Nevony schreef:-Wendy15Ik vind hem heel erg mooi gelukt, maar omdat ie niet door jouzelf bedacht is zal ik er geen geld voor vragen, maar wel leuk gedaan voor een oefening Misshcien wordt het tijd om ook een pard/ander dier te schilderen?
Mee bezig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nevony schreef:-Wendy15Ik vind hem heel erg mooi gelukt, maar omdat ie niet door jouzelf bedacht is zal ik er geen geld voor vragen, maar wel leuk gedaan voor een oefening Misshcien wordt het tijd om ook een pard/ander dier te schilderen?
de kleuren bedoel ik dan.
de rest van het commentaar is natuurlijk al gegeven. Ik zou er met een lijstje ongeveer 6 euro voor geven
z'on 5 euries
Ah daar issie weer alleen nu beter foto, vindt de vacht van de schimmel erg goed gelukt Voor de rest heb ik totaal geen verstand van aquarel maar denk toch wel 5 a 7 euro
vindt ze iedergeval al erg gaaf 

Voorlok vind ik ietwat krassig. Halster met de gespen vind ik heel goed gedaan
€5,- ?
. 
hou hem lekker zelf
en ik vind het zelf ook niet goed genoeg en niet leuk om er geld voor te vragen 

) Maar dit vind ik echt mooi, ik ben neit zo weg van aquarel, maar deze is echt top werk. Ik denk dat je hiervoor echt wel 40,- kan vragen.
Maar ik zou hier geen prijskaartje aan (durven) hangen.
Maar de taxaties die je geeft zijn je eigen mening hè, dus je moet je niet laten beïnvloeden door andere oordelen.
het was alweer een tijdje geleden en ik wil nu

)
Het geduld waarmee je werkt en de liefde voor het onderwerp maakt het tot een goede tekening. Kwaliteit van de foto zou beter mogen, dit zou je werk ten goede komen, maargoed: dat terzijde
Volgens mij kan je hier een euro of 75-100 voor vragen

z'on 15 euries
15 euries
wel meer dan 40 euries