[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:16

Afbeelding
Mijn POTW

Marjo

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:19

Wauw Sanne!! Prachtig <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:55

Rondje feedback week 26.

tesseke: mooi!! Scherp, fijne kleuren en belichting. Hond kijkt ook mooi~!!

Mariett: zw/w past erg mooi bij de foto, lijkt het wel meer gevoel te geven. Fijne scherpte en belichting ook!

Athelas: okee foto. Niet heel interessant en ik vind de kleuren wat tam maar dat zal persoonlijk zijn.

joysjuh1987: geen echte blackfoto volgens mij. De randen om de pony heen zijn duidelijk bewerkt en dat vind ik zonde en niet mooi :o

AlwaysH: netjes voor in zo'n donkere omgeving! Vind alleen die grote naam erg afleiden. Ook had ik de maiskolf er liever helemaal opgehad en ik vind hem wat te centraal.

MarijeR: weer zo'n fijne lichte foto! <3 Super fijne kleuren en belichting en goede scherpte.

rosslover: prima foto maar qua helderheid en kleur te zwakjes voor mijn smaak.

MarjanB: liefdevolle foto! Zw/w past er ook goed bij. Achtergrond is jammer maar daar kon jij niet heel veel aan doen. Prima scherpte en belichting.

Fem: had al wat op FB gezien en vind hem erg mooi! <3 Fijne kleuren en belichting.

F_Orumster: jammer dat het wrak er net niet helemaal op staat. En de personen rechts die vaag zijn hebben voor mij persoonlijk geen meerwaarde. (dat ben je zelf met statief?) En ik had het wrak graag scherp gezien.

GerdjeHoran: vind de compositie wel fijn kijken maar ik vind je copyright precies op die plek heel jammer...die had ik dus wat opgeschoven. Wel fijne kleuren, belichting en scherpte.

BernetteO: mis scherpte en kleur en compositie is ook wat saai.

LoveUggs: vind hem wat hard qua kleur en scherpte kan iets beter. Belichting is goed.

horses_m: prima foto, belichting, kleur en scherpte is okee maar verder geen wow foto voor mij.

caaramel: grappige foto maar hij doet mij niet zoveel. :o Waarom die paardenbloem op zijn koppie en jammer van de achtergrond.

Quir: Fijne scherpte, kleuren en belichting. Vind hem alleen te centraal maar ik denk niet dat je heel veel keus had om daar in te experimenteren.

JewEmm: sfeer komt goed over! Fijn helder en goede kleuren en scherpte!

joeluna: kleuren zijn wel fijn maar de zon is helaas niet scherp. En ik vind het zwarte te veel aanwezig.

LoveSenna: ik mis scherpte en wat kleur. Vind hem flets en wat raar belicht.

rosslover: fijne scherptediepte! Zw/w past er mooi bij. Belichting en scherpte goed.

Murosch: gave actie foto! Goed getimed! Kleuren, scherpte en belichting is ook goed. Persoonlijk had ik hem een tikkeltje meer contrast gegeven.

Annetjuuh: voor een compactcamera is het een erg goed gelukte foto! Vind de belichting fijn. Scherpte is okee maar kan beter.

aMomentLT: ik vind hem te centraal. Wel fijne scherpte en belichting.

Neverland: fijne foto, kijkt lekker weg. Fijne kleuren, scherpte en belichting. Dat zonnedintje (flare) rechtsonder had voor mij niet gehoeven/ Is dat erbij geshopt of heb je hem zo gemaakt?

Calice: fototechnisch prima maar hij kan mijn interesse niet wekken. Ik had 'iets' in het licht gelegd om te foto interessant te maken.

Agossie: heerlijke foto met veel sfeer. Ik was alleen net een tikkeltje naar links opgeschoven zodat ik geen lensflare dingetje op de foto zou zien. Ik de zon dus nog meer achter het paard gedaan. Maar dat is ene kwestie van smaak.

Magda_90: is dat een bloem in close up? Het is voor mij niet zo goed te zien maar dat denk ik. :+ Had alleen persoonlijk hem iets scherper willen zien.

Marjoow: prima foto! Goede timingm, kleur, belichting en scherpte. Misschien een tikkeltje overbelicht op de witte stukken maar ik stoor mij er niet echt aan.

Sanne_com : oog is netjes scherp maar ik vind hem verder toch te donker. Ik vind dat er teveel donker op de vogel zit.

Revanches: interessante compositie van de baby maar iets te centraal naar mijn mening, fijne scherpte, kleur en belichting.

