voor Smokey_Luv:is tie niet beeldig ik vind hem echt mooi!!!Kus Evelienik ga nu aan uhh...Lussje beginnen!!!
Dit is echt mijn laatste voorlopig welke mensen willen deze 2 lieverds in 1 plaatje Bewerken..? Smokey:Sedan:Hoe meer mensen hem bewerken.. Hoe blijer ik ben xx Smokey_luv
Voor Luusje:(plaatje is klikbaar!!!)smokey ik zal nog even proberen om die 2 lieverts in één plaatje te doen Luusje hoe vind jem?Kus Evelien
Hier de mijne:[img]http://img76.imageshack.us/img76/2448/leonardo3he.png[/img[Hij is niet zo goed gelukt vind ik zelf, maar dit is de 1ste keer dat ik waterspiecheling doe.Stravero:Heel mooi bewerkt! (Allebei)Mooie achtergrond ook.!Groetjes RL
Willen Nog meer mensen Mijn 2 Schattjes in 1 plaatje bewerken..? Ze staan een paar berichten hier boven! ^
Wie wil Mijn 2 Schatten hierboven ergens :p bewerken..? ^( meerderen mensen Vind Ik ook niet erg Hoor )
Luusje hier de grote versie dan:Smokey voor jou ook.. bedoel je het zo:of zo? :Kus Evelien, wie wil er nog bewerkingen?
Oooh haha s0rry =P 0 ja je kunt er n0g eentje bewerken tr0uwensvo0r mijn m0eder! zou ze heel leuk vinden stuur zo even een foto