik trok moeizaam de jurk aan, kwam erachter dat hij veel te klein was. De rok was niet te kort, maar het bovenlijf zat veel te strak! Ik draaide de deur van het slot, en toen ik de deur uit wou lopen schrok ik. Ik botste bijna tegen de man op! Hij keek betrapt, en ik was blij dat ik de deur op slot had gedaan. `It doesn`t fit, it is too tight!` klaagde ik. `No, it fits you very well..` lachte hij, en ik moest moeite doen me in te houden om niet keihard gillend weg te rennen. `I am Tony, by the way.` stelde hij zich voor. `[***]` zei ik haastig `what can I do?` `You must serve the drinks!` zei hij, en liep weer het café binnen. Hij ging achter de bar staan, en toen ik ook het cafe weer binnenkwam, zag ik vele belangstellende ogen. Ik walgde ervan. Al die mannen die zich hier gewoon op een doordeweekse avond kwamen klemzuipen! Met moeite onderdrukte ik een golf van misselijkheid. Ik ging naar de bar, en meteen gaf Tony me een dienblad met drankjes. `Table 4` zei hij, en wees naar een tafeltje. Ik droeg het dienblad wat onwennig naar het tafeltje, en zette de drankjes op tafel neer. De mannen keken me vies aan. Toen ik wou weglopen, trok een van de mannen aan het tafeltje me op schoot. `So, you`re new here?` Ik maakte mezelf los, en ging snel staan. `Yes!` zei ik fel, en liep toen snel weg. De hele avond ging het goed, afgezien van dat ik bijna stikte van de vieze lucht van de rook, totdat ik met mijn domme hoofd niet zag dat een man zijn voet uitstak, vlak voor me. Ik struikelde met een dienblad met een fles rum erop in mijn handen, en de drank kwam helemaal over me heen. Iedereen lachte. Ik stond haastig op, probeerde niet te laten merken dat het pijn deed, en pakte het dienblad weer op. `Let me help you..` zei de man die me had laten struikelen, pakte voordat ik het wist een doekje, en begon de rumvlekken te deppen, die vooral op mijn bost zaten. Opeens kookte ik van woede en gaf de man zo hard ik kon een mep op zijn wang. De man deinsde even achteruit. In de kroeg ging een luid gelach op. Snel herstelde de man zich weer, en haalde uit naar mij. Ik was ondertussen al heel wat gewend, en ontweek de klap. `You coward!` riep ik. `Real men don`t hit girls!` De man leek even van zijn stuk gebracht, maar haalde toen opnieuw uit. Dit keer zag Tony het, en riep:`Aye, do you want this girl to end up like the last one?` De man ging boos weer zitten, en trillend begon ik de scherven van de fles rum op te ruimen. Als Jack dit zou zien, zou hij die vent villen…dacht ik, en bij de gedachte daaraan gleed er een glimlachje op mijn gezicht. Toen de avond voorbij was, rond een uur of 3, ruimde ik gebroken de boel op. `Well done` prees Tony. Ik kon er niet echt blij om zijn. Al die vieze mannen die me behandelden alsof ik een object was! Ik moest hier maar snel weg, voordat Jack hier het hele stadje uitmoordt..dacht ik grinnikend. Ik kreeg van Tony 35 dollar in mijn handen gedrukt. `Bye..` zei ik toen ik klaar was en me weer omgekleed had. `See you tomorrow.` hoorde ik Tony mompelen. Ik hoop het niet, dacht ik, en opende de deur naar buiten. We hadden afgesproken dat Will morgen een baan zou zoeken, en Marieke en Will zouden vannacht in het hotel kunnen slapen door het geld dat Kelly en ik verdiend hadden. Kelly moest in het hotel vroeger beginnen, en was ook weer vroeger klaar, dus die lag vast al in bed. Ik stapte het hotelletje binnen, waar de nachtwacht achter de balie zat. Ik liep de trap op naar boven, en klopte 3x op de deur van kamer 16, waar Kelly lag. Will en Marieke lagen in de kamer ernaast. Ik hoorde niets, dus klopte nog maar 3x. Toen hoorde ik zacht gestommel, en ging de deur op een kiertje open. `Ik ben het` fluisterde ik. Kelly was blijkbaar te moe om antwoord te geven, want ze deed gewoon de deur open, en plofte toen weer in haar eigen bed neer. Stilletjes deed ik de deur weer dicht, en zo zacht mogelijk kleedde ik me uit, en ging in bed liggen. Bah, ik rook nog helemaal naar sigaretten rum! bedacht ik me vol walging. Ik deed mijn ogen dicht, en zag het gezicht van Jack voor me. Ik vroeg me af waar hij nu was. Misschien lag hij in bed, of misschien had hij een nachtdienst, en dacht hij op dit moment ook wel aan mij. Die gedachte deed me de verschrikkelijke avond vergeten, en met een glimlach op mijn mond, denkend aan Jack viel ik in een diepe slaap
Laatst bijgewerkt door Monchou op 11-09-06 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:06

jeejj!