Commentaar is mijn mening en ik heb nou eenmaal een andere en vaak heftige smaak qua fotograferen en nabewerking. :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:00

Het is een witte orchidee inderdaad, zal hem binnenkort met de DSLR over doen. Vond hem voor mijn telefoon al best knap. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:01

Oh dat zeker! :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:04

Het is dat ik ziek ben geworden maar had mijn apparatuur al zo graag hier willen hebben. Nu we met de grootschalige klussen klaar zijn durf ik het eindelijk ook aan (was bang voor al dat fijnstof met schuren ed). :o

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:04

Hihi marlies, de baby ligt juist uit het midden... ;) Had misschien iets minder ruimte onder gemogen, maar mijn valkuil is soms dat ik te krap kader, en dacht, ik doe het nu eens beetje anders, en neem het vanuit een ruimer perspectief.
Toch dankjewel voor de comments. :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:15

Mijn foto komt er zo aan, laaaaang weekend gehad, zit net voor het eerst achter de computer, maar ik heb eindelijk weer een nieuwe :):)

Bellatrix schreef:
Niobe: ik vind jou scherpte diepte altijd erg fijn! Ik lijk alleen wel wat scherpte te missen bij het linker meisje.

Dankjewel!!
En ja, goed gezien! Aan de ene kant vond ik dat niet goed, maar aan de andere kant vond ik het ook wel weer wat hebben omdat de Harry Potter nu meer in de voorgrond staat ofzo, als major hoofdpersoon zijnde. Maar eerlijk gezegd ben ik daar nu nog steeds niet helemaal uit :=

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:17

Mijn week 26, Lara in het gouden uurtje <3
Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:23

week 26
Afbeelding

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:50

Week 26
Geen top foto maar wel voor mij!
Mijn nieuwe aanwinst Miley <3 Afbeelding

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:53

Week 26:
Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:01

Week 26
Afbeelding

*HIJG*

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-17 23:05

Samenvatting week 26 – 2017

Agossie verzamelt hier
AlwaysH
aMomentLT
Annetjuuh
Athelas verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
BernetteO
caaramel
Calice
Fem
F_Orumster
GerdjeHoran verzamelt hier
horserider22
horses_m verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
Joeluna verzamelt hier
joysjuh1987
LoveSenna
LoveUggs
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR
MarjanB verzamelt hier
Marjoow
Murosch
Neverland
Niobe verzamelt hier
pradadaan
Quir
Revanches
rosslover
Sanne_com
tesseke
Tigress verzamelt hier
xmichxrocky verzamelt hier

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:32

Oooooh ik baal zo erg, ik ben het helemaal vergeten door alle drukte en alles wat er gebeurd is de afgelopen dagen.. |(

Alsnog week 26...

Afbeeldingbewerkt-07252 by rosa.vandijk, on Flickr

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:09

Dankjewel voor je feedback Marlies!

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:43

Ik ben het helemaal vergeten in de tentamendrukte, sorry daar voor!
Als goedmaker zal ik donderdag een feedbackrondje doen, dan ben ik klaar met tentamens O:)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:41

@Bellatrix bedankt voor je feedback, vond het juist nu heel mysterieus worden ipv hard zoals je vaak bij black foto's ziet maar dat is natuurlijk ook kwestie van smaak, bedankt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:42

Thanks Marlies! Idd jammer van de boot :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 14:20

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:01

Bellatrix schreef:
F_Orumster: jammer dat het wrak er net niet helemaal op staat. En de personen rechts die vaag zijn hebben voor mij persoonlijk geen meerwaarde. (dat ben je zelf met statief?) En ik had het wrak graag scherp gezien.

Je hebt helemaal gelijk over de onscherpte op het wrak. Het woei te hard voor de big stopper die ik erop had maar niet af durfde te halen ivm het alweer ietwat stijgende water. Het waaide zo hard dat het statief iets bleef bewegen.

De persoon rechts is een vriendin en ik vond het in de mislukte fotoreeks heel grappig/artistiek tintje geven dat je haar (onbewust) in actie ziet en rondom haar statief ziet wandelen doordat ik er een lange sluitertijd op heb zitten.

De locatie moet aangedaan worden met zonsopgang, kwamen we achter en de zon verdween achter een egale grijze deken, helaas. Andere keer beter!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:05

Bedankt voor je feedback Marlies! Ik heb hem zo van mijn Flickr geplukt om toch wat in te leveren :+

Deze week geen technisch hoogstandje maar wel een leuke foto van mijn vriendinnetje (bijrijdpaard) met mijn nieuwe lens. Ik heb een ontsteking in mijn hand/pols dus wilde even kijken of ik wel kon fotograferen aangezien ik zaterdag mijn eerste bruiloft heb! Niet te lang met de camera gezeten dus.
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:17

@Loveuggs deze kunnen vaak nog waardevoller zijn dan de technische hoogstandjes ;-)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:20

joysjuh1987 schreef:
@Loveuggs deze kunnen vaak nog waardevoller zijn dan de technische hoogstandjes ;-)

Zeker! Ze is geweldig en ik ben gek op haar. Ik zou haar zo aan de muur hangen, ook een foto als dit haha

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 20:02