euhm , tis net een paard, ze noemt Wannadoo en ik heb photoshop en photofiltre , dus doe maar photofiltre genoeg uitleg? nu kan je me pb-en
Wil iemand de foto van candy uit mijn profiel bewerken en er dan bijzeteen:I Love You 1 DayI Love You 2 MonthsI Love You 3 YearsI Love You 4 Everalvast bedankt
voor dierenlover again. Ik heb het mijnalbum logo ook weggehaald. Volgende keer kun je je foto's ook uploaden met imageshack.us
heel mooi smeetjoew!! thanx! en ik moet bij mijn album omdat ze te groot zijn voor imageshack maar nu heb ik ook photobucket ontdekt, dus ga ik eht daar doen vanaf nu
wie wil deze foto bewerken van mij met odetteen dan iets met 4-ever together (of hoe je het ook maar schrijft)alvast bedankt kusssss marjon
ahum... Voor Tesz_Candy:Ik heb al wat andere bewerkingen gezien van deze foto... Die zijn mooier, maar ik laat 'm toch maar even zien. @Dierenlover: Photobucket, daar doe ik het ook wel eens!Ik moet zeggen dat ik dat oog heel mysterieus vindt geworden.
mag ik vragen hoe jullie aan die programma's komen??kun je dat ergens downlaoden ofzo??ik had ook foto's geplaatst maar er heeft nog niemand voor mij bewerkt?gr
ok, ik heb 'm bewerkt. Ik vind 'm zelf wel mysterieus en heel lief kijken. Ik hoop dat jij 'm ook mooi vindt. De tekst is een beetje onduidelijk zie ik, ik kan het nog veranderen hoor, als je dat wilt.
Monchique schreef:Kan iemand hier wat leuks van maken,Foto is niet helemaal scherp.Paard heet monchique NIemand ?????